• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542

Eigenaar: MissDreams
    Mede-eigenaar: pradaa

Belangrijke personages.
    Aang bezet door Stormcloak 2x
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding 2x
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Ozai bezet door Stormcloak 2x
    Toph bezet door
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse 2x
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

Verzonnen.

Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

Aarderijk.
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe 2x
    Eliada Azra bezet door Maitresse 2x
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe 2x
    Lucine Rolance bezet door MissDreams 2x

Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams 2x
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Miyuki bezet door [q]pukkelxding[/b] 2x
    Rollenlijst gemaakt door PurpleSea ©.

regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.

Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

[ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:31 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:37 ]

Life is hard and then we die

Migaela
    Ze pakte zijn pols vast, en glimlachte. ‘Nee, ik woon aan 'de andere kant' als in.. Jullie noemen het de geestenwereld. Ik ben geen zuivere geest of zoiets, maar vanwege mijn taken, moet dat zo. Daarom is liefde een taboe.’ Prevelde ze zachtjes. ‘Ooh, en ik stuur een beetje aarde, maar ik ben alleen watermeester. Mijn taak is om Azula en Ozai naar het licht te brengen. Ze maken deze wereld zwart.’ Vulde ze aan, en liet hem toen los.

[ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 21:59 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

~ Sokka
    Het verhaal van het meisje was interessant maar ik kon het niet opbrengen om haar recht aan te kijken. Mijn wangen waren vuurrood door de hand die mijn pols had vastgepakt. Na haar verhaal trok ik mijn hand snel terug. "Oke, dat is... cool. Dat watersturen enzo, WAUW, ik wou dat ik dat kon, ben altijd jaloers geweest op m'n zusje daarom. Maar goed. Over m'n zusje gesproken -" ik maakte een vreemd handgebaar naar links "- ik moet haar maar even gaan zoeken voordat ze rare dingen gaat doen weet je wel. Dus, veel succes enzo met dat geestengedoe en alles. Laat ze maar een mooi lichtje zien, roze ofzo. Oke, toedeloe!" Ongemakkelijk door mijn gebrabbel rende ik Katara's kant uit. Hoe je het goed kon verpesten bij een meisje - episode 1? Zo dus.

Migaela
    Ze lachte zachtjes om zijn loze gebabbel. Het was namelijk een stuk minder vredelievend dan wat hij uitkraamde. Ze schudde haar hoofd, en plofte neer in het gras. Haar handen bewogen erover, en haalden het water uit het donsige gras. Met een glimlachje bracht ze bij ieder deeltje een eerlijke hoeveelheid water terug. Ergens was ze verveelt. Ze had graag mensen om mee te praten.

~ Sokka
    De zoektocht naar Katara was zinloos. Ze was waarschijnlijk in een wanhopige bui ergens heen gerend, zelf niet wetend welke kant op. Ik kon beter terug gaan naar Aang en Toph, die zouden vast wel weten waar ze zat. Af en toe wilde ik dat ik ook stuurkrachten bezat. Dan kon ik mijn zusje tenminste echt beschermen.
    Langzaam liep ik weer terug daar de open vlakte. Het meisje was er nog, ze lag op het gras. De woede van daarnet was echt helemaal verdwenen. Eigenlijk was ik wel benieuwd naar haar. Ze vertelde daarnet dingen die ik niet voor mogelijk had gehouden. Het licht brengen naar Ozai en Azula? Liefde is taboe? Een halfgeest die water kan sturen? Zachtjes liep ik haar kant op. Vlak achter haar ging op tegenovergesteld aan haar positie op het gras liggen.
    "Vind je het erg als ik je nog even vergezel?" vroeg ik haar, ook al was het meer een retorische vraag, ik lag er immers al.

Migaela
    Ze grinnikte. ‘Natuurlijk niet.’ Antwoordde ze, bovendien lag hij al en hem wegsturen zou toch geen nut hebben. Haar hand gleed even door haar haren, waarna ze zie weer legde op haar buik. het was geen slechte dag, helemaal niet zelfs. En op Katara na, was er niets gebeurt. ‘En, is het fijn leven, hier?’ Prevelde ze zacht om de ongemakkelijke stilte niet eeuwig door te laten duren. Stiltes waren saai en tijdrovend. Tijd had ze niet, en daarom wilde ze zo veel mogelijk te weten komen voor ze weer weg moest. Sokka was aardiger dan ze hem had ingeschat, maar dat kwam vanwege het wispelturige karakter van mensen.

[Woops, ik loop achter]

De keuze van Aang om Migaela mee te nemen was dus geen goede keuze geweest... Dus moest hij het zelf maar doen, dacht Aang. Dus riep hij "Yip-yip!", en hij en Appa vlogen weg. Op zoek naar Azula en Ozai, om ze te verslaan. Ondertussen zat Aang erover na te denken wat hij met die twee moest doen zodra hij ze weer had verslagen.

