• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    maggie= Spaarkoe

    Carlisle =Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory
    Jared= IrishMiracle
    Rosalie = IrishMiracle
    Emmett= xRisingStarx
    Rebecca: xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.







    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:03 ]


    Ex astris, sciencia

    [ben er weer
    bella
    Plots rende hij en de andere wolf weg. 'Jake Jake, het spijt me ik wil je bedanken' riep ik hysterisch en schoor achterna


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [niu ik ga dus naar deen -.- doeg <3]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amy
    Ik gromde even. Maar Bella liep al terug weg. Achter Jake aan. Was het geen tijd dat ze Jake liet doen?


    Ex astris, sciencia

    [hahah]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    De andere wolf gromde maar ik stormde achter Jake aan. Ik moest hem bedanken. Hij had al die tijd al gwelijk over Rosalie gehad.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy
    Geïrriteerd liep ik Bella achterna.
    Sorry dat ik even kom binnenvallen, Jake Excuseerde ik snel en liep naar de vampier. Ik gromde naar haar. Laat hem even met rust!


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Een vampier gromde naar me. 'Opzij' riep ik een beetje geiriteerd. Ik duwde de wolf opzij. Ik lette niet op mijn kracht en de wolf huilde zachtjes. 'Jake wacht!' riep ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy
    Ik huilde zachtjes en gromde kwaad naar de vampier. Hoe durfde ze me opzij te duwen. Laat hem even! Gromde ik kwaad. Ik kon even goed mijn tanden in de vampier haar schouder laten zinken. En toen bedacht ik me iets. Ik hoorde me koest te houden, mijn wolf vorm achter me te laten. Damn!


    Ex astris, sciencia

    Bella
    De wolf gromde hard. 'Ach rot toch op'j mopperde ik. Ik wilde weer verder gaan maar de wolf probeerde me weer tegen te houden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    'Amy gaat het?' ik begon me zorgen te maken. 'moet ik je helpen?' ikzelf was al naar het la push gedeelte gerend waar de cullens niet mochten komen. Dat leek me wat beter.

    Amy
    Ja, Jake, het gaat antwoordde ik en nam Bella's schouder tussen mijn tanden. Die Bella is wel volhardend, niet?


    Ex astris, sciencia

    Jake
    'Ja... Ja dat is ze zeker.' Ik schudden met mijn kop. 'Kom gewoon naar la push daar mag ze niet komen nu ze een cullen is...'

    Bella
    Ik gromde woedend toen de wolf in mijn schouder beet. Ik krijste het uit. 'Ik wil alleen Jake spreken ja' brulde ik woedend. Ik rende op de wolf af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy
    Daar had ik nog niet aan gedacht! Dank je voor de tip Jake!
    Ik liet ze los en begon te lopen, sneller en sneller tot ik bij La Push was. Als ze over de grens kwam, was ze dood.


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ik sprinte achter de wolf aan. Net voor de grens had ik de staart te pakken. Ik zwaaide de wolf aan de staart terugxD[hoe zou dat eruit zien in de film]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan