• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542

Eigenaar: MissDreams
    Mede-eigenaar: pradaa

Belangrijke personages.
    Aang bezet door Stormcloak 2x
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding 2x
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Ozai bezet door Stormcloak 2x
    Toph bezet door
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse 2x
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

Verzonnen.

Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

Aarderijk.
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe 2x
    Eliada Azra bezet door Maitresse 2x
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe 2x
    Lucine Rolance bezet door MissDreams 2x

Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams 2x
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Miyuki bezet door [q]pukkelxding[/b] 2x
    Rollenlijst gemaakt door PurpleSea ©.

regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.

Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

[ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:31 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:37 ]

Life is hard and then we die

[Wtf denk jij? Dat ik gemeen ben?! Dan moet je me maar eerst eens beter leren kennen voordat je zoiets zegt, want zo denk ik niet, ja?! Ga niet lullen als je als het niet zo is :|]

[ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 11:47 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

Relaxed. Schelden met 'slet' vind ik nou niet zo passen, en om in dit topic ruzie te gaan maken.. Gewoon niet.
    dus stop er mee.

Feel the fire, but do not succumb to it.

wat Leave zegt...
    Hou het voor iedereen wat leuk

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[nou geen ruzie gaan maken >: geef elkaar een knuffel (of zoiets) en ga weer verder :3 please? >:]

<|Ozai|>
    'Het duurt waarschijnlijk nog even', zei Ozai. Daarna liet hij zijn oververmoeide dochter achter en liep naar het dek, om te oefenen met het bliksemsturen. Terwijl hij steeds bliksemstoten naar de hemel stuurde begon hij een beetje te experimenteren. Zo hulde hij zijn vuist in bliksem, en vervolgens sloeg hij met die vuist tegen een oefenpop, die wegvloog terwijl hij volgeladen was met electriciteit. 'Dat overleeft zelfs de Avatar niet', zei Ozai, terwijl hij combo's opbouwde tegen de andere dummies.

[ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 11:01 ]

"Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

[omg we zijn dood bezig xd dan ga ik maar verder:'D]

-Ayushi-

Ik kijk naar beneden en zit nogsteeds in de boom. Er lopen 2 mensen die een ongemakkelijke stilte hebben. Zo stil als ik kan spring ik uit de boom en kom achter hun terecht. Ik kijk de 2 aan, die nogsteeds niet doorhebben dat ik er ook ben. Stilletjes ga ik achter een boom staan, en kijk naar hun. Aan hun gezichten te zien zijn ze familie van elkaar. Ik zet een stap vooruit, maar val over een boomstronk. Vloekend sta ik op. Ik kijk op en zie dat de 2 naar haar kijken. "Uhm, hoi" zeg ik en steek mn hand onverschillig op.

[ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 15:36 ]

Le distanze ci informano che siamo fragili

~ Sokka
    Ik sta aan de grond genageld van schrik. De behoefte om me achter een boom te verstoppen is groot, maar ik weet dat mijn zusje me in dat geval niet zou volgen. Ik verbaas me over de manier waarop de persoon zich opstelt. Vrij kwetsbaar, een simpele, vrij verlegen hoi. "Uhm, hallo..." Ik leun een beetje naar achter bij het antwoorden van deze persoon. Wat een vaag type...

-Ayushi-

Ik heb al een tijd lang niet meer met mensen gesproken. Het is ook zo lang geleden. Wat moet ik ooit zeggen! "Ik ben Ayushi" en kijk naar de jongen die haar vaag aankijkt.

-Katara-

"Heey. Ik ben Katara, en dit is mijn broer Sokka" zeg ik en wijs naar Sokka. Ze was waarschijnlijk wel aardig, maar ze zag er nogal anders uit. Alsof ze niet van de stad kwam. Blijkbaar hoorde Ayushi haar gedachten ofzo, want ze zei: "Ik woon niet in de stad.. Maar hier in het bos" Een vleug van medelijden gaat door me heen. Ik knik en kij haar aan.

~ Sokka
    "Heb je dan geen familie? Of vrienden? En hoe kom je precies aan eten?" De laatste zin was een uitbarsting nadat ik mijn maag hoorde zeuren. Als deze jongedame kon overleven in het bos, dan konden wij dat toch zeker ook?

-Ayushi-

"Nou, het water komt van het meer. En ik eet besjes en dingetjes. En over m'n familie en vrienden.." ik stop even en kijk naar de grond. Ik twijfel of ik het moet vertellen. Maar toch vertel ik het: "M'n ouders hebben me achtergelaten in het bos en nooit meer opgehaalt.. Maar in de tijd dat ik hier was, wou ik niet meer weg. Ik ken het hier te goed, en wil hun niet meer zien." Ik kijk weer op en slik. Dit is de eerste keer dat ik dit aan iemand vertel. Ik heb dit zelfs niet aan de mensen die mij hebben gevonden verteld. Maar zij lijken me aardig, en te vertrouwen. Als ze het maar niet aan iemand vertellen. Anders ben ik erbij, en kan ik niet meer normaal en rustig leven. Nog niemand weet mijn grote geheim..

[ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 19:43 ]

[moeten we niet ff iedereen een PB sturen ofzo? want ik wacht namelijk op maîtresse, en met z'n drieën lukt t niet]

[is goed :'P]

[Een maîtresse? Zo zo (wbw) Ik wil ook wel volunteren. (cat)]

Azula

Ik hoorde allerlei geluiden op het dek, maar was veel te moe om te kijken wat er aan de hand was.
    Waarschijnlijk was het Ozai wel, in zijn pogingen om het bliksemsturen erg goed onder de knie te krijgen.
    De afgelopen dagen waren voor mij echt een hel geweest, waardoor ik vrijwel niets had geslapen om toch maar alert te kunnen blijven.
    Maar de vermoeidheid was op de moment veel te sterk, dus gaf ik me er volledig aan over.
    Langzamerhand vielen mijn bruine ogen toe en belandde ik zo in een diepe slaap.

Ik droomde over vroeger, over hoe het in mijn jeugd was tussen mij en Zuko.
    We waren ooit niet zo'n vijanden, weet je.
    In mijn droom, liep Zuko lachend achter mij aan in de rozentuin van het paleis.
    Ik lachte, net als hem.
    Ik was gelukkig, we waren nog maar kinderen en we hoefden ons nergens zorgen over te maken.
    In de verte hoorde ik iemand mijn naam zeggen, maar het duurde eventjes voordat ik besefte dat het niet in mijn droom was.
    Geschrokken keek ik op en wreef slaperig in mijn ogen.

[Sorry ik had geen inspiratie en eventjes geen zin xo]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

PUKKELxDING schreef:
    [Een maîtresse? Zo zo (wbw) Ik wil ook wel volunteren. (cat)]

[Aangenomen, wanneer wil je beginnen? (cool) ik weet niet of ik vandaag of morgen kan schrijven, ben een beetje heel erg druk met school ><]

Makarov schreef:
    (...)

[Aangenomen, wanneer wil je beginnen? (cool) ik weet niet of ik vandaag of morgen kan schrijven, ben een beetje heel erg druk met school ><]
    [Ligt eraan, hoe moet ik beginnen? En met een bestaand of verzonnen karakter (cat)?]