• Ik heb al een tijdje een idee in mijn hoofd dat oorspronkelijk zonder bekende personen zou worden, maar ik schrijf liever met bekende personen maar ik ben niet echt zeker dat het een leuk/goed idee is, wat vinden jullie ?

    Abigail is een zeventien jarig meisje dat een beetje in haar eigen wereld leeft, letterlijk. Door een onbekend trauma heeft Abigail zich een beetje afgesloten van de buitenwereld en het feit dat ze een wees is en dus niet echt een thuis kent helpt niet veel. Wanneer de familie Tomlinson besluit om een persoon te adopteren om het gemis van hun oudste zoon te compenseren, die het hele land aan het rondtoeren is, valt hun oog meteen op Abigail. Abigail wordt geadopteerd en heeft voor het eerst een echte familie, maar niet iedereen is even blij met dit vreemde meisje in huis. Louis kan de stille, verlegen, in zichzelf gekeerde Abigail maar moeilijk verdragen maar Liam Payne daarentegen is gefascineerd door Abigail en ziet het als zijn missie om haar te helpen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 17:37 ]


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    Ik heb al een tijdje een idee in mijn hoofd dat oorspronkelijk zonder bekende personen zou worden, maar ik schrijf liever met bekende personen maar ik ben niet echt zeker dat het een leuk/goed idee is, wat vinden jullie ?

    (...)



    JE GAAT DIT DOEN ANDERS GA IK JE KLAPPEN.


    Remember when...

    Leuk idee, maar het klinkt als zo'n typisch TH-verhaal uit 2007. 8D

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 17:43 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    klinkt leuk <3


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    klinkt leuk <3


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.

    JACKWLLS schreef:
    klinkt leuk <3


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Zonder 1D zou ik het beter vinden. Niet om te beledigen of zo, maar er zijn al zo verschrikkelijk veel 1D verhalen


    26 - 02 - '16