• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Eigenaar: MissDreams
    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Stormcloak 2x
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding 2x
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Ozai bezet door Stormcloak 2x
    Toph bezet door
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse 2x
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe 2x
    Eliada Azra bezet door Maitresse 2x
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe 2x
    Lucine Rolance bezet door MissDreams 2x

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams 2x
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Miyuki bezet door [q]pukkelxding[/b] 2x
    Rollenlijst gemaakt door PurpleSea ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:37 ]


    Life is hard and then we die

    [is goed ik verschijn voor je neus! ..Na het eten xd]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 18:11 ]


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    [ik reageer nu wel ff snel.]
    [btw sooryy voor dubbel post maar kon hem ff nii aanpassen.]

    -Katara-

    Ik sta op en loop door de gangen naar de uitgang. Aang zal nu wel bij haar zijn.. Beter.. Ik kan hem niet veel bieden, zij wel, zij is bijna zoals hem! Ik loop naar buiten. Ik werp een snelle blik naar det twee en loop dan snel door. Ik kom bij het bos aan, en loop maar ergens naartoe. Na een tijdje lopen kom ik bij een open plek. Daar staat iemand, "Sokka?" zeg ik.


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    ~ Sokka
    Net op dat moment hoor ik een stem achter me. Ik draai me om en zie dat het inderdaad Katara is. Ze ziet er niet al te best uit. "Katara..." Het zeggen van haar naam was eerder een vraag naar haar omstandigheden. Ik loop naar haar toe en leg mijn armen om haar heen.


    Life is hard and then we die

    -|Avatar Aang|-
    'Word wakker, Aang. Iedereen heeft je nodig. De wereld heeft je nodig, en de maan. En ik dus ook' hoorde Aang ver weg. Hij probeerde naar het geluid toe te gaan, maar hij werdt steeds verder weggezogen, de diepte in. "Aang! Aang!", hoorde Aang, een stem die steeds luider werd riep hem. Was dat Roku? "Aang!"

    Toen schok Aang ineens wakker omdat hij een kus op zijn voorhoofd voelde.Toen hij z'n ogen open deeed zag Aang Migaela over zich heen gebogen. Zonder een woord te zeggen ging Migaela aan de waterkant zitten. 'Waarom kuste je me?', was het eerste wat Aang kon uitbrengen.

    -|Ozai|-
    Het voelde goed om weer op een troon te zitten. Uitstekend zelfs, dacht Ozai terwijl hij door zijn troonzaal heen keek. Het fort, Suzon, was vernoemd naar Vuurheer Sozin, en het lag in het noorden van de Vuurnatie, op een voorheen onbewoond eiland. Toen zijn mannen eenmaal waren begonnen met de boodschap te verspreiden waren er al snel mensen naar toe gekomen, maar Ozai vertrouwde zijn manschappen nog niet. Een verrader en hij zat weer in een cel. Op een of andere manier moest hij zich van het vertrouwen van de manschappen verzekeren, en de mogelijke spionnen ontmaskeren. Maar hoe?

    [Makarov is back!]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Migaela
    ‘Ik maakte je wakker.’ Prevelde ze met een waterige glimlach, en speelde met haar vingers richting het water. Haar blauwe ogen gleden af naar Aangs gezicht. ‘Je zakte weg en dat was het eerste dat in me opkwam.’ Ze haalde haar schouders op, en maakte belletjes van het water in de beek voor haar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eliada Azra

