• En ik moet nog de hele nacht.
    Ik heb (waarschijnlijk) Delayed sleep phase syndrome. Dat houd in dat mijn slaapritme verlaat is, i.p.v. om elf uur in slaap te vallen en tot 8 te slapen, val ik om 3 uur in slaap en word pas rond 12 uur wakker. Maar omdat ik na school moet en om 7 uur op moet, heb ik chronisch slaaptekort. Om dit op te lossen moet ik vandaag de hele nacht wakker blijven. En daarna weken lang iedere dag om 7 uur opstaan(ook in het weekeind) en dan na een half uur een half uur voor een soort lamp gaan zitten.
    Dit moet er voor zorgen dat mijn ritme naar voren verschuift.

    Maar ik ben nu al moe, hoe ga ik dat een hele nacht volhouden? Heb medelijden.
    Iemand tips?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Normaal kan je ook niet rond deze tijd slapen, dus nu ook niet (:

    Ik val telkens in slaap als ik moet wakkerblijven, en als ik hoor te slapen, lig ik wakker. Dus sorry, ik kan je niet helpen, ik heb zelf problemen met slapen.

    Naar AC/DC luisteren door een koptelefoon, dat houdt je wel wakker:)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 21:17 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Lol volgens mij heb ik dat ook hahaha xd


    Has no one told you she's not breathing?

    heel erg harde muziek gaan luisteren, schrijven, niet voortdurend voor de pc zitten (worden je ogen moe van), naar buiten gaan in de koude. *Heeft ervaring met nachtjes doordoen :Y)*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Euhn, om het half uur water in je gezicht slagen, een beetje schrijven of lezen, muziek luisteren? Misschien helpt koffie?


    comfort in c h a o s

    Lichttherapie, lijkt mij een makkelijkere manier. Maar dat verschild per persoon :'D


    Let it come and let it be

    Austen schreef:
    Euhn, om het half uur water in je gezicht slagen, een beetje schrijven of lezen, muziek luisteren? Misschien helpt koffie?

    Koffie niet, maar ik ga wel de hele nacht cola drinken en kilo's aan suiker eten.
    @Northanger
    Als ik harde muziek ga luisteren doet mijn zus me wat(die wilt wel slapen) en na buiten gaan kan ik beter niet doen ik deze buurt.
    Maar bedank voor de tips. Iedereen bedankt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb ook een slaapstoornis gehad met door het slaaptekort een depressie. Maar ik heb medicijnen gehad. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Counterpoise schreef:
    Lichttherapie, lijkt mij een makkelijkere manier. Maar dat verschild per persoon :'D

    Dat is die lamp ook voor. Eerst moet ik een nacht wakker blijven. zodat mijn ritme helemaal niet meer werkt en dan moet ik lichttherapie doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Dat is die lamp ook voor. Eerst moet ik een nacht wakker blijven. zodat mijn ritme helemaal niet meer werkt en dan moet ik lichttherapie doen.

    Ik zat meer te denken aan iets uitgebreider, maar als dit werkt is het natuurlijk ook fijn! *O*


    Let it come and let it be

    Met je niet naar buiten kan - het raam openlaten om de koude en frisse lucht binnen te laten.
    Een goede fanfiction in het Engels van meer dan 150 000 woorden (heeft mij geholpen)
    Een boek lezen.
    Rondlopen, veel rondlopen.
    Zingen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Ik zat meer te denken aan iets uitgebreider, maar als dit werkt is het natuurlijk ook fijn! *O*

    Dit zeiden ze bij het slaapcentrum. Dus het zou wel goed zijn.
    Hoe bedoel je uitgebreider?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Metalll. Maar geem Amon Amarth, daar val je van in slaap. Ga photoshoptuts volgen.
    Oh en energydrank. Lots and lots of it.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 21:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zet elektromuziekstijlen op je mp3 :'D


    Has no one told you she's not breathing?