• Ik heb dus sinds vandaag mijn beugel (blokjes) en ik was daarnet aan het eten sorry, voor de onsmakelijke details en diegene dat ook een beugel hebben of hebben gehad weet dat alles tussen die blokjes blijft zitten. En er was een vriendin, en we waren aan het lachen met de manier hoe ik aan het eten was, want dat liep niet zo geweldig goed en papa riep iets over dat we teveel lawaai maakte (met lachen) en ik antwoorde 'Sorry, dat ik niet op mijn tomaten kan bijten hé!' en weetje wat die antwoorde? O_o 'Ik zal het er sebiet eens inrammen!' Ik dacht in mezelf van 'Wow, chill..'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Als je daar al van schrikt, wil je mijn vader niet kennen.. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zo agressief reageert mijn vader ook altijd :') Echt achterlijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Das wel raar vind ik. ;S


    .

    Reassurance schreef:
    Zo agressief reageert mijn vader ook altijd :') Echt achterlijk.



    Mijn papa altijd wanneer hij geïrriteerd is (wanneer hij met iets bezig is wat niet lukt..)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 18:06 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb ook blokjes en zo doet mijn vader ook altijd! Om ziek van te worden!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    dat is best gemeen maar ja je wil ook niet weten hoe het eruit ziet als je voor ht eerst met een beugel eet x'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    oebele schreef:
    dat is best gemeen maar ja je wil ook niet weten hoe het eruit ziet als je voor ht eerst met een beugel eet x'D



    hahaha, oké.. het was best wel een vies zicht :-D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Voiceless schreef:
    Als je daar al van schrikt, wil je mijn vader niet kennen.. :')

    Exactly
    maar dat neemt niet weg dat jij het niet vervelend kan vinden, stom he, die papa's


    I chill back and I spread peace n love

    Dat is normaal bij vaders, die doen altijd zo. Maar ze hebben (meestal) het beste met je voor.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ho ho ho.

    Wat is sebiet?

    En ja, nogal agressieve reactie.. :C


    You move me ......... Kurt

    Voiceless schreef:
    Als je daar al van schrikt, wil je mijn vader niet kennen.. :')



    hihi, idd. ik en mijn vader zijn altijd aan het stoeien. echt, hij zit bij de politie en kent van die houdtgrepen. ik begin te meppen en af te weren als hij terug mept en ondertussen zet ik mezelf klem doordat ik achteruit moet lopen. dan wordt ik in no time in een houdgreep gehouden of is er een bokkepootje aangelegdxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Highmore schreef:
    Ho ho ho.

    Wat is sebiet?

    En ja, nogal agressieve reactie.. :C


    sebiet = zometeen :-D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Highmore schreef:
    Ho ho ho.

    Wat is sebiet?

    En ja, nogal agressieve reactie.. :C

    Dialect voor zo meteen/ zo dadelijk.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het best raar dat je vader zo agressief reageert... De mijne doet dat in ieder geval niet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik vind het best raar dat je vader zo agressief reageert... De mijne doet dat in ieder geval niet.



    maar mijn vader was iets aan het doen, en het lukte niet en hij raakte geïrriteerd. Heeft hij wel vaker hoor :-)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.