Ik zou dat nooit kunnen. Als ik mijn beste vriendin zou verliezen en dan op die manier. Ik zou waarschijnlijk stikken in mijn tranen als ik zou moeten rappen/zingen.
De dood is even erg, het lijkt haar alleen "fijner". Ik weet het, het verkeerde woord, maar ik kan even geen ander vinden.
Dat is een mening die ze mag hebben, een best begrijpelijke mening ook trouwens.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Frigga schreef:
(...)
De dood is even erg, het lijkt haar alleen "fijner". Ik weet het, het verkeerde woord, maar ik kan even geen ander vinden.
Dat is een mening die ze mag hebben, een best begrijpelijke mening ook trouwens.
Asmodeus schreef:
(...)
En ik heb ook een mening die ik mag hebben. : )
Ja dat is zo, maar wat je zei klopte niet. Je zei dat je wel mag zeggen dat moord minder erg is dan kanker maar niet andersom. Dat klopt niet.
Daar had ik het over, niet zozeer over een mening.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Asmodeus schreef:
(...)
Ik hoop dat jij jezelf ooit nog een keer tegen komt, want jij bent vreselijk.
Oh, gaan we nu een geweten spelen? Ik zeg dat het broertje van mijn beste vriend zichzelf in brand heeft gestoken door zijn ongeneesbare leukemie. Kom jij aanzetten; 'JIJ WEET NIKS OVER MIJ OMGGG'
En dan stel ik dit gezicht voor:
Epitaph schreef:
(...)
Oh, gaan we nu een geweten spelen? Ik zeg dat het broertje van mijn beste vriend zichzelf in brand heeft gestoken door zijn ongeneesbare leukemie. Kom jij aanzetten; 'JIJ WEET NIKS OVER MIJ OMGGG'
Mag ik vragen waar dat plaatje in godsnaam op slaat? Is dat grappig bedoeld ofzo?
"like i'd follow you around like a dog that needs water."
Epitaph schreef:
(...)
Nee, ik werd chagarijnig van je reactie, aangezien jij doet alsof ik niets over kanker weet. Ik weet genoeg over kanker, dus je hoeft niet tet doen alsof ik dat niet weet. Vervolgens ga je over pillen beginnen en daar word ik al helemaal pissig van.