• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Eigenaar: MissDreams
    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Stormcloak 2x
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding 2x
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Ozai bezet door Stormcloak 2x
    Toph bezet door
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse 2x
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe 2x
    Eliada Azra bezet door Maitresse 2x
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe 2x
    Lucine Rolance bezet door MissDreams 2x

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams 2x
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Miyuki bezet door [q]pukkelxding[/b] 2x
    Rollenlijst gemaakt door PurpleSea ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:37 ]


    Life is hard and then we die

    <|Ozai|>
    "Onderschat mij niet Azula... onderschat mij nooit!" Plotseling, zonder waarschuwing draaide Ozai zich om en schoot een bliksemschicht op Azula, die haar net miste.
    "Ik ben nog altijd krachtig genoeg... maar niet krachtig genoeg. Ik moet mijn vuursturen terugkrijgen. En ik weet al hoe". Toen hij dit zei begon Ozai zachtjes te lachen op een manier die je kippenvel gaf. Daarna ging hij verder:"Vroeger, voordat mensen in staat waren elementen te sturen waren er wezens, die het al wel konden. Voor de Luchtnomaden bijvoorbeeld de Luchtbizons. Voor de Vuurnatie waren dat de draken. Iroh zou de laatste hebben gedoood, maar de zwakkeling durfde het niet, en liet ze in leven terwijl hij loog tegenover Vuurheer Azulon. Als wij deze draken kunnen vinden... dan kunnen we ze overtuigen het weer terug te leren aan mij. En dan... is het afgelopen voor de Avatar."


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Azula

    Ik stond aan de grond genageld.
    Als het Ozai niet was, had ik hem al lang een kopje kleiner gemaakt, maar uit respect zei ik niets.
    Ik vouwde mijn handen achter mijn rug in elkaar en begon na te denken.
    "Wanneer vertrekken we?" Vroeg ik afwachtend. "Hoe eerder we dit afhandelen, hoe sneller ik mijn oude leventje terug heb en jij weer aan de macht bent."
    Ik wilde zo graag dat Zuko zou sterven.
    Ik wilde dat hij me zou smeken om hem te laten leven, ik wilde dat de lichtjes in zijn ogen zouden verdwijnen als ik hem zou vermoorden.
    Ik was zo op gegaan in mijn eigen gedachten dat ik ijskoud voor me uit staarde en lichtjes rilde van woede.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ~ Sokka
    "Dat klinkt erg saai zeg." Ik besloot om nu mijn hele lichaam te laten rusten. Ik spreidde mijn armen en benen en bewoog er mee over het gras. Na mijn vreemde ritueel rolde ik van mijn plek af om te kijken of er een afdruk was. En inderdaad. "Yes" fluisterde ik. Ik kwam overeind en ging voor Migaela zitten.
    "Misschien moeten we zo maar is op zoek naar Katara en Aang. Aang is er namelijk ook vandoor."


    Life is hard and then we die

    Migaela
    Ze lachte zachtjes, en knikte toen. ‘Katara is gecompliseerd.’ Fronste ze. ‘Ze is zo.. Afstandelijk en gekwetst. Ze heeft Aang nodig.’ Zuchtte ze, waarna ze weer achterover in het gras ging liggen en naar de hemel staarde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    "Helaas kan ik inderdaad ook geen hoogte van haar krijgen op dat gebied. Ze is zo snel gekwetst en denkt dat dingen altijd tegen haar gericht zijn. Hoe dan ook, heb jij enig idee waar ze uit kan hangen? Of Aang? Ik heb geen magische krachten ofzo om haar te vinden."


    Life is hard and then we die

    Migaela
    ‘En ik wel? Ooh, ik snap het, geest. Maar ik ben niet de geest der kaarten.’ Grinnikte ze sarcastisch. ‘Katara is bij een meer, en Aang is op weg naar Ozai, en Azula.’ Ze stond op, en ging voor Sokka staan, en een broze glimlach om haar mond. ‘Hier scheiden onze wegen dus.’ Prevelde ze zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    "Hmmm, een meer, dat helpt. Ik denk het ja... Succes met het vinden van het licht dan. En euhm, groetjes aan de geesten?" Ik krabde op mijn achterhoofd en stak mijn hand uit.


