• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    -


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)
    -

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:29 ]


    There's power in the words you whisper.

    Katherine Bright
    'Gaat wel.' antwoordde ik en in een flits moest ik weer aan Kyndall zijn verhaal denken. 'Als je er over wilt praten kan je altijd bij mij terecht hoor' zei ik nog.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zoey Sijnders
    'Dankje,' zei ik en ik begon Katherine steeds aardiger te vinden. 'Maar het ligt nogal ingewikkeld.' Ik voelde mijn wangen kleuren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Arlené Seinga
    Rustig sta ik op en loop nog een keer door het gangpad, als je iemands leven wilt verwoesten kan je er niet te vroeg mee beginnen zegt vader altijd.
    Ik blijf stil staan bij de coupé waar Kyndall toe straks nog in zat en al snel zie ik hem al weer zitten slapend dat wel.
    "Hallo" zeg ik met een grijns en ik loop de coupé in.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 23:05 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Katherine Bright
    'Ik zit niet voor niks in ravenclaw', lachte ik, 'maar als je het niet wilt vertellen leg ik me daar bij neer.' zei ik begrijpend. Opeens kwam er een slytherin de coupé binnen gelopen. Ik herkende haar als de zus van Kyndall. Ik vroeg me af wat ze hier deed maar hield weiselijk mijn mond. Ik wou nog geen ruzie op de 1e dag van het nieuwe schooljaar.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 23:10 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zoey Sijnders
    Ik glimlachte naar Katherine. 'Ik vertel het wel wanneer de tijd er rijp voor is.'
    'Hallo.' De stem van Arlené deed me opschrikken. Ze liep onze coupé binnen.
    'Wat doe jij hier?' vroeg ik arrogant.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 23:08 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Arlené Seinga
    "Nou eigenlijk kom ik om mijn broertje te vervelen maar ik denk dat ik maar genoegen moet nemen met zijn vrienden" zeg ik met een glimlach.
    Ik weet goed dat Kyndall het ooit over zijn crush op Zoey heeft gehad, iets wat ik misschien nog kan gaan gebruiken.
    "Nou ik denk dat Kyndall jullie al op de hoogte heeft gebracht" zeg ik met een grijns.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey Sijnders
    'Waar over?' Ik stond op en ging tegen over Arlené staan. 'Je. Bent. Hier. Niet. Welkom.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    Arlené stond nog geen 5 minuten bij ons in de coupé of ik had al een hekel aan haar maar liet dit natuurlijk niet merken. Ik ben altijd al goed geweest in het verbergen van gevoels als het nodig is. 'Luister Arlené, als je niks nuttigs komt doen, kun je dan vetrekken?' vroeg ik met mijn meest zoete stem terwijl ik de haat diep in me verborg.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik keek naar Arlené en daarna naar Zoey. Doe geen domme dingen, wenste ik in me eigen. Maar ik wist dat Arlené maar een ding hoefde te doen en Zoey zou haar aan vliegen. En dat wist Arlené volgens mij ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Arlené Seinga
    "Nou Zoey het kan me niet schelen wat jij denkt, net zo min wat zij denkt" zeg ik met een blik op de Ravenclawer.
    "Het enigste wat ik wil is dat zijn leven een hel wordt" zeg ik en knik naar Kyndall.
    "Dus ik blijf hier of mijn lieve broertje moet mij weg stuurt" zeg ik met een zoete stem en schuif de deur dicht.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey Sijnders
    'Jij vies vuil kut wijf.' Ik sprong op en gaf Arlené een klap in haar gezicht. 'Kyndall is veel beter dan jij. En als een iemands leven in een hel veranderd moet worden is het die van jou.' Ik keek haar vuil aan.
    Niemand praatte zo over Kyndall waar ik bij was. Kyndall was mijn beste vriend, degene die ik al een half jaar stiekem leuk vond. En niemand, zelfs zijn zus niet, maakte zijn leven tot een hel.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 23:41 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Rustig Zoey' zei ik kalm toen ik haar van Arlené af trok. 'Eerst en vooral, ik heb een naam. Ten tweede, laat hem toch gewoon met rust. En ten derde als je hier niet snel weg bent kan jou wel eens iets heel ernstig overkomen' zei ik lichtelijk geirriteerd tegen de slytherin die serieus op mijn zenuwen begon te werken. En met een ruk trok ik de deur van de coupé weer open, op het punt om haar buiten te smijten.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 23:38 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Arlené Seinga
    "Ik krijg jullie nog wel" sis ik en loop Richting Kyndall.
    "Kyndall, jij krijgt hier de schuld van ik zorg dat vader je iets aandoet" zeg ik in zijn oor net hard genoeg zodat iedereen het heeft gehoord.
    Zonder iemand nog een blik te geven loop ik de coupé uit, terug naar mijn eigen coupé.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey Sijnders
    Ik keek Arlené achterna. Ik voelde woede opborrelde.
    'Ik ga haar achterna,' zei ik vol woede. 'Ik ga dat kind helemaal tot moes slaan.' Ik kon niet helder meer denken. Ik begon zwarte vlekken te zien. 'Ik trek al haar haren uit haar kop.' Ik stond op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Zoey nee!' schreeuwde ik en trok haar terug de coupé in. 'Dit is juist de reactie die ze probeert uit te lokken' zei ik terwijl ik nog steeds kwaad was.
    Langzaam kalmeerde ik terug nadat Arlené de coupé was uitgelopen. Dat mens werkte serieus op mijn zenuwen en ik ben al lang blij dat ze niet in het zelfde jaar zit als mij dus dat ik er waarschijnlijk weinig last van zal habben aangezien hogwarts zo groot is. Toch maakte ik me zorgen over de woorden die ze tegen Kyndall zei.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 23:53 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe