• Gister was het de elfde van de elfde. Mijn vrienden en ik besloten dat te vieren in wat wij 'onze keet' noemen. In het begin was het heel gezellig. Met zijn alle dansten we en vergaten we alles. Maar op een gegeven moment zag ik in mijn ooghoeken dat een aantal meisjes ons in de gaten hielden en vooral mijn vriendin met een gevaarlijke blik in hun ogen. Juist het meisje waar we met ze alle zo voorzichtig op zijn. Omdat zij door haar verleden al bang word als je al te dicht op haar staat. Ik zie dit tegen Mike die het luchtig opnam en zie 'niets van aantrekken'. Op een gegeven moment voegde zich er wat jongens bij dat groepje meisjes. Er gingen meteen tig alarm bellen af in mijn hoofd. Op een gegeven moment was mijn vriendin aan het dansen met een bepaalde jongen uit onze groep en dit was het moment waarop de ruzie begon. De meisjes begonnen mijn vriendin 'hoertje" te noemen. En dat hele groepje ging om mijn vriendin en die jongen staan en begonnen ze te duwen. Raar genoeg was de grote man die de leiding had nergens te bekennen. Op het moment dat ze begonnen te duwen zijn wij ons er mee gaan bemoeien en toen was erop of eronder. Op een gegeven moment riep een meisje van het andere groepje dat we wel na buiten zouden gaan. Toen waren we dus genoodzaakt om na buiten te gaan. En dat terwijl we al in de minderheid waren. Toen we buiten waren hervatte het gevecht zich. Ik schreeuwde tegen mijn broer dat hij een telefoon cel moest gaan zoeken en 112 moest bellen. Mijn broer rende weg en 5 minuten later hoorde ik sirenes. Waarop dat andere groepje de benen nam. Toen moesten wij dus aan de agenten uitleggen wat er in godsnaam gebeurd was. We hebben aangifte gedaan en nu hopen dat ze die andere groep vinden.


    Sorry moest dit even kwijt.

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Lief van je, maar dat gebeurt helemaal niet.
    Zo iets heet discussiëren.

    dusdat.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    It's fun watching people defend me while i'm being a mini-bitch...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Whaha. Oké 15 jarige kunnen uit gaan. Maar het idee al dat je mee naar buiten moest. Serieus, je wilde niet vechten? Je lokt het alleen maar uit om mee naar buiten te gaan. En dan niet denken, daar hadden we niet aangedacht, want daar moet je wel aan denken, anders is er iets niet helemaal goed.
    En ik vind het ook raar dat je broer naar een telefooncel moest. Je hebt mobiele telefoons tegenwoordig. Jij hebt een blackberry heb je al facking vaak gezegd.
    En die zeg ik niet om dat jij het bent, maar omdat ik dit topic bull shit vind.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat een stomme groep mensen! Ik hoop dat een deel van de avond toch nog leuk is geweest. Alleen zou ik als ik jou en je vrienden was de volgende keer als zoiets weer zou gebeuren niet naar buiten gaan, dat lokt alleen maar reacties uit, je had beter nog een keer kunnen zoeken naar bewakers of werknemers om het te melden, want dat voorkomt een hoop problemen. Gelukkig zijn jullie er allemaal goed vanaf gekomen :3


    “Love is a contradiction.”

    Rizardo schreef:
    It's fun watching people defend me while i'm being a mini-bitch...


    You're not a mini-bitch :$


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Buddy schreef:
    Whaha. Oké 15 jarige kunnen uit gaan. Maar het idee al dat je mee naar buiten moest. Serieus, je wilde niet vechten? Je lokt het alleen maar uit om mee naar buiten te gaan. En dan niet denken, daar hadden we niet aangedacht, want daar moet je wel aan denken, anders is er iets niet helemaal goed.
    En ik vind het ook raar dat je broer naar een telefooncel moest. Je hebt mobiele telefoons tegenwoordig. Jij hebt een blackberry heb je al facking vaak gezegd.
    En die zeg ik niet om dat jij het bent, maar omdat ik dit topic bull shit vind.


    comfort in c h a o s

    Omdat er in je leven zoveel gebeurt, kan je ook een blog maken. (:
    Zo voorkom je lullige reacties.
    En trouwens heel vervelend dat er zulke mensen zijn tijdens het stappen, maar ik zou niet naar buiten gaan om te vechten.


