• Ik dacht, laat ik eens inloggen op Hyves, mijn oude klasgenoot waarmee ik samen voer de rode lopen bij het Kerstgala liep, godverdomme hij is knap geworden, hij heeft gewoon een freakin' minisixpack gecreeërd!

    Woef! *O*

    Hebben jullie ook wel eens van die awkward momenten?


    Let it come and let it be

    Mijn moeder die binnenkomt terwijl ik Yaoi kijk?

    Ehmm, dat de jongen waarvan ik mijn eerste zoen heb gehad juist fucking lelijk is geworden.(no_chears)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Nightlock schreef:
    (...)

    Dat is niet "Awh!", dat is gewoon klote. Want nu voel ik me vreemd en ben ik in de war, terwijl ik me tegelijkertijd schuldig voel en nu snap ik het niet meer. Wat is daar precies "Awh" aan?(no_chears)

    Dat is zo'n 'Awh, hou je sterk' 'Awh' :3
    (Oftewel een mengeling van 'succes' en 'ocharme')

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 13:18 ]


    Let it come and let it be

    .. Dat je op een zaterdag naar centrum ga met je zusjes en je van een aantal pieten pepernoten krijg en je die pieten niet ken o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    .. Dat je op een zaterdag naar centrum ga met je zusjes en je van een aantal pieten pepernoten krijg en je die pieten niet ken o-O

    Ik heb vandaag bijna een piet aangereden :W


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Ik heb vandaag bijna een piet aangereden :W


    Whahaha XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Whahaha XD

    Moet 'ie maar niet midden op de weg pepernoten gaan uitdelen aan bestuurders met een open autoraam :W


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Moet 'ie maar niet midden op de weg pepernoten gaan uitdelen aan bestuurders met een open autoraam :W


    Geniaal xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik was vroeger áltijd bij mijn neef thuis, omdat bij BFF's waren toen, en hij had een vriendje genaamd Vincent. Konijn, grote tanden, beetje een sukkeltje, nerdtype. Hij vond mij leuk, ik heb niet, blalblabla, is al 8 jaar geleden of zo.
    Ik laatst op hyves kijken of ik hem via mijn neef kon vinden. Hij had twee vincents in zijn lijst staan. Ik gokken op degene die in dezelfde stad woont, en jup, I was right. DAAAAAAAAAAAAAAMN :9~
    Hij is knáp! <3 I wish he'd still like me :c

    En toen zat ik één dag later bij Duits, naast iemand die ik totaal niet mag, en zij begint samen met twee andere meisjes over ene Vincent, en hoe knap hij wel niet is, en zulk soort dingen. Ik hoorde ook een achternaam, dus ik draai me om en zeg zo 'Oh, die en die?' Meisjes knikken. Ik zo'n pretface op mn gezicht. 'He liked me.'

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 15:02 ]


    Destroy what destroys you.