• Het gaat over de story die al geactiveerd heeft en een aantal hoofdstukken heeft, maar ik ben niet echt goed in rollen bedenken. En aangezien jullie daar wel goed in zijn - willen jullie er een paar maken?

    Zayn had natuurlijk een relatie met Rebecca, die hem bedroog. Hij dacht dat het perfect was. Als ze op een dag aangereden word en overlijd gaat zijn wereld kapot. Zijn vrienden begrijpen hem niet en hij heeft alleen nog maar zijn beste vriendin, Moon.

    Voor de rest laat ik het aan mijn fantasie over, al heb ik al wel iets in mijn hoofd wat laat maar zeggen "het plot" is. Daarvoor moet je even de proloog lezen, haha.

    Ik heb deze rollen nodig:
    - Aankomende vriendin Harry
    - Een paar mensen die in hun straat wonen (ongeveer 4, dat is genoeg)
    - Een aardige barman
    - De zangleraar
    - De dansleraar
    - Een gekke, verslaafde en depressieve zwerver
    - Een rijke, wel héél zelfverzekerde man
    - Een rijke, strenge vrouw
    - Een rijke, arrogante dochter
    - De ouders van Rebecca

    Voor de rest laat ik het helemaal aan jullie over, je mag je fantasie gebruiken! Maar het mogen geen fantasiefiguren worden, dus weerwolven en vampiers zijn verboden (nerd)

    O ja, trouwens, dit is het lijstje:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Hobby's:
    Extra:
    Foto:

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 20:11 ]

    Rol: Aankomende vriendin Harry =)
    Volledige naam: Brooke Katelyn Murray
    Leeftijd: 18
    Karakter: Brooke is de laatste tijd een beetje onzeker over haarzelf.*Kijk bij xtra* Maar als iemand tegen haar liegt, boos wordt of scheldt. Is ze al een beetje gebroken. Het is een verlegen meid, maar soms kan ze kattig terugdoen.
    Hobby's: Ze houdt van zingen, ze speelt viool en gitaar. Maar het liefste wat ze doet is paardrijen op haar eigen paard. Joy.
    Extra: Wat niemand weet is dat ze Anorexia heeft. Niemand weet er ook van. Ze weeg maar 49 kilo, terwijl ze maar 18 is! Sindskort hebben haar ouders ontdekt dat ze niet meer eet. Ze doen er ook alles aan om haar te helpen maar het heeft geen zin.
    Foto:


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Kies je eerste of de beste? Anders wil ik vanavond nog wel Aankomende vriendin Harry invullen ;$

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:06 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    De Dansleraar

    Volledige Naam: Adam Carnes
    Leeftijd: 26
    Karakter: Een aardige jonge vent die liever niet te serieus is. Helaas willen de mensen in zijn klas nog wel eens slecht luisteren waardoor hij wel streng moet zijn. Hij takteert vaak op een rondje in de bar die zich naast de dansstudio bevind na de lessen.
    Hobby's: Dansen of course, maar hij speelt in zijn vrije tijd ook Lacrosse.
    Extra: Hij heeft sinds kort een vriendin genaamd Kayla.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:19 ]


    No guts no glory.

    Personage: Aankomende vriendin Harry of als die al bezet is, Een van de mensen die in hun straat wonen.
    Naam: Chiara Alyssa Tatiana Fernandez
    Bijnaam: Chi, Alys, Taty of Hoodie(Zo word ze meestal genoemd door haar vrienden) omdat ze heel vaak hoodies draagt.
    Leeftijd: 17, bijna 18
    Karakter: Chiara is waarschijnlijk het meest optimistische persoon die je ooit zult tegenkomen. Ze negeert vaak het advies van anderen en doet dingen op haar eigen manier, wat vaak beter uitkomt dan verwacht. Ze houdt van zingen en shoppen in dure, grote winkels. Ook is ze gek op feestjes en als ze de gelegenheid krijgt ze te organiseren doet ze dat, en ook nog eens heel (overdreven)groot.
    Hobby's: Shoppen, muziek luisteren ( ze heeft altijd haar Ipod mee), Tekenen ( als ze iets moois/bijzonders/speciaals ziet tekent ze het gelijk na)
    Extra: Ze is ooit achtergrond danseres en achtergrond zangeres geweest, en ze kan piano spelen.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:41 ]


    Nobody ever gave a fuck before, all they did was doubt me.

    liefst aankomende vriendin Harry

    Volledige naam: Milla Jane Austin

    Leeftijd: 16

    Karakter: Milla is een typisch voorbeeld van the girl next door. Ze is lief, leergierig en straalt altijd een positieve energie uit. Met haar overenthousiasme haalt ze de vreemdste dingen uit, hoewel ze nooit gestraft erom word.

    Hobby's: Milla's grootste passie is kunstschaatsen, ze is dan ook iedere mogen om half vijf trainen.

    Extra:


    Foto:

    Rol: Aankomende vriendin Harry.
    Volledige naam: Gionelly Maya Simpson.
    Leeftijd: 16, maar ze wordt 17 op 5 april.
    Karakter: Gionelly is opzich een lief meisje, weet altijd wel een grap te vertellen en je kan hartstikke met haar lachen. Ze wordt niet snel boos en is heel geduldig. Maar natuurlijk heeft ze ook haar mindere kanten; ze vertrouwd mensen te snel en is heel erg naïef. Ze zal niet zien wie haar neppe vrienden zijn en ze vergeeft mensen snel.
    Hobby's: Gionelly is gék op dansen en voetballen en zit er ook al een tijdje op. Ze is er ook heel goed in.
    Extra: -
    Foto:


    Lea Michele.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 22:17 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    De rijke arrogante dochter.

    Volledige naam: Tiffany Alexis Lopez
    Leeftijd: 17
    Karakter:Ze is aardig tegen vrienden, maar kan een echte bitch zijn tegen mensen die ze niet mag.
    Ze is een echt feestbeest en ze gaat altijd helemaal los.
    Omdat ze vaak met jongens zoent op party's, word ze vaak gezien als een player. Daarom is ze het liefst single, dan kan ze vrij zijn.
    Ze is verleidelijk en mysterieus, wat veel jongens aantrekt.
    Ze is een badgirl, ze is ook al vaak in aanraking gekomen met de politie. Ze kan soms arrogant en brutaal overkomen.
    Hobby's: Feesten, Zingen, Dansen.
    Extra:Ze heeft tattoo op haar pols, een hartje met de tekst Love Forever.
    Foto:



    Naya Rivera


    El Diablo.