[EDIT: Mag Ozai trouwens ook in de rollenlijst?]

[ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 14:43 ]

"Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

[Gssh. Wacht nou, dude :'3. Migaela achterlaten. Wat een gentlemen zeg - gayhandje -]

[Alles heeft een reden. Aang denkt dat er alleen maar ruzie door komt, dus laat hij haar achter]

[Uhuh. Na, zal dan wel :c]

-Katara-

Ik sla mezelf voor mijn hoofd. Waarom maak ik van zoiets kleins een drama?! Nu ben ik Sokka EN Aang kwijt! Voor altijd alleen. Ik sta op en loop naar het riviertje. Ik volg het. Na een tijdje lopen kom ik bij een groot meer uit. Ik ga aan de kant zitten en trek mijn benen op en kijk naar het water dat langzaam heen en weer wiegt. Ik kijk op als ik iets hoor. Daar zweeft Appa maar het meisje is er niet meer. "Pff.. hij wil me toch niet meer zien" mompel ik in mezelf.

Le distanze ci informano che siamo fragili

~ Sokka
    "Och, het heeft z'n leuke momenten ja. Iets minder is alleen het feit dat mensen zo onvoorspelbaar of vernietigend slecht kunnen zijn. Wacht, is dat een woordcombinatie? Nouja. Dat is dus waar ik van baal. Maar over het algemeen is het hier allemaal wel in orde hoor. Hoe is het in jouw wereld dan? Is het een beetje vergelijkbaar met deze wereld?"

Azula

Na een reis van enkele uren, kwam ik eindelijk aan bij de woonst van Ozai.
    Met mijn kin in de lucht, kwam ik enkele wachters tegemoet.
    Ze wisten wie ik was, dus zeiden ze niets en brachten me tot bij hem.
    "Wat goed om je weer te zien." Zei ik met een kleine glimlach.

Eliada Azra

"Dit is niet goed. Niet goed! Niet goed!" Zei ik tegen mezelf.
    Ik zat al een tijdje in de hoge boom en begon langzamerhand kramp te krijgen door me zo stevig vast te houden aan de takken.
    "Goed, hier gaan we dan." Ik probeerde mezelf moed in te spreken, maar het hielp niet echt.
    Op slakkentempo klom ik de boom uit, maar voordat ik nog maar halverwege was, schoof ik uit.
    Met een luide gil die door het bos echode, viel ik uit de boom.
    Met een luide klap viel ik plat op mijn rug, waardoor ik even niet kon inademen.
    Ik rolde op mijn zij, zodat ik weer kon ademen en bleef even liggen.
    Dat ging morgen blauw zien!

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Migaela
    Ze schudde haar hoofd. ‘Iedereen is er oud en wijs, en het is er somberder, maar wel meer in balans. Toch 'woon' ik er niet. Het is mijn rustplaats. Ik ben een geest, in een verpakking om het zo te zeggen. Ik hoor bij de maan en oceaan en dus.. Tjha. Niet erg makkelijk.’ Glimlachte ze flauw, en zuchtte.

<|Ozai|>
    "Aaah... Azula", zei Ozai, terwijl hij bij een raam stond dat uitzicht gaf over het hele fort. "Ik heb eens zitten denken. Hoe kan het dat wij hebben verloren van een stel kinderen?". Azula wou gaan antwoorden, maar ze kreeg de kans niet, want Ozai praatte verder. "Ligt het eraan dat we niet sterk genoeg waren? Misschien. Ligt het eraan dat jij je tegenstander onderschatte? Misschien. Hadden we onze legers tegen ze moeten laten vechten in plaats van de avatar en zijn vrienden een op een proberen te verslaan? Misschien." Ozai schudde zijn hoofd en ging verder:"Wat nu het belangrijkste is dat we de Avatar verslaan. En daarna zijn bondgenoten. Maar we gaan ze weglokken van elkaar. Ze uit elkaar spelen. En wanneer ze dan zwak zijn... dan slaan we toe en schakelen we ze uit."

[Laat Azula opmerken dat Ozai zonder vuursturen zit svp Maitresse]

Azula

Het viel me op dat Ozai anders was dan voorheen.
    Kwader, wraakzuchtiger maar ook verbitterd.
    Ik kon maar één ding verzinnen waardoor dat kwam.
    "Hij heeft het afgenomen hé?" Vroeg ik plots. "Je vuursturen? Je bent ze kwijt, is het niet?"
    Toen hij niet meteen antwoordde, wist ik genoeg.
    "Ik snap het al." Zei ik terwijl ik nadenkend begon te ijsberen. "Hoe ga je proberen om ze terug te krijgen?"

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.