Mensen even serieus. Ik snap sommige hun reactie wel. Oké er sterven veel mensen en de ene zijn dood is niet erger dan de andere. Dat ligt er ook aan wie er sterf , als een naaste sterft ligt dat gevoeliger dan dat bijvoorbeeld iemand van 2 dorpen verder op die je helemaal niet kent sterft. Elke dood is erg , maar daar ging het nu niet om. Het ging om het liedje dat Hale plaatste en ze deed daar toch niks verkeerds mee? Oké sommige mogen haar niet zo , maar reageer hier dan ook niet op. Zo vermijd je de conflicten. E, iedereen steekt ook de schuld op Hale , maar dat is niet zo. Oké ze zegt niet altijd alles op een even vriendelijke manier , maar doen jullie dat wel altijd? Oké kanker is niet minder erg dan dat van Milly, kanker is daar ook niets mee te vergelijken , maar het gaat er gewoon om dat er mensen zijn die een eerbetoon aan Milly willen geven , daarvoor hebben ze ook dat liedje gemaakt , als eerbetoon en als verwerking.
Maar echt serieus ik zie hier 16 pagina's ruzie.. En ik zeg niet dat het 1 iemands fout is. Maar als we nou allemaal gewoon zouden beginnen met niet direct in de aanval te schieten dan zou dat al heel wat vermijden.
Sorry moest dit gewoon even kwijt.
On-Topic : Ik vind het knap gedaan , ik zou zoiets niet kunnen.
[ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 17:17 ]
"Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey