• Hee!

    Ik ben op zoek naar wat leuke random bijrollen die ik kan gebruiken in mijn verhaal Love is an arrow.

    Vul onderstaand lijstje even in:
    Naam rol:

    Functie rol (relatie met hoofdpersoon Yasmine):
    Leeftijd:
    Eigenschappen/persoonlijkheid:
    Hobby's:
    Uiterlijk:
    Extra's:

    Ik zal de leukste (waarschijnlijk allemaal) verwerken in mijn verhaal, dus grijp je kans!!

    xx

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 23:54 ]


    Everything Is Impossible

    Welke rollen zoek je allemaal?


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ik vul er zo eentje voor je in (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Latios schreef:
    Welke rollen zoek je allemaal?


    Zoals ik al zei: Ik zoek gewoon leuke rolletjes die ik in mijn verhaal kan verwerken, zoals een opvallend klasgenootje of iemand die ze zomaar ergens ontmoet. Of buurtbewoners ;)
    Het zullen alleen geen ontzettend grote rollen worden..
    Maar ze zullen er wel degelijk in voor komen ;)

    xx


    Everything Is Impossible

    Oké ben al besig (:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 22:52 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Naam rol: Delilah Simpson.
    Functie rol: Beste vriendin ofso, kies jij maar.
    Leeftijd: Delilah is evenoud als de hoofdpersoon, maar is geboren op 5 augustus.
    Eigenschappen/persoonlijkheid: Ze is een hartstikke lief en druk persoon. Nou ja, dat is wat je zal denken als je haar ziet en maar een beetje kent. Eigenlijk wordt ze echtheel snel boos, maar laat ze dat niet merken.
    Delilah heeft niet snel een hekel aan mensen. Ze doet aardig tegen iedereen die aardig tegen haar doet en als mensen dat niet tegen haar doet, zal ze ook niet aardig terugdoen. Ze is heel nieuwsgierig en wilt meestal altijd alles weten als mensen over 'iets' praten en zij weet niet waar dat overgaat.
    Hobby's: Ze zit op kickboxen en heeft al verscheidene prijzen gewonnen. Delilah is al erg goed, en vindt het fijn dat ze ergens haar aggressie in kwijt kan.
    Uiterlijk:


    Extra's: -

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 22:53 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Functie rol: Kies jij maar.
    Naam: Hayleigh Morgan
    Leeftijd: 17
    Eigenschappen/persoonlijkheid: Ze is hyperactief, ontzettend druk, nooit serieus, onvoorspelbaar, maar vooral erg eerlijk.
    Hobby's: Ze speelt gitaar, en zingt daarbij zelf geschreven nummers.
    Ook is fotograferen iets wat ze erg leuk vind om te doen.
    Uiterlijk:


    Extra's: -

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 14:20 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.