• Ik dacht, laat ik eens inloggen op Hyves, mijn oude klasgenoot waarmee ik samen voer de rode lopen bij het Kerstgala liep, godverdomme hij is knap geworden, hij heeft gewoon een freakin' minisixpack gecreeërd!

    Woef! *O*

    Hebben jullie ook wel eens van die awkward momenten?


    Let it come and let it be

    Zoals wanneer je een foto ziet van je vroegere crush met zijn vriendin en je jaloers bent, terwijl je een vriend hebt?(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik zag laatst op facebook dat de knapste jongen van mijn lagere school eigenlijk helemaal niet meer knap is. 8)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Altijd.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Uuh, ja. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hahaha, ik een soort van.
    Mijn beste vriend ken ik nu al 10 jaar, we zitten sinds groep 1 bij elkaar in de klas (nu alweer in de 2e van de middelbare), en dan blijken al die meisjes uit de klas en daarbuiten een vette crush op hem te hebben.
    En toen we vorig jaar net in de eerste zaten, dacht iedereen dus dat we iets hadden omdat we vaak samen kletsten. Dus al die meisjes helemaal bitchy tegen me doen, totdat ik ze vertelde dat ik niets met hem had. Opeens allemaal heel aardig doen. :'D


    There's power in the words you whisper.

    Pariah schreef:
    Uuh, ja. :W


    26 - 02 - '16

    Moi, mijn ex is zo'n schatje en tja.. spijt spijt spijt.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Nightlock schreef:
    Zoals wanneer je een foto ziet van je vroegere crush met zijn vriendin en je jaloers bent, terwijl je een vriend hebt?(cat)

    Awh! <3


    Let it come and let it be

    Ik heb wel eens erger gehad. Op een schoolkamp lag ik al in de tent (andere meiden waren nog even tanden poetsen, maar ik was te lui om nog de warme tent uit te komen, de kou in), samen met 3 jongens die bleven slapen. Zegt één plots: "God, ik heb echt zin om te rukken." En al die jongens zo instemmen en zo. :'D ik lag er maar een beetje bij, hard concentrerend op mijn pokerface.

    Of bedoel je een andere vorm van 'awkward'?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zoals dat mijn crush van eeuwen geleden eindelijk contact zoekt terwijl ik hem allang niet meer wil?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ja, van een jongen die mij een tijdje terug gevraagd heeft, en ik nee zei terwijl ik hem leuk vond. en nu is hij fucking knap geworden. en heb ik spijt tjaa.


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Ik liep laatst in de V&D en toen was het echt zo 'Heeee Christa!', was het een jongen die bij me in de klas zat, maar in de vierde naar havo moest. Eigenlijk had ik niet eens echt gedacht dat hij mijn naam (nog) zou kennen :'DD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Awh! <3


    Dat is niet "Awh!", dat is gewoon klote. Want nu voel ik me vreemd en ben ik in de war, terwijl ik me tegelijkertijd schuldig voel en nu snap ik het niet meer. Wat is daar precies "Awh" aan?(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ging laatst op facebook IEDEREEN die ik ooit gekend heb opzoeken op facebook en toen kwam ik er achter dat een klasgenoot van me (die 15 is) van K3 houd.
    K3.
    en ze is 15.
    omg

    MeSwag schreef:
    Ik ging laatst op facebook IEDEREEN die ik ooit gekend heb opzoeken op facebook en toen kwam ik er achter dat een klasgenoot van me (die 15 is) van K3 houd.
    K3.
    en ze is 15.
    omg
    Schandalig... is het erg?


    Today will be Girl's Day party with you~