• Jaaa. Hallo, peeepz.
    Tijd voor een nieuw verhaal Eéntje heb ik inactief gezet -Inspiratie loos- Dus ik zoek rollen voor; ESTO ES AFRICA!


    Fleur Iglesias is van spaanse afkomst en is bondscoach geworden van het Nederlands meiden elftal. De jongens en mannen van de andere landen vinden het maar raar en denken dat ze geen kans maken. Maar wat nou als ze het Meiden elftal zien trainen op een aparte manier. (Denk aan die scène van Wild Child.) Wat als Fleur en de meiden nou werkelijk door gaan en maar door blijven gaan naar de volgende rondes?

    Oké, het is toch v. Persie geworden (Te grote obsessie) :')

    Wat ik zoek;
    Rollen voor wie in het meidenteam wilt spelen - eh, 15 rollen?- I don't know. (Je mag er TOEKOMSTIGE vriendin van [...] erbij zetten)

    ~ Hele naam;
    ~ Leeftijd;
    ~ Afkomst;
    ~ Supporter van;
    ~ Foto - Beschrijving;
    ~ Karakter;
    ~ Extra (Niet te lang)
    ~ Toekomstige vriendin van;


    Niet de eerste, maar de besten. (krul)


    ROLLEN ZIJN BEKEND, NIGGERS!
    Captivity ~ Fernando v/d Vaart.
    Denmark ~ Simon Kjaer.
    Reckless ~ Ibrahim Afellay.
    Unusual ~ Sergio Aqüero.
    Luxury ~ Jesús Navas.
    Wunschen ~ Fernando Torres.
    Portugal ~ Cristiano Ronaldo.
    Casanova ~ Lionel Messi.
    Tinfoil ~ Fábio Coentrão.
    S0UNDTRACK ~ Eljero Elia.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 7:51 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ~ Hele naam; Ilse rosa Dohella
    ~ Leeftijd; 20
    ~ Afkomst; Nederlandse/Amerikaanse
    ~ Supporter van; Nederlands elftal
    ~ Foto - Beschrijving; Ilse pictue2 picture3heeft lange blonde haren, groene ogen en een slank postuur.
    ~ Karakter; spontaan, nieuwsgierig, behulpzaam, eerlijk. aardig
    ~ Extra (Niet te lang) Ilse houd erg van feesten, ze is op elke party te vinden en houdt tevens ook van dieren. Maar voetbal is haar grootte passie. Ze heeft veel vertrouwen in haar team en staat voor elk teamlid klaar!
    ~ Toekomstige vriendin van; Fernando van der vaart, anders Cristiano Ronaldo

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 20:38 ]

    Captivity schreef:
    ~ Hele naam; Ilse rosa Dohella
    ~ Leeftijd; 19
    ~ Afkomst; Nederlandse/Amerikaanse
    ~ Supporter van; Nederlands elftal
    ~ Foto - Beschrijving; komt
    ~ Karakter; spontaan, nieuwsgierig, behulpzaam,
    ~ Extra (Niet te lang)komt
    ~ Toekomstige vriendin van; Fernando van der vaart


    Bedoel je nou Fernando Torres of Rafael van der vaart? :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Damonisme schreef:
    (...)

    Bedoel je nou Fernando Torres of Rafael van der vaart? :'D


    Fernando van der vaart, is het broertje van Rafael van der vaart, alleen Fernando speelt bij jong oranje xD

    Captivity schreef:
    (...)

    Fernando van der vaart, is het broertje van Rafael van der vaart, alleen Fernando speelt bij jong oranje xD


    Haha, okee. Wist ik niet :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Damonisme schreef:
    (...)

    Haha, okee. Wist ik niet :'D

    maakt niet uit Christiano is ook goe :P

    Jij weet waarschijnlijk wel wie ik wil haha (krul)


    we've only said goodbye with words

    ~ Hele naam; Sandra Lylia Costa (wat origineel ja)
    ~ Leeftijd; 18
    ~ Afkomst; Spanje
    ~ Supporter van; Spanje
    ~ Foto - Beschrijving; Klik Sandra is een mooie jonge vrouw. Ze heeft een wat donkere huid, dat komt ook omdat ze uit Spanje komt, maar ook omdat haar vader uit Zuid Afrika komt. Sandra heeft bruin haar met een pony, het is heel stijl en daarom ook moeilijk op zijn plaats te zetten. Maar het lukt meestal wel, met gel en andere middelen. Sandra heeft donker bruine ogen, die ze opmaakt met zwarte make-up om er diepte aan te geven.
    ~ Karakter; Sandra is aardig. Ze is beleefd tegen anderen en ze laat andere mensen ook voor. Maar ze kan soms ook erg chagrijnig zijn als iets niet gaat zoals zij wilt. Sandra heeft een kort lontje en ze kan niet zo goed opschieten met haar zus, Nicolin. Maar dat is nu al wel minder dan toen ze nog tieners waren. Sandra is een vreemd meisje en dus ook erg vaak hyperactief, ze heeft moeite om vrienden te maken, maar toen ze bij het meiden voetbalteam kwam werd ze gelijk geaccepteerd. Ze kan nog steeds niet ontdekken waarom. Maar ze vind het wel leuk.
    ~ Extra; Sandra speelt piano en houd van schilderen en tekenen. Ze kan erg goed tekenen en schilderen. Ze heeft ook andere vreemde hobbies naast voetbal. Sandra houdt van hardlopen en andere dingen doen die de meeste mensen echt niet leuk vinden.
    ~ Toekomstige vriendin van; Simon Kjaer. (Had je kunnen verwachten)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Reckless schreef:
    Jij weet waarschijnlijk wel wie ik wil haha (krul)


    Ibi Appelvlaai? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Leuk verhaal, origineel idee ;']

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 20:36 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    ~ Hele naam; Alysse Soraya Kaplan
    ~ Leeftijd; 20
    ~ Afkomst; Turks/Nederlands
    ~ Supporter van; Nederland & Spanje
    ~ Foto - Beschrijving; Alysse heeft krullend donkerbruin/zwart haar. Donkere ogen en een slank lichaam. Normale lippen en normale jukbeenderen.
    ~ Karakter; Alysse is gek op reizen, voetbal, fashion en abnormaliteit. Ze houdt van citylights, creativieit (en alles wat er mee te maken heeft), koffie, haar kleine labrador, baklava, Italië, New York. Alysse is beslist geen ochtendmens en durft best wel veel. Ze is sporief, heeft gevoel voor humor en is gul.
    ~ Extra (Niet te lang): Nee?
    ~ Toekomstige vriendin van; Afellay :9~

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 20:17 ]


    we've only said goodbye with words

    Voetballer in de hoofdrol: Ronaldo? Kaka? Appelvlaai? Van Persie?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Voetballer voor in de hoofdrol: Fernando Torres, Sergio Ramos, Cristiano Ronaldo, Robin van Persie?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Denmark schreef:
    Voetballer in de hoofdrol: Ronaldo? Kaka? Appelvlaai? Van Persie?


    Ik zit te denken aan Ibi. -denkt- Heb al een Ronaldo en Pershoofd verhaal (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Voetballer: VAN PERSIE :9~


    we've only said goodbye with words

    Damonisme schreef:
    (...)

    Ik zit te denken aan Ibi. -denkt- Heb al een Ronaldo en Pershoofd verhaal (:


    Dan moet je denk ik Ibi maar ff gaan opofferen, anders steelt iemand hem ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.