• Cause I'm the new V-T. Cesc Fàbregas
    Rosalie is achttien, mooi, juist afgestudeerd, werkloos en het nichtje van Vincente Del Bosque. Als ze op een dag mee gaat met haar nonkel naar één van de trainingen van het Spaanse team en een nieuwe techniek uitvindt maakt Vincente haar tot V-T; Vicetrainer. Rosalie neemt haar job heel serieus hoewel ze liever zélf op het veld zou staan.


    Rollen:
    ~ Beste vriendin Rosalie
    Arsenal & millenium
    ~ Ex-vriendin Cesc Fàbregas
    ~ Vriendinnen/vrouwen voetballers (Spaanse)
    Vriendin Navas; Blaze
    Vriendin Villa; Princeton
    Toekomstige vriendin Ramos; millenium
    Toekomstige vriendin Torres; Arsenal


    Info:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Beroep:
    Extra:
    Betere naam voor Rosalie?:
    Andere titel?:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 12:45 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Info:
    Rol: Vriendin Fernando Torres
    Naam: Alexis Misa Martinez
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk: Alexis is een klein meisje met lang donkerbruin haar en lichtgroene ogen. Ze is slank, zelf vind ze dat ze te mager is. Ze heeft een lelieblanke, egale huid, waar ze dan ook zeer trots op is.
    Beroep: Is een studente, ze studeert voor advocate aan één van de meest prestigeuse universiteiten in Spanje.
    Extra: Alexis is een verlegen en sociaal meisje, en hoewel ze beeldschoon is, voelt ze zich erg onzeker. Ze is een lief en grappig persoon en als je haar kent praat ze heel veel. Ze wil ook heel graag een tatoeage, maar ze durft niet. ze is tevreden met haar uiterlijk al laten de blikken van sommige jongens haar totaal ongemakkelijk voelen.
    Betere naam voor Rosalie?: Ehm, ik ben slecht met namen, sorry.
    Andere titel?: Nee deze is goed!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 13:41 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Rol: Beste vriendin Rosalie, crush op Fernando Torres.
    Naam: Katie Amore
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk: Katie
    Beroep: Katie is een amazone, ze springt concours met haar eigen paard en is europees kampioen geworden met haar paard.
    Extra: Katie heeft een crush op Fernando Torres, en is bang om het te laten showen aan hem. Ze kent Rosalie al sinds haar twaalfde. Stiekem schrijft ze verhalen over Fernando. En durft hem daarna niet meer aan te kijken als hij het perongeluk had gelezen.
    Betere naam voor Rosalie?: Ik vind Rosalie mooi (:
    Andere titel?: Ik ben slecht in titels. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Ex-vriendin
    Naam: Julia Maria Cabello
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk: Julia
    Julia heeft lang stijl blond haar en groene maar sommige mensen vinden meer blauwe ogen. Ze is 1.78 lang en is slank tot mager, dit tot ergenis van Julia zelf. Hoeveel Julia ook eet voller word ze niet en dat zal ze ook niet worden. Ze is gek op haar haar en doet er dan ook altijd de leukste dingen mee, ze vlecht het, steekt het op, of doet het in een leuke staart. Ze heeft een leuke smaak qua kleding en is gek op witte zomerjurkjes, verder let ze niet echt op wat er in de mode is als ze het maar zelf leuk vind.
    Beroep: Studente Kunst en Cultuur, werkt als bijbaan op de kinderafdeling van een ziekenhuis.
    Extra: Julia is wat aan de verlegen kant, ze vind het moeilijk om zich voor te stellen aan vreemde mensen. Ze is een lief en teder persoon en geeft veel om de mensen om haar heen, ze heeft een groot hart en helpt altijd de mensen die minderbedeeld zijn dan haar. Ze is creatief en ze stopt al haar gevoel in haar schilderijen. Julia heeft een apart gevoel voor humor en kan soms echt sarcastisch zijn. Ze is heel open en heel relaxed om mee om te gaan als je eenmaal door het verlegen bent heen gekomen. Julia heeft de irritante gewoonte om onder de douche te zingen en ze verzameld allerlei kleine dingetjes die overal rond het huis slingeren, ze heeft een klein beetje een ochtendhumeur. Iedereen vind haar geweldig, behalve zei zelf. Ze heeft een laag zelfvertrouwen en gelooft mensen niet als ze zeggen dat ze bijv. wensen dat ze haar ogen hebben of uiterlijk etc.
    Cesc en zei zijn vriendschappelijk uit elkaar gegaan maar ze weet nog niet of ze al over hem heen is.
    Betere naam voor Rosalie?: Uhm Rosa, Elena, Sara, Alicia, Lorena.. of gewoon Rosalie =) vind ik wel leuk
    Andere titel?: nee vind het wel lekker klinken =D


