• Storen jullie je ook zo aan anti- harry Potter lui? Nou ik enorm!! als ze het niks vinden dan houden ze hun mening toch voor hun! wat vinden jullie van dit soort lui? volgens mij zijn ze gewoon jaloers dat zei niet zo'n geweldige jeugd hebben gehad!! (l)

Dude, lay of the pot, you damn pothead! you're high as a kite D:

quidquid excusatio prandium pro

Gregory schreef:
    Ik ben geen potterhead nee. Zeur ik over het afzeiken van Justin Bieber? Nee. Zeik ik over het afzeiken van One Direction? Nee. Dus ga alsjeblieft iemand anders vervelen met dit topic.

Taize schreef:
    Nutteloos topic.
    + ieder zo zijn ding.

| Reality is for people that lack imagination |

Ik ben wel fan :P

Maar ik zie niet zoveel mensen die geen fan zijn en haat reacties sturen hoor? :O

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Casual schreef:
    Dat heet vrijheid van meningsuiting. (cat)

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

Nou sorry hoor sorry!! Leef nou eenmaal in een omgeving waar de meerderheid zegt dat Potter saai, stom, nutteloos..is..maarja,..dan niet..

Potterfan schreef:
    Nou sorry hoor sorry!! Leef nou eenmaal in een omgeving waar de meerderheid zegt dat Potter saai, stom, nutteloos..is..maarja,..dan niet..

Ga dat dan in je eigen omgeving verkondigen, niet op een site waar heel veel Potterheads zitten en fans van anderen die zich anders benadeelt voelen. Veel mensen hier zijn nogal touchy als het daarop aankomt.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

lolz ik heb er een hekel aan maar dat hou ik voor me. ik ben gek op twilight en glee. Ik vind dat iedereen een eigen menning heeft maar je hoeft er niemand mee lastig te vallen

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Potterfan schreef:

Waarom zet je het dan hier neer. Sowieso, wat hebben andere er mee te maken waar jij fan van bent.

[ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:37 ]

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Taize schreef:
    Nutteloos topic.
    + ieder zo zijn ding.

"Ignite, my love. Ignite."

En zij kunnen evengoed zich storen aan alle potterheads en die kunnen evengoed hun mening voor zich houden dan.

[ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 18:05 ]

Get outta my head!

Reloaded schreef:
    En zij kunnen evengoed zich storen aan alle potterheads en die kunnen evengoed hun mening voor zich houden dan.

Dit + Ik vind HP wel leuk, maar ik ben absoluut geen Potterhead.
    Iedereen mag leuk vinden wat hij zelf wil

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

StarSparkle schreef:
    Ik ben een potterhead and god not this agian.

"I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

I'm a Potterhead but I couldn't care less about the haters.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Nou..sorry..zal niet meer gebeuren, voor hen die beledigd zijn!..