• De laatste tijd heb ik dat steeds vaker, ik doe iets en dan opgegevenmoment denk ik: 'Ik kan me neit herinneren dat ik dit heb gedaan.' Of ik zit aan tafel te eten en opgegevenmoment denk ik spontaan: 'Waar komt dat broodje vandaan?'
    Zodoende daarnet ook, als ik geirriteerd of gefrustreerd ben, schijn ik in mijn hand te bijten, en ik wil iets typen denk ik echt zo van: 'Euh, wat doen die tandafdrukken daar?'

    De dementie heeft me al vroeg tepakken :'D
    Wie herkent dat rare gevoel?

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 17:30 ]


    Let it come and let it be

    Ik heb dat heeeel vaak met dingen die ik op msn zeg, dan kijk ik naar het gesprek, wat ik het laatst heb gezegd en dan kan ik me dus totaal niet herinneren dat ik dat gezegd heb. Maar ik ben al oud.


    Your make-up is terrible

    Nee, dat niet. Meestal herinner ik me dat soort dingen echt heel goed, alleen weet ik nooit meer wanneer het precies gebeurde. Dan denk ik dat het een maand geleden was, terwijl het een week was, of andersom.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nah, ik heb wel eens dat ik naar bijv. de keuken loop, stilb lijf staan en me dan afvraag wat ik van plan was te doen.

    (Dit vergroot mijn vermoeden dat we stiekem allemaal in een simsspel zitten en dat voorstelde dat ze de 'actie' hadden gestopt)

    Of dat ik ineens mijn glas leeg wil gooien in de prullenbakj en denk; Wtf, waar ben ik mee bezig?

    Maar das gewoon dom -gayhandje-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Nah, ik heb wel eens dat ik naar bijv. de keuken loop, stilb lijf staan en me dan afvraag wat ik van plan was te doen.

    (Dit vergroot mijn vermoeden dat we stiekem allemaal in een simsspel zitten en dat voorstelde dat ze de 'actie' hadden gestopt)

    Of dat ik ineens mijn glas leeg wil gooien in de prullenbakj en denk; Wtf, waar ben ik mee bezig?

    Maar das gewoon dom -gayhandje-

    Kijk, door dat soort dingen moest ik eens mijn bestek uit de prullebak grabbelen :"D


    Let it come and let it be

    Ja, dat heb ik wel eens en dan heb ik echt zoiets van zeker zo gewoon geworden dat ik dat gewoon automatisch doe. Maar mijn vader heeft wel eens het zoutvaatje in de ijskast gezet en s'avonds kon hij hem dus niet meer vinden


    Physics is awesome

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Kijk, door dat soort dingen moest ik eens mijn bestek uit de prullebak grabbelen :"D


    Of kluissleutels.(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wikipedia (niet letterlijk): Geheugenverlies kan onderandere voorkomen als men gevoelens wil onderdukken, zich zwaar gestresst voelt of dingen (onbewust) probeert te verdringen. Medicatie, hypnose, hersentrauma's en overmatig Alcoholgebruik kan hier ook van toepassing zijn.
    Deze informatie kan alleen kloppen als het herhaalderlijk gebeurt en dus niet ééns in de twee weken.


    Let it come and let it be

    Ik vergeet vaak wat ik heb gezegd/geantwoord en dat ik dingen doe. Het is herkenbaar.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dat is gewoon magie, iemand heeft je geheugen gewist omdat je iets hebt gezien wat muggles niet horen te zien. Die reden gebruik altijd. =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Counterpoise schreef:
    Wikipedia (niet letterlijk): Geheugenverlies kan onderandere voorkomen als men gevoelens wil onderdukken, zich zwaar gestresst voelt of dingen (onbewust) probeert te verdringen. Medicatie, hypnose, hersentrauma's en overmatig Alcoholgebruik kan hier ook van toepassing zijn.
    Deze informatie kan alleen kloppen als het herhaalderlijk gebeurt en dus niet ééns in de twee weken.
    Hier herken ik me echt heel erg in, aangezien ik héél erg gestrest de laatste maanden ben en ik niet aan mijn gevoelens toe wil geven. En ik me de laatste tijd maar afvragen waarom ik zo veel vergeet. (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)Hier herken ik me echt heel erg in, aangezien ik héél erg gestrest de laatste maanden ben en ik niet aan mijn gevoelens toe wil geven. En ik me de laatste tijd maar afvragen waarom ik zo veel vergeet. (cat)

    We zitten kennelijk op dezelfde plek :"D


    Let it come and let it be

    Endure schreef:
    Nah, ik heb wel eens dat ik naar bijv. de keuken loop, stilb lijf staan en me dan afvraag wat ik van plan was te doen.

    (Dit vergroot mijn vermoeden dat we stiekem allemaal in een simsspel zitten en dat voorstelde dat ze de 'actie' hadden gestopt)

    Of dat ik ineens mijn glas leeg wil gooien in de prullenbakj en denk; Wtf, waar ben ik mee bezig?

    Maar das gewoon dom -gayhandje-


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Counterpoise schreef:
    (...)
    We zitten kennelijk op dezelfde plek :"D

    Wij hebben samen gewoon Alzheimer! ;o


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Wij hebben samen gewoon Alzheimer! ;o

    Of gewoon twee bejaarde vrouwtjes :W:W


    Let it come and let it be

    Dat heb ik dikwijls! Bijvoorbeeld heb ik dan een glas vast, ga naar een andere ruimte en merk dat mijn glas ineens weg is. Ik zoek het overal en zie dan ineens dat ik het in mijn andere hand vast heb. Dat is pas dementie ofzo!xD:S


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.