• Jaaaaaa, en ik nog niet. Want ik woon gewoon helemaal in het zuiden van Nederland. Niet dat ik er niet trots op ben. :Y) Maar het is gewoon zo irritant dat ik niet even een uurtje in de trein mag zitten om jullie te meeten.

    Dus wie zou mij willen meeten in Maastricht, samen met alle andere Limburgers?

    De titel is figuurlijk bedoeld. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ook nog niet. :c


    There's power in the words you whisper.

    Applejack schreef:
    (...)

    ANNABEEEEEEEETH! Ik wil jou ook meeten (cat)

    Ik heb best veel mensen gemeet x'D Lizz (Rizardo), Dominique (Hel), ben naar de Rotterdam meeting geweest, etc.

    Natuurlijk wil je mij meeten! Weet je hoe awesome dat zou zijn, als ik jullie zou meeten?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    En uiteindelijk doen we hem ook jurken aan. (cat)
    Lippenstift, mascara, oogschaduw... Hij zal een prachtige meid worden. - kuch kuch -


    Oh my god yes! Make-over for alwin.
    .. That would be the second guy i force to dress up as a girl and put make-up on.. mhm..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Roux schreef:
    (...)
    Natuurlijk wil je mij meeten! Weet je hoe awesome dat zou zijn, als ik jullie zou meeten?


    Als we nu eens een meeting doen in Maastricht met alle awesome mensen van Q.
    O wacht, dan moeten we bijna heel Q uitnodigen.
    Hmm, dan maar met alle pony's?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Roux schreef:
    (...)
    Natuurlijk wil je mij meeten! Weet je hoe awesome dat zou zijn, als ik jullie zou meeten?


    here's how it'll be..
    You and sam will be all



    i will be all



    and alwin will be all


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Oh my god yes! Make-over for alwin.
    .. That would be the second guy i force to dress up as a girl and put make-up on.. mhm..

    YES! *O*
    OMYGOD, that would be great!
    - wants wants -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een vriendin van me zit ook op Q maar ze vindt het dom dat ik ook graag een keer naar een meeting wil gaan.
    En ik snap haar punt dus niet, want; what the hell is wrong with that? Ze weet zelf ook wat voor mensen hier op Q zitten.


    There's power in the words you whisper.

    Ik heb gister Alwin gemeet *O*
    En verder nog niemand.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Rizardo schreef:
    (...)

    here's how it'll be..
    You and sam will be all



    i will be all



    and alwin will be all


    HAHAHAHAHA! :'D
    That's just SO genius!
    Ik zie het al helemaal voor me, muhahaha.
    Misschien moeten we maar kussens op Alwin's knieën plakken, als hij steeds tot God bidt. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MissSharp schreef:
    (...)

    Als we nu eens een meeting doen in Maastricht met alle awesome mensen van Q.
    O wacht, dan moeten we bijna heel Q uitnodigen.
    Hmm, dan maar met alle pony's?

    HA. HA. SweetieBelle uit Noord-Holland. NOOO.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Rizardo schreef:
    (...)

    here's how it'll be..
    You and sam will be all



    i will be all



    and alwin will be all



    Je kent me te goed (cat) Zulke gezichten en dingetjes doe ik wel vaker, geloof ik.. x]
    @ Annabeth, Alwin is een beetje een pushover 8D -no, seriously, I poked him last week and he fell out of his chair, hitting his head on the floor x'D-

    Buh, nu wil ik jou, Lizz en Alwin tegelijkertijd in één kamer hebben D: Epic meeting will be epic.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wiarda schreef:
    (...)
    HA. HA. SweetieBelle uit Noord-Holland. NOOO.


    Of course yes!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Applejack schreef:
    (...)

    Je kent me te goed (cat) Zulke gezichten en dingetjes doe ik wel vaker, geloof ik.. x]
    @ Annabeth, Alwin is een beetje een pushover 8D -no, seriously, I poked him last week and he fell out of his chair, hitting his head on the floor x'D-

    Buh, nu wil ik jou, Lizz en Alwin tegelijkertijd in één kamer hebben D: Epic meeting will be epic.


    One day, my friend, one day.
    and of course it will be epic. We'd all be bugging alwin.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wiarda schreef:
    (...)
    HA. HA. SweetieBelle uit Noord-Holland. NOOO.


    Ja, mocht je mij ooit meeten -of Alwin, of nog erger, beiden tegelijkertijd-, dan ga je dood (cat) Van het lachen, of facepalmen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)

    Je kent me te goed (cat) Zulke gezichten en dingetjes doe ik wel vaker, geloof ik.. x]
    @ Annabeth, Alwin is een beetje een pushover 8D -no, seriously, I poked him last week and he fell out of his chair, hitting his head on the floor x'D-

    Buh, nu wil ik jou, Lizz en Alwin tegelijkertijd in één kamer hebben D: Epic meeting will be epic.

    ...
    You know it sounds wrong, don't you?
    But it would be epic. :Y)
    Eigenlijk moeten we dan een filmavondje houden. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"