• Jaaaaaa, en ik nog niet. Want ik woon gewoon helemaal in het zuiden van Nederland. Niet dat ik er niet trots op ben. :Y) Maar het is gewoon zo irritant dat ik niet even een uurtje in de trein mag zitten om jullie te meeten.

    Dus wie zou mij willen meeten in Maastricht, samen met alle andere Limburgers?

    De titel is figuurlijk bedoeld. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patronum schreef:
    (...)

    I was joking.
    No way dat ik met een stelletje onbekenden en een Alwin op weekend mag gaan in NL :/


    Nou, het was anders wel een goed idee geweest. Maar gewoon een dag kan toch best?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Nou, het was anders wel een goed idee geweest. Maar gewoon een dag kan toch best?


    Zo'n treinticket is duur hoor


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nooit gemeet, ook niet echt behoefte aan ofzo.


    ars moriendi

    Eigenlijk zou ik Annabeth moeten meeten om onze wereldovername-plannen te bespreken, maar dat zie ik nog niet gebeuren omdat mevrouw het nodig vond helemaal aan de andere kant van de wereld te gaan wonen. ;$


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik heb al gemeet. :33


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb best wel wat mensen gemeet ja, maar dat komt omdat het mag van mijn ouders + ik support mezelf the moneys :P Dus ik meet overal, van noord tot zuid, van oost tot west. ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb best wel wat mensen gemeet ja, maar dat komt omdat het mag van mijn ouders + ik support mezelf the moneys :P Dus ik meet overal, van noord tot zuid, van oost tot west. ^^


    Let's meet then : D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Let's meet then : D
    Ik zeg; doen :Y)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zeg; doen :Y)


    Mod-mededeling: leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 jan 2019 - 10:57 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Waarvan was dat ook al weer? ENECO!, ik ga volgend weekend (alweer) naar kut-Groningen. Puur en alleen omdat vriendlief dit weekend niet naar huis toen kan komen :(. Purmerend... was dat niet van dat liedje? Bent u misschien bekend in Purmerend?
    Jaaaa van Annie MG Schmidt!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jaaaa van Annie MG Schmidt!


    Mod-mededeling: leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 jan 2019 - 10:58 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb nog nooit iemand gemeet van Q. Of jawel, twee mensen, maar dat was niet van te voren via Quizlet afgesproken, zeg maar (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb Dursley gemeet, misschien komt dat omdat ik bij haar in de klas zit.. En ik haar al kende voor Quizlet..

    Haha, ik heb ook al een aantal mensen gemeet :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nightlock schreef:
    Eigenlijk zou ik Annabeth moeten meeten om onze wereldovername-plannen te bespreken, maar dat zie ik nog niet
    gebeuren omdat mevrouw het nodig vond helemaal aan de andere kant van de wereld te gaan wonen. ;$

    Komt wel goed, ik kom wel eens naar jou toe als ik m'n rijbewijs heb. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"