Storen jullie je ook zo aan anti- harry Potter lui? Nou ik enorm!! als ze het niks vinden dan houden ze hun mening toch voor hun! wat vinden jullie van dit soort lui? volgens mij zijn ze gewoon jaloers dat zei niet zo'n geweldige jeugd hebben gehad!! (l)
- Home
- Forum
- Lectuur en literatuur
- Niet-potterheads
Niet-potterheads - Lectuur en literatuur
-
14 nov 2011 - 17:0414 nov 2011 - 17:12
Dude, lay of the pot, you damn pothead! you're high as a kite
quidquid excusatio prandium pro
14 nov 2011 - 17:13Gregory schreef:
Ik ben geen potterhead nee. Zeur ik over het afzeiken van Justin Bieber? Nee. Zeik ik over het afzeiken van One Direction? Nee. Dus ga alsjeblieft iemand anders vervelen met dit topic.14 nov 2011 - 17:14Taize schreef:
Nutteloos topic.
+ ieder zo zijn ding.| Reality is for people that lack imagination |
14 nov 2011 - 17:15Ik ben wel fan
Maar ik zie niet zoveel mensen die geen fan zijn en haat reacties sturen hoor?If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
14 nov 2011 - 17:16Casual schreef:
Dat heet vrijheid van meningsuiting.'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli
14 nov 2011 - 17:29Nou sorry hoor sorry!! Leef nou eenmaal in een omgeving waar de meerderheid zegt dat Potter saai, stom, nutteloos..is..maarja,..dan niet..
14 nov 2011 - 17:31Potterfan schreef:
Nou sorry hoor sorry!! Leef nou eenmaal in een omgeving waar de meerderheid zegt dat Potter saai, stom, nutteloos..is..maarja,..dan niet..
Ga dat dan in je eigen omgeving verkondigen, niet op een site waar heel veel Potterheads zitten en fans van anderen die zich anders benadeelt voelen. Veel mensen hier zijn nogal touchy als het daarop aankomt."She was fury, she was wrath, she was vengeance."
14 nov 2011 - 17:34lolz ik heb er een hekel aan maar dat hou ik voor me. ik ben gek op twilight en glee. Ik vind dat iedereen een eigen menning heeft maar je hoeft er niemand mee lastig te vallen
Change is for weirdos ~ Niall Horan
14 nov 2011 - 17:35Potterfan schreef:
Nou sorry hoor sorry!! Leef nou eenmaal in een omgeving waar de meerderheid zegt dat Potter saai, stom, nutteloos..is..maarja,..dan niet..
Waarom zet je het dan hier neer. Sowieso, wat hebben andere er mee te maken waar jij fan van bent.[ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:37 ]
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
14 nov 2011 - 17:36Taize schreef:
Nutteloos topic.
+ ieder zo zijn ding."Ignite, my love. Ignite."
14 nov 2011 - 18:04En zij kunnen evengoed zich storen aan alle potterheads en die kunnen evengoed hun mening voor zich houden dan.
[ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 18:05 ]
Get outta my head!
14 nov 2011 - 18:08Reloaded schreef:
En zij kunnen evengoed zich storen aan alle potterheads en die kunnen evengoed hun mening voor zich houden dan.
Dit + Ik vind HP wel leuk, maar ik ben absoluut geen Potterhead.
Iedereen mag leuk vinden wat hij zelf wilStop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
14 nov 2011 - 18:09StarSparkle schreef:
Ik ben een potterhead and god not this agian."I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."
14 nov 2011 - 18:26I'm a Potterhead but I couldn't care less about the haters.
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
14 nov 2011 - 18:28