    Ik krabbelde recht en klopte het vuil wat van me af.
    Het was absoluut mijn dag niet, dus had ik het vermoeden dat me nog wel iets pijnlijk zou overkomen.
    Aangezien ik niet wist hoe ik nu verder moest, besloot ik om nog maar eens een wandeling te maken in de bossen.
    Met gesloten ogen liep ik genietend van de stilte door het bos.
    Diep in het bos, ging ik tegen een boomstam zitten om wat uit te rusten van het lange wandelen, dus besloot ik dat het niet echt kwaad kon om eventjes een dutje te doen.
    Al snel viel ik in een droomloze, diepe slaap in de schaduw van de enorme boom.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    -|Avatar Aang|-
    "Ik heb al een vriendin...", stamelde Aang. Hij wou niet dat Migaela een oogje op hem kreeg, want hij zou haar moeten afwijzen. Zonder Katara kon Aang het zich gewoon niet voorstellen. Toen herinnerde hij zich wat hij wou gaan doen. "Kom mee! We gaan Azula en Ozai zoeken!", riep Aang terwijl hij op Appa's rug sprong. Te laat herinnerde Aang zich dat hij liever niet had dat Migaela mee ging. Er was iets met haar dat Aang niet kon omschrijven.

    [Aang twijfelt tussen Migaela & Katara :3 Dus Migaela moet wel mee svp]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    [Ghehe ;p]

    Migaela
    ‘Sure.’ Ze sprong op appa's rug, en keek Aang even aan, voor ze haar blauwe ogen naar de horizon richtte, en een zachte melodie neuriede. Het was een slaapliedje, dat ze ooit eens had gehoord op de koloniën waar ze lange tijd had doorgebracht. Ze was daar voornamelijk als godin, maar nu wilde ze een normaal leven, niet langer onsterfelijk zijn, en op een dag sterven met een man aan haar zijde. Ze wist wel dat het niet kon, maar dromen kon toch geen kwaad? Ze zuchtte zacht. Want wanneer ze niet langer nodig meer zou zijn op aarde, werd ze teruggeroepen naar de maan. Daar waar haar leven uit haar weg zou vloeien, en ze in de geestenwereld zou overlijden. Helaas. Ze beet zacht op haar onderlip. Haar leven was van de maan, en hoewel ze het liefst normaal zou zijn, was dit haar leven. Ze nam wat water uit haar waterflesjes, en maakte de figuurtjes in.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 18:01 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [/Yo, anyone outta here?]


    Life is hard and then we die

    [i'm living again :'D]

    -Katara-

    "Azula" zei ik om Sokka's vragende blik te beantwoorden. Het voelt vertrouwt om in de armen van Sokka te liggen, maar ik ben er met mijn hoofd er niet echt bij. Aang heeft dus een ander.. Een vlaag van woede gaat door me heen. Ik duw Sokka van me af, maar kijk meteen weer schuldig. "Sorry!" zeg ik en zak huilend op de grond.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 20:38 ]


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    [sorry door gebrek aan inspiratie en omdat ik de RPG niet meer volg, kun je mijn naam weg halen bij Jet en Axton weghalen, alvast bedankt.]

    [Ik ben hier, maar ik sta vast. :'3.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    Verbaasd kijk in naar een huilende Katara op de grond. Ik hurk voor haar neer en streel door haar haren. "Heeft Azula mijn kleine zusje te hard aangepakt? Volgende keer dat ik haar zie zal ik haar eens een lesje leren. Kreng dat ze is." Ik schud mijn hoofd en leg mijn armen weer om haar nek heen. Mijn medelijden lijkt haar echter niets te doen, ze blijft huilen. "Katara... Is er soms iets naars gebeurd?"


    Life is hard and then we die

    -Katara-

    "I-ik.. ik zag Aang.. Met een meisje.." ik snuif even "En het lijkt erop.. dat ze bij elkaar zijn.." Ik kijk Sokka met betraande ogen aan. "Hij.. hij geeft niet meer om mij denk ik" Ik begin nog harder te huilen en sla mijn handen voor mijn gezicht. Niemand mag me zo zien, behalve Sokka. Ik blijf zo zitten en doe mijn ogen dicht. Boven me hoor ik Appa, maar negeer het. Ik wil niets meer met Aang te maken hebben! Hij kiest voor haar?! Dan hoeft hij niet meer bij mij te komen!


    [oehh dramaa :'D ik hou van drama!]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 20:49 ]


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    [graag Axton helemaal verwijderen,(A)]