• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Eigenaar: MissDreams
    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Stormcloak 2x
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding 2x
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Ozai bezet door Stormcloak 2x
    Toph bezet door
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse 2x
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe 2x
    Eliada Azra bezet door Maitresse 2x
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe 2x
    Lucine Rolance bezet door MissDreams 2x

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams 2x
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Miyuki bezet door [q]pukkelxding[/b] 2x
    Rollenlijst gemaakt door PurpleSea ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:37 ]


    Life is hard and then we die

    Migaela
    Ze liep achter Aang aan. ‘‘Hee, Aang!’’ Riep ze naar hem op. Ze bekeek de bizon, en glimlachte flauw, terwijl ze zacht over zijn neus aaide. ‘‘Tijd om een watergeest ergens anders heen te brengen? Ik ben het lopen spuugzat.’’ Mompelde ze er achteraan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Katara-

    "Aang vertelde mij dat.." even twijfel ik maar zeg het toch "Dat Azula weer vrij is, en dat ze misschien wel naar mij opzoek was.." Ik kijk haar aan. Ze begrijpt het vast niet. Ik speel wat met mijn ketting.


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    Eliada Azra

    "Dat is ook wat men tegen mij heeft gezegt." Zuchtte ik. "Dus ik denk dat het wel waar is."
    Ik keek even naar de ketting waar ze mee speelde.
    "Ben je van de Zuidelijke waterstam?" Vroeg ik haar. "Of van de Noordelijke?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    -Katara-

    "Zuidelijk" ik kijk haar aan. Mijn gedachten gaan weer naar Azula toe. Waarschijnlijk ben ik dus echt in gevaar. Ik zal er alles aan doen om veilig te blijven, dat zeker. Ik word weer wakker uit mijn gedachten, en glimlach lief naar Eliada.


    [en nu zitten we vast xd]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 16:14 ]


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    Azula

    Het was al weer enkele uren geleden dat ik May onder ogen kwam
    Ik was nu helemaal ten einde van de duistere steeg en keek even rond.
    Alles was zo donker, dat ik met veel moeite enkele dingen kon onderscheiden.
    Plots viel mijn oog op een lichtje dat vrolijk heen en weer wiegde.
    Het kwam steeds dichter mijn kant op en toen het eindelijk wat beter zichtbaar was, zag ik dat het een geblokte man was met een lamp.
    Hij was van de vuurnatie.
    "Azula?" Vroeg de man kordaat. "Ik weet dat jij het bent."
    Ik moest een beetje opkijken om zijn gezicht te zien. "Wat moet je?"
    "Ik heb een brief voor je." Was zijn korte antwoord terwijl hij me een stukje papier overhandigde.
    De man draaide zich weer om en verdween weer de duisternis in.


    Eliada Azra

    De mensen die ik op deze korte tijd had leren kennen, leken me stuk voor stuk erg toffe mensen.
    Ik vond het alleen jammer dat ik ze waarschijnlijk nooit meer zou zien.
    Ik was de wereld rondgereisd om meer te weten te komen over mijn ouders en nu ik alles wist...had ik geen doel meer voor ogen.
    Ik wist niet waar ik nu naartoe moest en wat mijn volgende doel in het leven zou zijn.
    Maar ik wist wel dat ik opnieuw moest beginnen en dat ik ergens een heel nieuw leven moest opbouwen.
    "Wel..." Zuchtte ik na een ongemakkelijke stilte. "Ik...ik denk dat ik maar eens ga zeker?"
    Ergens hoopte ik wel dat iemand me tegen zou houden en me een leuk voorstel zou doen.
    Maar die kans was uiterst klein aangezien deze mensen me nog maar een paar uurtjes kenden.
    Ik draaide me om en slenterde zo traag als ik kon richting de uitgang van het paleis.


    [Weer een beetje leven in dit topic brengen hea xo]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    <|Ozai|>
    "Dus je hebt Azula een bericht gestuurd over mijn ontsnapping? Mooi. We trekken ons terug in Suzon, een fort dat ik heb laten bouwen gedurende mijn heerschappij. Het is onneembaar, zelfs voor de Avatar en zijn vrienden. Bovendien hebben ze geen flauw idee waar Suzon ligt. Heb je de route in het bericht naar Azula gedaan?", vroeg Ozai. "Ja heer, ze zal de weg vinden, en ze komt er waarschijnlijk een dag later aan dan wij", antwoorde de soldaat. "Mooi, nu moeten we opschieten. De ontsnapping zal niet lang onopgemerkt blijven", zei Ozai, terwijl hij uit het raam keek naar hoe zijn stad langzaam uit zijn zicht verdween.

