• Niet de incheck dingen, maar die midden in de bus zegmaar, kan je daar je kaart mee "opwaarderen"? Want mijn vriend komt vandaag naar mij toe, maar hij heeft pas sinds eergisteren ofzo een kaart en er staat niks op, en die pa wil nou even niks regelen -die heeft het al moeilijk zat met vanalles thuis-, maar wij weten nu dus niet wat we moeten doen :W. Dus, kan je er via die kastjes geld op zetten? ;o


    Alis volat propriis.

    Imaginaerum schreef:
    (...)
    Een enkeltje of iets? ;o Hoeveel kosten die nu dan? t.t

    ja een enkeltje. maar voor het stukje dat ik moest is het met ov maar 1.50 ofzo en dat kaartje kost gewoon 4. en je hebt verschillende kaartjes dus weet niet precies wat ze allemaal kosten


    we all deserve to die

    Genius schreef:
    Nou bij mij kan je het niet opladen in de bus zelf, enkel bij zo´n geel kastje die op het station ergens staat :'D


    Nohh, en jij woont toch in Groningen? Buhh.. dan vrees ik dat dat ook voor mij geldt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Cerebellum schreef:
    (...)

    Nohh, en jij woont toch in Groningen? Buhh.. dan vrees ik dat dat ook voor mij geldt.

    Ja ik woon in Groningen, nouja in een dorp daar ergens hehe. Maar bij mij in het dorp staat in de AH ook zo'n geel kastje. Die staat wel vaker in AH's (bloos)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja ik woon in Groningen, nouja in een dorp daar ergens hehe. Maar bij mij in het dorp staat in de AH ook zo'n geel kastje. Die staat wel vaker in AH's (bloos)


    Ja, okeei. Ik woon ook niet in Groningen, 20km daar vandaan. Maar de bussen rijden wel altijd vanaf het Centraal(: Ja, de dichtsbijzijnde AH is voor mij 4km fietsen. Geen ramp, maar wel strontvervelend als je met de bus moet terwijl het ijskoud is, en bagger weer, en dat je dan je bestelling op moet halen (want ik ga alleen met de bus als het zulk weer is xd)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 14:59 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    C1000 en die albertheijn heeft zo'n kastje

    Cerebellum schreef:
    (...)

    Ja, okeei. Ik woon ook niet in Groningen, 20km daar vandaan. Maar de bussen rijden wel altijd vanaf het Centraal(: Ja, de dichtsbijzijnde AH is voor mij 4km fietsen. Geen ramp, maar wel strontvervelend als je met de bus moet terwijl het ijskoud is, en bagger weer, en dat je dan je bestelling op moet halen (want ik ga alleen met de bus als het zulk weer is xd)

    Maar je hoeft maar 1x je bestelling op te halen en dan is het klaar :'D Nja ook nog geld op zetten als dat nodig is maar dan zet je er gewoon flink wat geld op. Ben je voorlopig klaar ermee :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Maar je hoeft maar 1x je bestelling op te halen en dan is het klaar :'D Nja ook nog geld op zetten als dat nodig is maar dan zet je er gewoon flink wat geld op. Ben je voorlopig klaar ermee :'D


    Hehehe, daar heb je een punt(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Genius schreef:
    (...)
    Maar je hoeft maar 1x je bestelling op te halen en dan is het klaar :'D Nja ook nog geld op zetten als dat nodig is maar dan zet je er gewoon flink wat geld op. Ben je voorlopig klaar ermee :'D

    Moet je dat dan wel vantevoren bestellen via internet of wat dan ook? Kan niet rechtstreeks zeker? ;d -Ik weet het ik ben hier hopeloos mee :l


    Alis volat propriis.

    Imaginaerum schreef:
    (...)
    Moet je dat dan wel vantevoren bestellen via internet of wat dan ook? Kan niet rechtstreeks zeker? ;d -Ik weet het ik ben hier hopeloos mee :l

    Uh nouja ik heb studenten ov en ik moest zo'n formulier invullen en aankruisen wat ik wou. Een week of weekend ov, maar ik denk dat het ook wel via internet kan hoor.
    http://www.ov-chipkaart.nl/opladen/ Misschien daar? :'D


    -

    Imaginaerum schreef:
    (...)
    Moet je dat dan wel vantevoren bestellen via internet of wat dan ook? Kan niet rechtstreeks zeker? ;d -Ik weet het ik ben hier hopeloos mee :l

    Je kan via zo'n oplaadpunt ook rechtstreeks opwaarderen, maar je kan 't ook bestellen op internet en bij 't oplaadpunt ophalen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    @ Genius en Whirlybird
    Oki, thanks
    (bloos)


    Alis volat propriis.

    Genius schreef:
    Nou bij mij kan je het niet opladen in de bus zelf, enkel bij zo´n geel kastje die op het station ergens staat :'D


    Let it come and let it be

    bij Connexxion wel, maar bij de andere géen idee.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    & er staan ook van die oplaadkastjes bij de Albert Heijn & C1000 meestal


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Volgens mij kun je daar alleen internet transacties ophalen en niet opwaarderen? Ik kan me iig niet herinneren dat je in dat apparaat je pinpas kon stoppen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.