• Nou ongeveer een half jaar terug begon een jongen mij te followen op twitter. Ik vond hem knap dus ik followde hem terug.
    Toen hadden we van die kleine twitter gesprekjes. Maar opeens was hij nooit meer op twitter wat ik stiekem heel jammer vond want ik vind hem echt heel aardig
    Gisteren was hij opeens op twitter en vroeg hij mijn msn. Dus ik die gegeven. Toen ik las ik iets van dat hij in het ziekenhuis lag dus ik vragen waarom. Hij vertelde dat hij in coma had gelegen. had ik een topic over gemaakt.
    Nouja, gisteren hadden we onze nummers uit gewisseld en hij had me toegevoegd op hyves.
    Toe net begon hij met me op Whatsapp te praten.
    En ik zei iets waarop hij zei:
    Jij bent de eerste die me vandaag liet lachen.

    En hij vond het ziekenhuis bed kut liggen. Dus toen zei ik: 'Ah ik heb echt medelijden met je. Ik heb nu de neiging om je een smiley ballon te sturen.'
    Dat vond hij lief alleen hij moest gaan slapen van het ziekenhuis. Toen krijg ik op eens een mention binnen:
    Aaaah hahaha @SaritaEatsYou is zo lief en grappig op whatsapp, ballon opsturen met een smiley hahah :$


    Echt waar, hij moet snel beter worden want ik zou hem zo graag in het echt willen ontmoeten
    hij woont stiekem niet zo ver van mij vandaan. ongeveer anderhalf uurtje in de bus.


    "Ignite, my love. Ignite."

    dat is stiekem toch best wel ver? Anyways, wat leuk voor je dat je zo'n lieve jongen hebt ontmoet! Hij klinkt echt als een schatje. Maar toch - het moet even - niet iedereen is even lief in real life als op twitter enz. Misschien moet je eerst wat langer met hem praten via twitter/whatsapp/msn, I don't know. Maar once again; I'm happy for u. <3


    It's time to be happy again.

    atuur hem zo'n ballon^^


    You can't not look cool with a crossbow.

    Indian schreef:
    dat is stiekem toch best wel ver? Anyways, wat leuk voor je dat je zo'n lieve jongen hebt ontmoet! Hij klinkt echt als een schatje. Maar toch - het moet even - niet iedereen is even lief in real life als op twitter enz. Misschien moet je eerst wat langer met hem praten via twitter/whatsapp/msn, I don't know. Maar once again; I'm happy for u. <3


    Valt best mee. Ik reisde dat een maand geleden nog elke dag naar school toe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat leeeeeuk !


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ahwwwwwww ;d !!!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ondanks dat ik niet weet wat het nut van Twitter is, ben ik heel blij voor je.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Ondanks dat ik niet weet wat het nut van Twitter is, ben ik heel blij voor je.


    Aardig mensen ontmoeten.

    Haha, nee, twitter heeft geen nut.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Indian schreef:
    dat is stiekem toch best wel ver? Anyways, wat leuk voor je dat je zo'n lieve jongen hebt ontmoet! Hij klinkt echt als een schatje. Maar toch - het moet even - niet iedereen is even lief in real life als op twitter enz. Misschien moet je eerst wat langer met hem praten via twitter/whatsapp/msn, I don't know. Maar once again; I'm happy for u. <3


    Ivar Oosterloo.

    Cute(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Awhh, dat is echt lief(bloos)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Midna schreef:
    Ahwwwwwww ;d !!!


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Aaahhhw, hier wordt ik helemaal blij van! (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Indian schreef:
    dat is stiekem toch best wel ver? Anyways, wat leuk voor je dat je zo'n lieve jongen hebt ontmoet! Hij klinkt echt als een schatje. Maar toch - het moet even - niet iedereen is even lief in real life als op twitter enz. Misschien moet je eerst wat langer met hem praten via twitter/whatsapp/msn, I don't know. Maar once again; I'm happy for u. <3


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Wat schattig!
    Ga anders een keer op bezoek. Zal hij vast leuk vinden. *O*

    LOVEANNABETH schreef:
    Cute(bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.