• Nou, bijna iedereen die ik ken heeft een hechte familie. En dan ben ik er, iemand die een familie heeft die een stel vreemden voor elkaar zijn.
    En dan zitten die andere dood leuk te vertellen dat ze dat hebben gedaan met hun familie, en dat ze dat weekend een familiedag hebben enz. En op zulke momenten voel ik een steek in mijn hart. Ik wil ook een hechte familie.
    Sorry dit moest er uit. ;$

    de enigste met wie ik een goede band heb zijn mijn oma en opa van mijn moeders kant

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 21:16 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een kutfamilie, dus ik heb geen behoefte aan zulke dagen. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En hiervan ga ik weer beseffen dat ik mijn familie niet genoeg waardeer.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Roux schreef:
    Ik heb een kutfamilie, dus ik heb geen behoefte aan zulke dagen. :W


    Ik heb ook een kut familie. Dat is juist het probleem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ohh, valt best mee hoor meid. Bij geen enkele familie is het allemaal koek en ei, al lijkt dat misschien wel zo als je je niet zo verbonden voelt met je familie.

    Maar wij hebben ook geen familiedag ofzo hoor? Dat hoeft toch niet? Zovaak zie ik mijn familie ook niet, maar als ik ze dan zie, is het leuk. Daar gaat het toch uiteindelijk om?


    ars moriendi

    De helft van mijn familie doet geeneens moeite om zulk soort dagen te organiseren. Ze komen alleen bij elkaar als mijn oma wat organiseert. Als ze sterft zal ik die helft nooit meer zien, dat weet ik heel zeker. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Misschien kan je een keer een familiedag organiseren?
    Dan word je Familie misschien hechter


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    8kijkt naar familie* erm.. no comment


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ken het, mijn vrienden willen allemaal thuis blijven wonen omdat ze anders hun familie te veel missen. Het is zo gezellig en doen dingen samen en zijn blij. Ik kan juist niet wachten tot ik het huis uit kan en eindelijk niet meer dat gezeik heb.
    Wat mijn familie betreft, ik haat het als ik na ze toe moet. Ga dan ook zo min mogelijk. Zo wonen bijna allemaal ver weg, dus gelukkig gaan we niet zo vaak.
    Ik voel met je mee.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 21:16 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb ook zo'n familie, dus ik weet precies wat je bedoelt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pitera schreef:


    Maar wij hebben ook geen familiedag ofzo hoor? Dat hoeft toch niet? Zovaak zie ik mijn familie ook niet, maar als ik ze dan zie, is het leuk. Daar gaat het toch uiteindelijk om?


    Ja, maar bij ons is het gewoon niet leuk als we elkaar zien. Negen van de tien keer herkent de een de ander niet eens.
    En op verjaardag komt iedereen wel want het is een soort van verplichting maar anders zagen we elkaar nooit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb ook geen hechte familie. Ik kan maar 1 dag met hun uithouden en me opa en oma van me moeders kant ben ik wel close mee (ik vind me oma heel vreemd en moet ik vaak met een korrel zout nemen, maar me oma is nog rond de 65 dus ik wil een goede band houden omdat me andere oma overleden is 6dagen voor dat ik 6 werd :c ) En me vaders kan me opa is geniaal met zijn opmerkingen :'D (hij is 83 ofzo iets) en de rest is F*cking zwaar christelijk en een neef wilt ons niet zien omdat we niet geloven -plat-


    Shoganai i ne~

    Elendil schreef:
    Misschien kan je een keer een familiedag organiseren?
    Dan word je Familie misschien hechter


    Dan moet ik eerst er achter komen wie van mijn familie nog leeft en wie waar woont. en wie mijn familie is want de helft ken ik niet eens


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik ken de helft van mijn eigen familie niet, echt een groot deel, en ik vind dat ook super jammer
    en de andere helft zie ik juist maar eens op een begrafenis

    De familie van mijn moeders kant zie ik ook amper, de familie van mijn vaders kan best vaak, maar die praten alleen Turks of Duits. En ik kan geen van beiden, dus.. ja :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Buddy schreef:
    (...)

    Ja, maar bij ons is het gewoon niet leuk als we elkaar zien. Negen van de tien keer herkent de een de ander niet eens.
    En op verjaardag komt iedereen wel want het is een soort van verplichting maar anders zagen we elkaar nooit.


    Dat herken ik. Met die ene kant van mijn familie, maar het is al zolang zo dat het me niet zoveel meer kan schelen. :W


    26 - 02 - '16