    There's power in the words you whisper.

    Buddy schreef:
    Whaha. Oké 15 jarige kunnen uit gaan. Maar het idee al dat je mee naar buiten moest. Serieus, je wilde niet vechten? Je lokt het alleen maar uit om mee naar buiten te gaan. En dan niet denken, daar hadden we niet aangedacht, want daar moet je wel aan denken, anders is er iets niet helemaal goed.
    En ik vind het ook raar dat je broer naar een telefooncel moest. Je hebt mobiele telefoons tegenwoordig. Jij hebt een blackberry heb je al facking vaak gezegd.
    En die zeg ik niet om dat jij het bent, maar omdat ik dit topic bull shit vind.


    Wat een rotreactie!
    Alsof jij zo goed bent. Jemig.
    Speelt het niet door je hoofd dat iemand anders anders handelt dat jij?
    "Maar het idee al dat je mee naar buiten moest." Wel eens gehoord van sociale druk? Wanneer zij niet naar buiten zou zijn geweest, zouden haar vrienden haar misschien laf genoemd hebben.
    Bovendien wil jij toch ook voor je vrienden opkomen, en dat doe je niet door binnen te blijven.
    "Je hebt mobiele telefoons tegenwoordig." Ja, ik heb er ook een. Maar misschien is die club niet zodanig veilig dat die mee naar huis komt. De kans is groot dat hij daar gestolen wordt.
    "En die zeg ik niet om dat jij het bent, maar omdat ik dit topic bull shit vind." En dit vind ik een rotsmoes, want jij reageert in ieder topic van Hale zo.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik snap echt niet dat mensen dit nog serieus nemen. Tuurlijk was er wel leiding aanwezig. Zonder leiding kan het daar niet open zijn. Dus als Hale gewoon al haar kracht van het stoer doen, stopte in zich even volwassen gedragen en op zoek gaan naar iemand, zou het veel slimmer zijn. Ik bedoel maar, achter de bar (die er sowieso is) staan ook mensen die er werken.

    Buiten dat. Als we elk verhaal moesten geloven wat Hale hier plaatst, dan moest ze echt in een of andere criminele achterbuurt wonen, en toevallig overal in betrokken zijn of zo. Deze verhalen zijn zo overdreven. Kom op hè, denk even na.

    MissSharp schreef:
    (...)

    Wat een rotreactie!
    Alsof jij zo goed bent. Jemig.
    Speelt het niet door je hoofd dat iemand anders anders handelt dat jij?
    "Maar het idee al dat je mee naar buiten moest." Wel eens gehoord van sociale druk? Wanneer zij niet naar buiten zou zijn geweest, zouden haar vrienden haar misschien laf genoemd hebben.
    Bovendien wil jij toch ook voor je vrienden opkomen, en dat doe je niet door binnen te blijven.
    "Je hebt mobiele telefoons tegenwoordig." Ja, ik heb er ook een. Maar misschien is die club niet zodanig veilig dat die mee naar huis komt. De kans is groot dat hij daar gestolen wordt.
    "En die zeg ik niet om dat jij het bent, maar omdat ik dit topic bull shit vind." En dit vind ik een rotsmoes, want jij reageert in ieder topic van Hale zo.

    Wow.
    Wtf.
    Hoe je het ook draait of keert, dat was geen rotreactie? Ze zei heel eerlijk haar mening en ze zei er ook nog eens vriendelijk bij dat het niet om haar draaide maar om het verhaal.


    Has no one told you she's not breathing?

    Dursley schreef:
    Ik snap echt niet dat mensen dit nog serieus nemen. Tuurlijk was er wel leiding aanwezig. Zonder leiding kan het daar niet open zijn. Dus als Hale gewoon al haar kracht van het stoer doen, stopte in zich even volwassen gedragen en op zoek gaan naar iemand, zou het veel slimmer zijn. Ik bedoel maar, achter de bar (die er sowieso is) staan ook mensen die er werken.

    Buiten dat. Als we elk verhaal moesten geloven wat Hale hier plaatst, dan moest ze echt in een of andere criminele achterbuurt wonen, en toevallig overal in betrokken zijn of zo. Deze verhalen zijn zo overdreven. Kom op hè, denk even na.


