• Op 3FM maakten ze net bekend dat Simple Plan 18 maart in 't Klokgebouw te Eindhoven staat i.v.m. het toen afgelaste concert. Support acts zijn: MakeBelieve, Destine & We the Kings. Voorverkoop begint volgende week [: Morgen wordt 't pas officieel bekend gemaakt en volgen dus verdere details.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 19:35 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maar, maar, dat is zo ver weg. (no_chears)
    Ik wil, maar kan niet t-t


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    En ik heb al kaartjes, hoezee*O*
    Die zijn toch nog geldig?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    En ik heb al kaartjes, hoezee*O*
    Die zijn toch nog geldig?

    Weet'k niet :'D Lijkt mij van wel?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alleen balen, geen Sick Puppies meer(no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Saybia schreef:
    (...)
    Weet'k niet :'D Lijkt mij van wel?

    Volgens mij wel, ja. Alleen begon even te twijfelen, omdat er weer een voorverkoop is (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    We The Kings én Simple Plan?! DIT. IS. AWESOME. *O*


    We accept the love we think we deserve.

    AKLJFAL;JKF WE THE FUCKING KINGS. AFHJAKLHFKJLAHFKJLAHKFJA


    SLOAN.

    Da's op mijn verjaardag :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    asbfKFVekgalasfamsf :|

    - gaat rondjes om de tafel en freakt helemaal -


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik wil gaan :3
    Maar ik weet zeker dat niemand van mijn vriendinnen mee wilt, aangezien het hun muziek niet is. En ik weet niet zeker of ik wel in mijn eentje naar een concert wil.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Waaaaaaaaaaaa ik wil erheen :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ooooooh daar wil ik heeeeeeeen. :9~


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Da's kei dichtbij maar ik ben geen fan (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Simple Plan, Destine en MakeBelieve? Nu wil ik daar zoo graag heen! Alleen ik weet nu al dat ik niet mag en dan moet ik sowieso alleen... :c

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 19:55 ]


    Hai.

    Oke , deze is zeer van toepassing hierop in mijn situatie :Y)

    'Your favourite band is touring.'Normal people : Oh my god yay! I cannot wait, it will be amazing!

    Me : HOLY SWEET MOTHER OF JESUS I NEED A BUCKET FOR MY TEARS THIS WILL BE THE BEST DAY EVER FUCKING I CAN'T EVEN I NEED PRE SALE TICKETS AND I NEED THEM NOW SOMEONE GET THE TENT WE'RE CAMPING OUT AT THE VENUE AND WE HAVE TO MEET THEM AT THE AIRPORT AND HOLY FUCK BALLS THIS IS THE BEST DAY EVER


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.