• Jaaaaaa, en ik nog niet. Want ik woon gewoon helemaal in het zuiden van Nederland. Niet dat ik er niet trots op ben. :Y) Maar het is gewoon zo irritant dat ik niet even een uurtje in de trein mag zitten om jullie te meeten.

    Dus wie zou mij willen meeten in Maastricht, samen met alle andere Limburgers?

    De titel is figuurlijk bedoeld. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb al gemeet, soort van.

    ik heb nog nooit gemeet, gewoon omdat er niemand in de buurt van geraardsbergen, bever, deux acre, galmaarden woont


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rizardo schreef:
    (...)

    Wait, alwin would be there?
    .. i'm not so sure i can go...


    ... Wait wait wait? Dus niet alleen sam en roux zijn er, maar jij en dominique komen ook?

    Meh, dan kom ik er helemaal niet tussen <_< Heb wel wat beters te doen dan achter 4 meiden aanlopen die over van alles en nog wat praten wat ik toch niet kan volgen


    quidquid excusatio prandium pro

    Rizardo schreef:
    (...)

    Wait, alwin would be there?
    .. i'm not so sure i can go...

    Maar ik zal er zijn! *O*
    Dat is gezellig! Kunnen we wel gaan kerstshoppen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MissSharp schreef:
    (...)

    Waarom ben jij zo populair? O.o
    Das eng!


    Ik heb geeeeeen idee D: De ene helft van q haat me, de andere helft houdt van me xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb ook al gemeet, al was dat eerder perongelijk lolol.


    Olive

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ... Wait wait wait? Dus niet alleen sam en roux zijn er, maar jij en dominique komen ook?

    Meh, dan kom ik er helemaal niet tussen <_< Heb wel wat beters te doen dan achter 4 meiden aanlopen die over van alles en nog wat praten wat ik toch niet kan volgen

    Waarom noem jij mij Roux, terwijl de rest gewoon bij hun naam noemt? (cat)
    RAINBOWCRASH! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    Maar ik zal er zijn! *O*
    Dat is gezellig! Kunnen we wel gaan kerstshoppen. :Y)


    ... Yeah, totally not happening now.


    quidquid excusatio prandium pro

    Roux schreef:
    (...)
    Maar ik zal er zijn! *O*
    Dat is gezellig! Kunnen we wel gaan kerstshoppen. :Y)


    i'm still not sure x] i mean i wouldnt stay away because of alwin, but with my home situation, meeting's kind of.. difficult.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ghehe ik heb alleen 2 mensen gemeet, en dat omdat ze zo gek waren om vanaf holland ergens naar Groningen te komen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ... Yeah, totally not happening now.


    oh but we could go fit dresses and stuff!

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 21:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ... Yeah, totally not happening now.


    Ik wil wel met je mee gaan anders. Ik ben wel een meisje, maar dan zal ik me niet zo bezig houden met shoppen. (A)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik heb geeeeeen idee D: De ene helft van q haat me, de andere helft houdt van me xD

    En dan heb je mij, die je oversekst vindt (cat)

    Maar ik heb ook nog nooit gemeet, hoewel ik Defensive, Oppugno en GinnyWeasley wel eens in het echt zou willen zien :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Roux schreef:
    Ik heb nog nooit iemand gemeet, maar ik zou heel graag Sam, Lizz, Dominique en Alwin willen meeten. :Y)
    Alleen daar moet ik wel twee à drie uur voor opofferen. Dus ik zit nog even te sparen voor een treinkaartje. ^^


    ANNABEEEEEEEETH! Ik wil jou ook meeten (cat)

    Ik heb best veel mensen gemeet x'D Lizz (Rizardo), Dominique (Hel), ben naar de Rotterdam meeting geweest, etc.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Rizardo schreef:
    (...)

    oh but we could go fit dresses and stuff!

    En uiteindelijk doen we hem ook jurken aan. (cat)
    Lippenstift, mascara, oogschaduw... Hij zal een prachtige meid worden. - kuch kuch -


    "Well, well. Look who we've got here!"