• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    ok (':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik ben even te lui om te gaan zoeken (cat)

    Mischa Guerra
    Bedenkelijk keek hij naar de sneeuw voor zich, om vervolgens zijn blik op te tillen. Onwillekeurig vroeg hij zich af hoe het met zijn ouders ging, of met zijn grootouders. In Frankrijk.
    Hij zuchtte, zette de kraag van zijn jack omhoog en begroef zijn handen in de diepe broekzakken. Niet dat het veel verschil maakte, het was meer voor het idee.


    -

    fuuuuu- m'n internet valt steeds uit. Njah, morgen gaat Edward het repareren. :'D

    Nairawen Falëya
    De verkoper was teruggekomen en de mokken koffie en thee gingen vlug over de toonbank. In een mum van tijd moest er alweer een nieuwe voorraad gehaald worden. Verveeld wendde ze haar blik af van een interessante voorbijganger die toch niet zo interessant bleek als hij eerst leek, en schonk voor de vijfde keer die dag haar mok vol. Als ze zo door ging kreeg ze nog een theeverslaving.
    Om de één of andere reden bevolkte Mischa veel van haar gedachten die dag. Ze vond het nogal stom van zichzelf dat ze nooit had gerealiseerd dat ze buren waren, hoewel hij hier nog maar kort woonde. Nu ze er over nadacht, was ze gisternacht in het bos ook wel érg irritant geweest. Eigenlijk had ze gewoon behoefte aan een gesprek gehad op dat moment. Soms deed ze dat wel eens. Stapte ze spontaan op een vreemdeling af om haar hart bij hem uit te storten. Zo af en toe bloeide daar ook nog eens een vriendschap uit op. Maar bij hem had het niet bepaald gewerkt, knarsetandde ze, en brandde haar mond aan de veel te hete thee.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mooi :'D

    Mischa Guerra
    Het zou er in ieder geval een stuk warmer zijn, bedacht hij met geërgerde, opeengeklemde kaken. En ondanks dat hij er een hekel aan had wanneer iemand doodleuk op een vreemde afstapte, begon hij zich langzamerhand toch wat eenzaam te voelen.
    Hij had zijn acht vrienden toch maar mooi achtergelaten, net zoals het meisje waar hij regelmatig nog wat mee aan het rommelen was geweest. Maar nee hoor, hij moest zo nodig "op zoek naar zijn afkomst".
    Gewoon, omdat hij het normale leven zat was. Hij had echter nooit gedacht dat die oude heks die aan de macht was niet wilde dat ook maar iemand van "haar" eiland af ging.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:25 ]


    -

    Nairawen Falëya
    Ze liet haar onderarmen op het tafelblad rusten en legde haar hoofd erop. Vaag hoorde ze de handelaar nog iets mompelen over "ongemanierde jeugd", maar ze negeerde het.
    Het was al wat rustiger geworden, iets dat een weldaad aan haar oren was. De verkoper bood haar nog het nogal zompige restje thee van de bodem van de kan aan, maar ze bedankte vriendelijk voor de eer en sloot haar ogen weer.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hallo ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mischa Guerra
    Onbewust sloeg hij weer af naar de markt, waar het meeste volk richting huis was gegaan. Met een zucht stopte hij bij een kraam met vleeswaren, ookal zou hij het toch niet kopen. Hij leefde niet op eten, en dat had hij ook nooit gedaan. Net zoals mensenbloed.
    Zijn grootvader had hem geleerd te jagen, maar om nooit mensen te doden.
    "Daar staan wij boven, Mischa"


    -

    Hello :'D


    -

    Back van eten xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    Raveny
    Ik trek mijn wenkbrauw op, een vragende glimlach om mijn lippen. 'En dat mag zijn...?' Ondertussen neem ik nog een slok en wacht op zijn reactie.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Hij liet zijn blik naar haar gezicht glijden. Een aangename, licht scheve glimlach verscheen rond zijn lippen.
    'Angst voor mooie vrouwen,' zei hij met een veelbelovende twinkeling in zijn grijsblauwe ogen.


    -

    Raveny
    Even keek ik hem verbaasd aan, toen schoot ik in de lach. 'Wat een compliment!' schaterde ik. Echt serieus nam ik hem niet, want hoewel ik er nog steeds niet helemaal over uit was of ik nu iets voor hem voelde of niet, hij zag me zeker weten als gewoon een vriendin. Dus plofte ik nog nagrinnikend naast hem neer en nam een slok van mijn sap. Een nieuwe bliksemflits, ditmaal bijna direct gevolgd door donder. 'Straks slaat het nog ergens in,' zei ik ongerust. Niet dat sneeuw nou zo goed brandde, maar toch. Mensen wel. En veren.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    God, ze snapte het niet. Fijn, bij elk ander meisje die hij kende had het meteen gewerkt.
    Hij haalde opeens lichtelijk ongemakkelijk een hand door zijn donkerbruine haar, en ging verzitten. Daarna wierp hij ook een blik op het raam, schraapte zijn keel. 'Dat zal toch niet,' mompelde hij.


    -

    Raveny
    'Waarschijnlijk niet, met al die sneeuw. Als er iets vlamvat, smelt de boel en is het meteen geblust,' bedacht ik hardop. Even keek ik naar Silvano, die ineens een stukje minder vrolijk leek. 'Is er iets?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Hij mompelde iets, en schudde even met zijn hoofd.
    Misschien snapte ze het niet omdat ze niet echt vaak met jongens omging. Ze was vaak in het bos, en dan ook nog eens als zwaluw of lynx. En welke jongen was nou zo wanhopig om een dier te versieren?
    'Nee, niks.'

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 19:02 ]


    -