    -|Avatar Aang|-
    Een wachter van de gevangenis kwam het paleis binnenrennen, en beukte onderweg Eliade omver in zijn haast. Uiteindelijk vond hij Aang, en riep: "Avatar! Avatar! Avatar!". "Wat is er?!", riep Aang terug. "Nog meer slecht nieuws, niet alleen Azula is ontsnapt, maar nu ook Ozai. Door middel van verraad van een van de wachters. Blijkbaar is niet iedereen blij met de heerschappij van Vuurheer Zuko!", vertelde de bewaker terwijl hij aan het uit hijgen was. Nu stortte alles voor Aang in. Azula in haar eentje was gevaarlijk, Ozai in zijn eentje nog gevaarlijker. Maar samen? Aang viel om van de vermoeidheid van de dag, en hij werd net op het laatste moment opgevangen door Migaela.

    [Moet ik anders even een berichtje naar iedereen sturen of ze nog wel mee doen?]

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 15:01 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    -Katara-

    "Uhm.. nou okee dan.." zeg ik. Eigenlijk wil ik dat ze mee gaat of op zn minst even zou blijven, maar dat wil ze toch niet. "Doei" roep ik haar nog na en glimlach, al ziet ze dat niet. Ik kijk om me heen. Okee.. nu ben ik alleen.. Ik ga op een trappetje zitten en kijk via een raam naar buiten.


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    Migaela
    Geschrokken ving ze Aang op, en keek opzij naar een riviertje. Ze sloeg haar armen om hem heen, en tilde hem in het water, waar ze haar handen op zijn hoofd legde, en naar zijn gezicht staarde. Geconcentreert. Haar blauwe ogen werden nog lichter toen ze een vlinder omsmolt tot water, en dat tegen zijn slapen drukte. Ze sloot haar ogen, en kroop samen met het water zijn hoofd binnen. ‘Word wakker, Aang. Iedereen heeft je nodig. De wereld heeft je nodig, en de maan. En ik dus ook.’ Ze glimlachte, en opende haar ogen waarna ze een kus op zijn voorhoofd gaf, en hem losliet, waarna ze op de waterkant ging zitten, en haar hoofd wat schuin hield.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Inkheart schreef:
    sinds wanneer is sokka bij katara, wat heb ik gemist?? voor het laatst was hij in gesprek met Axton (voor zover ik weet nu nog)
    Lol sorry, ik snap nog niet zoveel van RPG's... XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Lol sorry, ik snap nog niet zoveel van RPG's... XD

    gewoon verder gaan waar je persoon gebleven is. Als je mijn laatste post (Axton) leest kun je daar op reageren. wij helpen je wel als er nog vragen zijn:)

    -Katara-

    Ik kijk naar buiten en zie nog net dat een meisje Aang op zn voorhoofd kuste. Ik blijf kijken maar ik zie niks meer. Ik knipper met mijn ogen, maar het word donker voor mn ogen. Voor ik het weet lig ik op de grond. Bewusteloos.


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    ~ Sokka
    Ik kreeg een rood hoofd. Had ik nou weldegelijk indruk gemaakt op deze jongen? Hij leek zoveel krachtiger dan ik. Toph was naast de jongen gaan staan. De jongen verliet echter de grasvlakte. Hij leek iets te willen halen.
    "Dus, hoe is jouw dag?" vroeg ik aan Toph. Ondertussen plofte ik weer terug op het gras terwijl ik de jongen nakeek.


    Life is hard and then we die

    Toph.
    'Nah, voeten verbrand door Azula die zich nadeed als een aardestuurder, niets bijzonders,' grijnsde ik. 'En jij, slapwannes?' Ik plaagde hem met die bijnaam, dat was origineel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eliada

    Ik viel met een harde klap op de grond en kon nog net voorkomen dat ik enkele scheldwoorden er uit floepte.
    Mijn pleeggezin vond dat vloeken niets voor een dame was.
    "Bedankt voor het omverlopen!" mompelde ik sarcastisch tegen de man.
    Maar hij negeerde me gewoon.


    Azula

    Ik vond dat het hoogst tijd was om Ozai eens een bezoekje te brengen, maar eerst moest ik van deze smerige vermomming af!
    Zo kon ik hem onmogelijk onder ogen komen.
    Ik begon aan mijn reisje naar Suzon en sliep die nacht in een kleine herberg zodat ik daar mijn vuurnatiekostuum weer kon aantrekken en me een klein beetje kon opfrissen.
    Mijn korte haren deed ik in een klein knotje omdat het anders in lelijke pieken rond mijn gezicht hing.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ~ Sokka
    Ik kuchte geïrriteerd bij het horen van de geweldige bijnaam. "Och, niet veel bijzonders, gewoon een beetje geoefend op mijn verdedigingstechnieken. Moet je dit is zien!" Ik sprong omhoog en stond gelijk weer in de verdedigingshouding. "Ik zal beloven om niet al te hard te zijn voor je, zeker nu je blind bent." Ik paste dezelfde techniek toe als bij de jongen van net.


    Life is hard and then we die