RainbowDash schreef:
(...)
Dit. Dit is niet iets als aan kanker overlijden nadat je (hopelijk) afscheid hebt genomen van iedereen. Dit is heel jong op een afschuwelijke manier aan je eind komen.
Ongeacht jullie mening over Hale moet je niet gelijk beginnen dit topic af te branden. Serieus, iedere keer als Hale een topic maakt komt er ruzie. Dit topic toont een beetje aan dat dit niet alleen door haar topic keuze komt, maar ook doordat er sommige mensen hier zijn die een hekel aan haar hebben. Vecht het met haar uit via GB's fso, maar ga niet zeggen dat het niet erg dapper is van dit meisje dat ze een lied zingt voor haar vriendin die vermoord en verkracht is. Ik wed dat als een willekeurig iemand hierboven dit topic had gemaakt dat veel meer mensen zouden zeggen dat het mooi is.
Ik heb geen verdriet om het meisje dat dood is. Ik heb haar niet gekend dus ik kan niet om haar rouwen. Ik vindt het liedje niet mooi. Maar ik waardeer wel degelijk de moed van dit meisje dat voor haar zingt.
Dit dus. Stop eens met Hale aanvallen op dit soort dingen. Als iemand anders dit topic aan had gemaakt, dan waren de reacties vast anders geweest.
En mensen, doe eventjes normaal. Alwin een klootzak noemen, hem aan te vallen en zeggen dat hij zegt, dat iemand die aan kanker gestorven minder belangrijk is dan iemand die verkracht en vermoord is, terwijl hij dat niet bedoelde, gaat er echt over. Hij bedoelde alleen maar te zeggen, dat je zo tenminste nog afscheid hebt kunnen nemen en je familie ook. Niet dat het minder erg is, want dat vindt hij heus niet.
If you don't stand for something, you'll fall for anything.