    Life is hard and then we die

    Migaela
    Ze grinnikte. ‘Succes met je leven, Sokka.’ Glimlachte ze met een knipoog, en wierp zijn hand af. In plaats daarvan omhelsde ze hem kort. Voor ze weer naar achter boog, en zich omdraaide. In de richting waarin Appa was verdwenen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    Ik keek het meisje nog even na voordat ik me ook omdraaide. Toch een bijzondere ervaring. Ik liep in de richting van het bos. Ik hoorde dat er een rivier dichtbij was, ik kon deze rivier echter zo snel niet vinden. Het geluid bracht me uiteindelijk de bosjes door naar een soort van afgrond. "Ze zou toch niet..." dacht ik hardop. Ik besloot de stroming te volgen. En inderdaad, het bracht me naar een meertje. Waar zou Katara uithangen?


    Life is hard and then we die

    <|Ozai|>
    'Geduld, Azula. Je krijgt uiteindelijk je wraak. Uiteindelijk krijgt iedereen van ons eindelijk wraak. Maar we moeten eerst aan kracht winnen. Commandant! Ik en prinses Azula vertrekken onmiddellijk, ga door met het rekruteren zoals gepland. Je weet hoe je dit fort moet verdedigen, en waag het niet het te verliezen.' Daarna liep Ozai de zaal uit, op weg naar zijn luchtschip. Tijd om het zonnevolk een bezoek te gaan brengen, dacht de Fenikskoning.

    -|Aang|-
    Aang vloog noordelijker, in de richting van de Noordelijke Luchttempel. Daar zou hij rustig kunnen mediteren, en de geestenwereld kunnen binnengaan. Misschien dat een van de geesten hem zouden kunnen helpen. 'Yip yip', zei Aang tegen Appa, en samen vlogen ze verder.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    -Katara-

    Ik zit bij het meer en ga met mijn hand dor het water. Ik heb het compleet verpest. Ik haat mezelf! Van woede duw ik het water van me af zodat er een grote golf ontstaat. Ik laat mezelf achterover in het gras vallen en kijk naar de lucht. Ik ben iedereen kwijt. 'Waarom ben ik dan ook zo dom?!' zeg ik zuchtend. Ik doe mijn ogen dicht en denk na.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 13:42 ]


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    Migaela
    Moet ze geesten om hulp vragen? Vragen waarom ze niet gewoon hier kan blijven en verlieft kan worden? Ze gaat op het water zitten, en sluit haar ogen. Ze voelt haar lichaam onder haar verdwijnen, en haar ziel in de geestenwereld. In de geestenwereld is ze mooier dan in de mensenwereld. Hier kan niemand een zonde begaan als lust vanwege haar uiterlijk. Ze kijkt rond. ‘Kan iemand me helpen!?’ Roept ze rond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -|Avatar Aang|-
    Terwijl Aang steeds dichter bij de Noordelijke Luchttempel kwam vroeg hij zich steeds meer af hoe het met Katara ging. Hij had niet gezegt waar hij heen ging, en de laatste keer dat hij haar sprak was toen Aang besloot achter Azula aan te gaan. Hij hoopte dat Katara niks was overkomen.

    [WANTED: LIVE IN THIS TOPIC, REWARD: WE CAN CONTINUE THIS RPG]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    ~ Sokka
    Uit een niets verscheen een onnatuurlijke golf in mijn richting. Ik liep in de richting van de oorsprong en zag daar Katara liggen op de grond. Ze was duidelijk erg overstuur. Stilletjes benaderde ik haar.
    "Weetje, dat meisje he... Ze heeft echt geen interesse in Aang en volgens haar is het andersom ook niet zo. Ik zou dit niet zeggen als ik het niet zeker wist."


    Life is hard and then we die

    -Katara-

    ik kijk Sokka aan. "Daar was ik ook al achter..
    En als ik haar ooit nog zie zou ik zeggen dat het me spijt, maar er is nu iets anders aan de hand"
    Ik zie Sokka vragend kijken, en beantwoord zijn blik;
    "Aang is weggegaan, heb hem eigenlijk lang niet meer gezien.
    Dus we zitten hier een tijdje vast."


    Le distanze ci informano che siamo fragili