• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    -


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)
    -

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:29 ]


    There's power in the words you whisper.

    Katherine Bright
    'Lafaard!' lachte ik naar Kyndall. 'Alleen mietjes kiezen voor waarheid!' zei ik. 'Maar bij meisjes ligt dat anders dan bij jongens' voefde ik er nog snel aan toe.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 1:09 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Njah, ik ga slapen. Ben bek af en moet morgen al om weet ik veel hoe vroeg eruit (8.00)
    Ik kijk misschien of er een reactie is geplaatst via mijn telefoon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    Ik glimlach een keer en voel hoe het bloed naar mijn wangen stijgt, "Zoey" fluister ik bijna onhoorbaar.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Pas ik aan.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 1:10 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Slaapwel!
    8u!? Waarom moetiedereen zovroeg op morgen, ik blijflekker tot een uur of 12 in mijn bed liggen (warschijnlijk op de laptop):P


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Katherine Bright
    'Aaaawh!!! Zo schattig!!'zei ik opgewekt ookal dat ik al lang door had dat die 2 iets voor elkaar voelden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Hier moest ik gewoon op reageren.

    Zoey Sijnders
    Zei hij nou serieus mijn naam. Ik keek naar Dana en die keek mij glimlachend aan. Ik voelde hoe ik rood werd en staarde naar mijn tenen. Hij vind me leuk, kon ik alleen maar denken. Op dit moment voelde ik me het gelukkigste meisje op aarde. Ik keek naar Kyndall. Ik wist niet wat ik op dat moment zeggen. Ik staarde Kyndall alleen maar aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    Ik keek naar Zoey. Zeg nou iets, dacht ik. Zeg nou dat je hem leuk vind. Ik keek hulpeloos naar Katherine.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga denk ik toch niet slapen. Dan loop ik maar als een zombie door de stad :Y) nu wordt het juist leuk ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    ok, ik ga de koppelaarster uithangen xD

    Katherine Bright
    Ik ging recht staan, sleurde Zoey van de bank en liet haar terug vallen op de plaats waar ik net zat naast Kyndall en nam zelf plaats naast Dana waar Zoey net zat. En nu nog wachten op die kus dacht ik bij mezelf

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 1:26 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zoey Sijnders
    Ik keek geschrokken naar Katherine. Daarna glimlachte ik en keek ik naar Kyndall. 'Ik vind jou ook leuk,' fluisterde ik. Ik durfde hem niet aan te kijken en staarde daarom dus maar naar mijn schoenen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    Ik zucht eens diep. Blijkbaar hadden die 2 nu nog niet door waar ik en Dana op doelden. De jeugd van tegenwoordig ook.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    hmm, ashmore is ook weg dus ik ga ook. Beter gaan we morgen verder, ik schrijf nu een stukje en ga dan slapen. Dan kijk morgen wel elk uur of er iets geschreven is. Ik hou van RPG

    Dana
    Zuchtend keek ik Katherine aan. Dit ging niet goed. Oké. Ze vinden elkaar leuk, ze hebben het toegegeven dus het Doen, durf en de waarheid spel heeft gewerkt. Helaas is het kwartje niet gevallen.


    Zoey Sijnders
    Ik keek naar Dana en Katherine. Ik wist wat ze wilde. Maar ik twijfelde. Ik vond Kyndall leuk, als een half jaar. Maar ik moest steeds aan zijn vader denken, hoe zou hij dan wel niet reageren?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga denk ik ook eens slapen.
    Slaapwel en tot morgen (eigenlijk straks al maar kom)


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    oeps
    oe zet je dat in dat witte vlak?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 11:36 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”