• Mijn vriendin is morgen jarig dus is er een feestje. De bedoeling is volgens mij dat we na een of andere dans avond gaan. Erna gooien we de jongens de wagen uit en word het een meidenavond. Compleet met maskers,nep nagels etc.

Zaterdag gaan we volgens mij ook uit en zondag word een luidag.

En jij?

Update:
    Zaterdag gaan we na discotheek Peppermill. En zondag word een broer-zus dag voor mijn broer en mij. Mijn ouders zijn dan namelijk weg.

[ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 17:39 ]

Genius schreef:
    Ik heb een date met een hele leuke jongen (wbw)

We want ALL details. (cat)

enneh, ik heb het goedgepraat met mijn vriend (we hadden ruzie) en dit weekend gaan we uit eten en naar de bios. :')

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Negligible schreef:
    Bedoel je met wagen een auto of zo'n stoetwagen achtigding :'D Want dat zie ik namelijk voor me :p
    Ik ga morgenavond naar Breaking Dawn met 3 vriendinnen en daarna misschien nog wat gaan drinken.
    Zaterdagmorgen mijn laatste rijles, dus dan mag ik alleen rijden =D Dan wat schoolwerk en in de avond naar mijn vriend toe. Lekker lang uitslapen enzo.
    En zondagnamiddag gaan we met het gezin naar mijn tante voor mijn nichtje haar verjaardag

Een Volkswagen golf.

Een stoetding?

Mijn vriend komt dit weekend naar mij.
    Het enige wat ik weet, is dat hij me morgenavond een massage wil geven omdat we vandaag zes maanden hebben, haha. Lief.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Hale schreef:
    (...)

Een Volkswagen golf.

Een stoetding?

Nvm, haha.
    Ik stelde me voor dat je met een hele grote groep was, dus dan kon je in mijn gedachten niet met zijn allen met de auto mee.

[ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 17:38 ]

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Negligible schreef:
    (...)
    Nvm, haha.
    Ik stelde me voor dat je met een hele grote groep was, dus dan kon je in mijn gedachten niet met zijn allen met de auto mee.

O we gaan ook met drie autos.

Ik zit in de Volkswagen. de rest gaat met taxi's.

Ehm, morgen heb ik eerst een wiskundedag op school, woehoe. Daarna blijf ik op school om dingen op te bouwen voor het schoolfeest van de eerste klas en chinees eten. Dan is dat schoolfeest, dus daarna opruimen en nazitten. Daarna nog de stad in misschien. Zaterdagavond ga ik naar mijn vriend, en verder weet ik eigenlijk nog niet wat ik ga doen. (:

Hale schreef:
    (...)

O we gaan ook met drie autos.

Ik zit in de Volkswagen. de rest gaat met taxi's.

Ah, oke.
    Veel plezier alleszins

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Negligible schreef:
    (...)
    Ah, oke.
    Veel plezier alleszins

Thanks.

Sock schreef:
    (...)
    We want ALL details. (cat)

enneh, ik heb het goedgepraat met mijn vriend (we hadden ruzie) en dit weekend gaan we uit eten en naar de bios. :')

Komt goed (wbw)
    Jij veel plezier alvast haha

-

Leren, waarschijnlijk. En ik heb met mijn beste vriend afgesproken (:

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Eh. Aan mijn herkansingen werken? Dunno, ik ga een saai weekend krijgen -.-

No growth of the heart is ever a waste

Mee naar opendag in Enschede van mijn broer, foto's uitzoeken en huiswerk maken(:

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Mijn vriendin komt bij me, we gaan lekker rustig aandoen. Heb er echt zin in

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Vrijdagavond werken, zaterdag werken en zondag niks doen.

Big girls cry when their hearts are breaking

Morgen word ik opgehaald door mijn vader, dan krijg ik voor het eerst mijn soort-van-stiefbroers te zien (de kinderen van de vriendin van mijn vader), dan moet ik zaterdag al mijn huiswerk maken, en zondag mijn verjaardag vieren. Oh, en morgen gaan we met de klas naar Artis :9~

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.