    Love is overrated

    Rol: beste vriendin Rosalie
    naam: Sofia
    leeftijd: 17 ( over 1 maand 18)
    uiterlijk: [url][http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/jessica-alba/jessica-alba-20071107-335414.jpgm[/url]
    beroep: laatstejaars student fashiondesigner
    extra: ze speelt graag spelletjes met jongens, behalve als ze ze echt ziet zitten Dan is ze wat voorzichtiger. Ze is heel blij en hyper en van energiedrank krijgt ze slaapt. Ze is graag bij haar vrienden en op feesten. Ze is heel goes in kleren ontwerpen en is al beiend bij een Paar grote merken.
    anders naam Rosalie ?: Rosa, Lauren, Fenna??
    anders titel?:nope!!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 0:31 ]


    Panta rhei

    Rol: Vriendin David Villa
    Naam: Alana Aurora Garcia Delgado
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk: Alana heeft lang bruin haar, groene ogen en lange, gekrulde wimpers. Ze heeft zachtroze lippen en onder die lippen zitten prachtige, witte tanden. Haar huid is getint. Ze heeft lange & slanke benen, mooie rondingen. Ze is ongeveer 1.73 m.
    Beroep: Ontwerpster.
    Extra: David wil haar ten huwelijk vragen, maar het juiste moment is nog niet gekomen.
    Betere naam voor Rosalie?: Ik gebruik de naam zelf ook in een van mijn stories en ben er gek op :9~ Dus ik vind het een leuke naam :')
    Andere titel?: Nee, sorry (:


    you're my favourite part of the day ~

    Rol: Vriendin van Jesús Navas,
    Naam: Kim Maria Madeira
    Leeftijd: 21 jaar
    Uiterlijk: Kim is een prachtige meid met lang donkerbruin haar en chocoladebruine ogen. Ze draagt vaak kleren met rode tinten erin. Ze is behoorlijk lang en ook ontzettend slank.
    Beroep: Kim is een Nederlandse meid die een Spaans studeert in Spanje om vervolgens een Spaanse tolk te worden.
    Extra: Kim is opgegroeid in Nederland en heeft een Nederlandse moeder en een Spaanse vader.
    Betere naam voor Rosalie?: Nee, die moet je gewoon houden die naam!
    Andere titel?:
    - Listen to me, I am the new coach
    - I would prefer to play football
    - Watch out, i'm the new vicetrainer


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Rol: Beste vriendin van Rosalie, met een crush op Sergio Ramos =]
    Naam: Tara Vera Chase.
    Leeftijd: tweeëntwintig.
    Uiterlijk: Tara heeft compleet zwarte haren, vanaf boven is het stijl en onderaan steken de punten iets uit. ze heeft een schuine pony die mooi bij haar gezicht aan sluit. op de foto is het niet te zien, maar Tara heeft groenige ogen met een combinatie van bruin en grijs maar het overheersend groen. Tara is geen lang meisje, ze is slechts 1.60m groot. Tara is ook erg dun, maar dat komt omdat ze zo aangelegt is. haar ouders zijn beide ook erg dun en niet erg lang, veel meisjes zijn jaloers op Tara's perfecte borsten. ze heeft cup C, die ze altijd mooi laat zien met ietwat strakke truitjes. Tara heeft graag een hoofddeksel op omdat ze het niet eens is met haar haren, meestal zijn het mutjes of hoedjes. Tara is niet zomaar te zien in een jurkje of een rokje, daar moet je wel heel hard op door drammen wil je Tara zo ver krijgen.
    Beroep: Tara geeft dansles op een muziekschool, ze is er veel mee bezig omdat ze nogal wat groepen heeft. ze wisselt af van ballet, streetdance, jazzdance en hiphop.
    Extra: Tara heeft toen ze dertien was tot haar achttiende bij de dansacademie gedanst, daarna ging ze er vanaf om verder te studeren aan de universiteit. verder heeft Tara zes katten, ze houdt van die dieren en kan zich er goed mee vermaken.
    1. cat-in-boots
    2. Harry potter
    3. Moose
    4. Hairspray
    5. Louis
    6. Kissabl
    Betere naam voor Rosalie?: Deze houden, want deze is mooi (:
    Andere titel?: ik zou deze houden, want deze is apart vind ik tenminsten als je VT doet. maar waarom is het eerst Caus en daarna Cause? -blond-

