• Ik heb zin om te schrijven en kreeg opeens een idee voor een verhaal. Maar ik weet niet zeker of iemand dit wil lezen... Geef alsjeblieft je eerlijke menig erover of ik moet beginnen of niet.

    Burn after Reading
    Spencer Jay Foster is een normaal meisje. Een normaal meisje die gewoon naar een normale school gaat en normale vrienden heeft. Een normaal meisje die de hoogste cijfers van de klas krijgt en ongelofelijke, grote, jampot glazen draagt. Een normaal meisje wiens ouders bij de geboorte zijn overleden en nu woont met haar (niet zo) normale adoptie ouders. Okay, misschien is Spencer niet zo normaal, ze woont tenslotte met twee feeën, die heel haar leven lang voor haar gezorgd hebben. Spencer is volkomen gelukkig, tot dat hij in haar klas komt. Hij is knap. Hij is aardig. Hij is mysterieus. En hij is een fee.

    Love is just a word until someone comes along and gives it meaning.


    dus lijkt dit jou wat? Moet ik beginnen?

    Edit: het zijn geen feeën zoals in fairly odd parents. Ze lijken gewoon op normale mensen (met vleugels xd) en vervullen geen wensen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 17:27 ]


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Lijkt me echt super leuk!! Wil je me waarschuwen als je begint??


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    hoofdstuk 2


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    hoofdstuk 3


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    hoofdstuk 4


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all