• Nou, bijna iedereen die ik ken heeft een hechte familie. En dan ben ik er, iemand die een familie heeft die een stel vreemden voor elkaar zijn.
    En dan zitten die andere dood leuk te vertellen dat ze dat hebben gedaan met hun familie, en dat ze dat weekend een familiedag hebben enz. En op zulke momenten voel ik een steek in mijn hart. Ik wil ook een hechte familie.
    Sorry dit moest er uit. ;$

    de enigste met wie ik een goede band heb zijn mijn oma en opa van mijn moeders kant

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 21:16 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Dan moet ik eerst er achter komen wie van mijn familie nog leeft en wie waar woont. en wie mijn familie is want de helft ken ik niet eens

    Oké, dat word lastig...mmm...maar als je echt graag een keer zoiets wil kan je het altijd proberen...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb nogal veel ruzie met m'n ouders, en de rest van de familie is gruwelijk conservatief. Ik ga sinds een paar jaar ook niet meer mee op familiedag en al die verplichte visites, uuuugh. D:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dat is jammer.
    Ik ben juist heel close met - een kant van - mijn familie (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb ook geen familie dagen. De familie is altijd alleen bij elkaar op mijn oma's verjaardag :'D Maar ik mag m'n familie ook niet echt ofzo.


    -

    Je bent zeker niet de enige. Mijn familie bestond uit een vader, moeder, een zus en een broertje. Totdat mijn zus stierf, mijn vader ervandoor ging en mijn moeder zich gedraagt als een wildvreemde. Sommige mensen hebben alles en anderen gewoon niet. Daar zullen we mee moeten leven.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn familie woont in Engeland en ik zie ze maar twee à drie keer per jaar no_chears


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb twee familie's, omdat het zo maar te zeggen :'D Mijn ouders zijn gescheiden, that's why.
    De kant van mijn moeder is mini, aangezien ik de broers van mijn oma die ik nooit zie niet meetel. Ook is er ruzie met een oom en tante van me, dus die heb ik ook al jaren niet meer gezien, plus hun zoon en dochter.
    Dan heb ik nog mijn twee (half)zussen die ik als "gewone" zussen beschouw omdat ik er mee ben opgegroeid, Vincent - vriend van één van hen -, en Mikel, de vriend/ex van mijn andere zus. Ik hou het niet bij (cat)

    En m'n vaders kant.. Eigenlijk was mijna opa een beetje degene die dat bij elkaar hield, maar die is overleden dus ik weet niet of dat nog zo'n succes wordt.
    Daar heb ik ook nog een halfbroer en halfzus, maar mijn vader heeft ruzie met die halfzus en die zag ik op m'n opa's crematie voor het eerst in zes jaar weer. De ooms, tante's en nichtjes van mijn vaders' kant zijn wel oké, maar ik ben sowieso niet zo van de familie-verjaardagen etc.

    Dus voor mij hoeft het ook niet, maar ik snap je punt wel :3


    -

    Ik heb dat ook niet haha. De vader en moeder van mijn paps heb ik nooit gekend, en de vader van mijn mama, daar hebben we geen contact meer mee en mijn oma is dement. Mijn tante is een trut en de rest van de familieleden zijn best wel oud. (:


    To infinity and beyond •

    Wij komen met de hele familie en hun vrienden/kenissen etc. allemaal goed overeen. Nooit ergens ruzie of zo. Aan familiedagen doen we niet. De enige keer dat íedereen er was was vorig jaar op de 80ste verjaardag van mijn meme. En dat was best verbazingwekkend omdat het moeilijk is om íedereen tesamen op dezelfde dag samen te krijgen. Maar aan familiedagen doen wij ook niet. Ik zie mijn familie immers vaak. Vooral in het weekend en doordeweeks in de vakanties.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja, sorry, maar ik heb wel een leuke familie (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb ook geen hechte familie, ze zijn allemaal rond de zestig en ik kan het niet met ze vinden. Maar ik heb er ook niet zo'n behoefte aan, want met mijn vrienden heb ik een soort eigen familie opgebouwd en daar heb ik genoeg aan (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lowl, don't worry. Mijn familie vliegt elkaar in de haren als ze een meter van elkaar afstaan. Alleen mijn oma -die hier nu toevallig is- mag ons, en volgens mij is dat alleen omdat ze mijn pa mist.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    met een groot5 deel heb ik niet zo`n goede relatie. maar ben meer dsn blij met de deel met wie ik wel contact hebt. maar merkwel dat ik met vrienden meercontact hebt, en veeeel betere contact ook


    -

    Ik ook. You are not alone!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Templesmith schreef:
    Ik heb een kutfamilie, dus ik heb geen behoefte aan zulke dagen. :W


    .
    Mijn oma is de enige die ik mag(nerd)


    -