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 10:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Info:
    Rol: vriendin van Rosalie,met een crush op Sergio Ramos
    Naam: Leann Catherine Norris
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk: bruin haar met krullen en lang haar tot aan haar kont , met blauwe ogen ze is 1 m 72 en vrij dun maar ze kan er niks aan doen ze draagt meestal jeans met een leuk truitje en accesoires of hele mooie jurkjes
    Beroep:gynaecoloog maar in haar vrije tijd geeft ze ook voetbaltrainigen
    Extra: ze houdt van karate en heeft daarom ook de zwarte band en ze spreekt 6 talen (engels,nederlands, spaans, frans,russisch en kroatisch) ( mogen ook andere natuurlijk worden) ze heeft 1 hond een dalmatiër (leah) haar ouders zijn gescheiden maar kunnen goed met elkaar overweg
    Betere naam voor Rosalie?: deze is goed en het is jouw verhaal
    Andere titel?: ook goed :)

    millenium schreef:
    Rol: Beste vriendin van Rosalie, met een crush op Ricardo kaka.
    Naam: Tara Vera Chase.
    Leeftijd: tweeëntwintig.
    Uiterlijk: Tara heeft compleet zwarte haren, vanaf boven is het stijl en onderaan steken de punten iets uit. ze heeft een schuine pony die mooi bij haar gezicht aan sluit. op de foto is het niet te zien, maar Tara heeft groenige ogen met een combinatie van bruin en grijs maar het overheersend groen. Tara is geen lang meisje, ze is slechts 1.60m groot. Tara is ook erg dun, maar dat komt omdat ze zo aangelegt is. haar ouders zijn beide ook erg dun en niet erg lang, veel meisjes zijn jaloers op Tara's perfecte borsten. ze heeft cup C, die ze altijd mooi laat zien met ietwat strakke truitjes. Tara heeft graag een hoofddeksel op omdat ze het niet eens is met haar haren, meestal zijn het mutjes of hoedjes. Tara is niet zomaar te zien in een jurkje of een rokje, daar moet je wel heel hard op door drammen wil je Tara zo ver krijgen.
    Beroep: Tara geeft dansles op een muziekschool, ze is er veel mee bezig omdat ze nogal wat groepen heeft. ze wisselt af van ballet, streetdance, jazzdance en hiphop.
    Extra: Tara heeft toen ze dertien was tot haar achttiende bij de dansacademie gedanst, daarna ging ze er vanaf om verder te studeren aan de universiteit. verder heeft Tara zes katten, ze houdt van die dieren en kan zich er goed mee vermaken.
    1. cat-in-boots
    2. Harry potter
    3. Moose
    4. Hairspray
    5. Louis
    6. Kissabl
    Betere naam voor Rosalie?: Deze houden, want deze is mooi (:
    Andere titel?: ik zou deze houden, want deze is apart vind ik tenminsten als je VT doet. maar waarom is het eerst Caus en daarna Cause? -blond-

    Omdat ik in de titel de 'e' van 'cause' vergeten was (:
    En alleen maar vriendinnetjes van de Spanjaarden asjeblief..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Fabregas schreef:
    (...)
    Omdat ik in de titel de 'e' van 'cause' vergeten was (:
    En alleen maar vriendinnetjes van de Spanjaarden asjeblief..


    Oké i snap (:
    en ik heb het veranderd (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Crap m'n foto doet 't niet ><'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik hoef geen rol, maar ik wil het verhaal wel lezen(A)... Dus zou je t willen zeggen als hij er is(A)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb nog rollen nodig!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mag ik nog een invullen als de ex van Fabregas? (:
    Btw ElLieno > Arsenal


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Arsenal schreef:
    Mag ik nog een invullen als de ex van Fabregas? (:
    Btw ElLieno > Arsenal

    Yes you can (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.