• ik ben echt een wiskunde nerd. De rest van mijn klas is nog niet eens op de helft van dit hoofdstuk en ik heb het hele hoofdstuk al af, met extra opdrachten en alles. Dus nu moet ik vanaf maandag in een Havo boek gaan werken, gewoon omdat deze stof te makkelijk is voor mij.

    Dus, nog iemand die ergens heel goed in is?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik ben goed in slapen(wbw)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Engels :3
    Ik leer nog geen uur en haal een 9, en de rest van mijn klas stresst hem dood en leert 5 uur en zo en die halen een zesje :3


    Destroy what destroys you.

    Illuminati schreef:
    Ik ben goed in slapen(wbw)


    Your make-up is terrible

    Eten (cop)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nederlands ben ik wel goed in. Verder ben ik niet ergens speciaal goed in, al haal ik bij natuurkunde weg goede cijfers omdat ik het gewoon een leuk vak vind. Maar daar werk ik dan ook voor :'D


    To live would be an awfully big adventure

    C.K.V en ik haat dat vak dus ik snap niet waarom de meester me zulke hoge cijfers geeft, misschien omdat ik alles op tijd inlever en omdat het netjes is


    Physics is awesome

    Wiskunde ben ik goed in (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik ben goed in Maatschappijwetenschappen. :3


    SLOAN.

    Illuminati schreef:
    Ik ben goed in slapen(wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    In Duits was ik altijd heel goed, omdat ik tweetalig ben opgevoed. Ik heb nooit meer dan een kwartier besteed aan het leren daarvan. :'D
    En in Engels ben ik ook wel goed, denk ik. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat heb ik ook, terwijl ik eigenlijk knetterslecht in wiskunde ben en ik niet eens de boeken heb. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben gewoon goed in eten en slapen. (:


    Smile and live.

    ik ben op school goed in Engels.
    buiten school ben ik goed in slapen en uitstellen


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Engels, ik ben ietstusseneenhalfeneenkwartiets Engels, ik hoef niet te leren en haal alsnog negens en tienen (bloos)

    Eten, slapen, ja dat klinkt eigenlijk wel als mijn leven:W


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.