    This. _O_


    There's power in the words you whisper.

    MissSharp schreef:
    (...)

    Wat een rotreactie!
    Alsof jij zo goed bent. Jemig.
    Speelt het niet door je hoofd dat iemand anders anders handelt dat jij?
    "Maar het idee al dat je mee naar buiten moest." Wel eens gehoord van sociale druk? Wanneer zij niet naar buiten zou zijn geweest, zouden haar vrienden haar misschien laf genoemd hebben.
    Bovendien wil jij toch ook voor je vrienden opkomen, en dat doe je niet door binnen te blijven.
    "Je hebt mobiele telefoons tegenwoordig." Ja, ik heb er ook een. Maar misschien is die club niet zodanig veilig dat die mee naar huis komt. De kans is groot dat hij daar gestolen wordt.
    "En die zeg ik niet om dat jij het bent, maar omdat ik dit topic bull shit vind." En dit vind ik een rotsmoes, want jij reageert in ieder topic van Hale zo.


    Deze reactie is bullshit. Als ze al naar buiten ging onder die druk, moet ze niet zeuren, dan valt het namelijk onder het kopje: 'eigen schuld, dikke bult'. Je zou veel meer voor je vrienden opkomen door verstandig te handelen, en dat is niet door even te laten zien hoe cool je bent en naar buiten te gaan om te vechten.

    En laten we allemaal even eerlijk zijn, de topics van Hale zijn ongeloofwaardig.

    MissSharp schreef:
    (...)

    Wat een rotreactie!
    Alsof jij zo goed bent. Jemig.
    Speelt het niet door je hoofd dat iemand anders anders handelt dat jij?
    "Maar het idee al dat je mee naar buiten moest." Wel eens gehoord van sociale druk? Wanneer zij niet naar buiten zou zijn geweest, zouden haar vrienden haar misschien laf genoemd hebben.
    Bovendien wil jij toch ook voor je vrienden opkomen, en dat doe je niet door binnen te blijven.
    "Je hebt mobiele telefoons tegenwoordig." Ja, ik heb er ook een. Maar misschien is die club niet zodanig veilig dat die mee naar huis komt. De kans is groot dat hij daar gestolen wordt.
    "En die zeg ik niet om dat jij het bent, maar omdat ik dit topic bull shit vind." En dit vind ik een rotsmoes, want jij reageert in ieder topic van Hale zo.


    Ik ben een rotkind dus die reactie kan er mooi bij.
    Natuurlijk speelt het door me hoofd dat zij anders handelt. Maar er moet toch wel iemand in haar vrienden groep zitten die wel heel even na had kunnen denken.
    Ik zeg niet dat ik goed ben, ik heb dat nooit gezegd. Ik heb min punten maar ik ga niet even vechten met iemand. Als iemand mijn vriendin een hoer noemt dan scheld ik terug en besluit ik dat het tijd is om naar huis te gaan.
    En een mobiele telefoon is er om bereikbaar te zijn. Dus als je hem thuis laat heb je er geen ene hol aan.
    En ik reageer in elke topic wat ik denk. Ongeacht de persoon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dursley schreef:
    (...)

    Deze reactie is bullshit. Als ze al naar buiten ging onder die druk, moet ze niet zeuren, dan valt het namelijk onder het kopje: 'eigen schuld, dikke bult'. Je zou veel meer voor je vrienden opkomen door verstandig te handelen, en dat is niet door even te laten zien hoe cool je bent en naar buiten te gaan om te vechten.

    En laten we allemaal even eerlijk zijn, de topics van Hale zijn ongeloofwaardig.


    Zij heeft zo haar problemen, jij de jouwe en ik de mijne.
    De wereld vergaat toch niet zonder ons, dus laat haar haar praten over haar problemen.
    Misschien drukt ze zich ongeloofwaardig uit, maar ik zie hier niets ongeloofwaardigs aan.
    En misschien heeft ze thuis geen luisterend oor, en zoekt ze die hier. Het laatste wat ze dan nodig heeft is gezeik in haar topic.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien helpt dit.


    There's power in the words you whisper.