• Ik heb het driehonderdste bericht gepost in het vorige topic, dus hier is nummer 3. Ik heb de tekst even gekopieerd. (:



    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.




    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pfft, zo druk gehad van het weekend, ik ga nu pas weer schrijven. :/


    Your make-up is terrible

    Joyable schreef:
    Bij mij is de countdown ook begonnen.
    Nog 10K. :'D
    AWESOME :'D

    Words Remaining: 1,892

    En nu ga ik hockeyen. Om half negen ben ik terug en dan ga ik verder schrijven. Kijken of ik het vandaag nog kan halen!


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)AWESOME :'D

    Words Remaining: 1,892

    En nu ga ik hockeyen. Om half negen ben ik terug en dan ga ik verder schrijven. Kijken of ik het vandaag nog kan halen!


    Whaaaat?! Dat is zo goed :'D
    Dat lukt je echt wel! Zoveel woorden zijn het niet.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ugh, ik ben nog niet eens op de helft. School is zo oneerlijk!


    Ordo ab Chao

    Eurydice schreef:
    (...)AWESOME :'D

    Words Remaining: 1,892

    En nu ga ik hockeyen. Om half negen ben ik terug en dan ga ik verder schrijven. Kijken of ik het vandaag nog kan halen!

    Wtf, en dat in 14 dagen O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lol, opeens heeft iedereen 40k. D:

    Ik hoop vandaag nog de 20k te halen. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een probleem met mijn verhaallijn. D:
    Dus, het meisje moet een stukje voor de schoolkrant schrijven. Ze besluit dat te doen over een groep "krakers" die in een nooit afgebouwd winkelcentrum leven (met toestemming van de eigenaar). De eerste keer dat ze daar komt en hen vraagt of ze hen mag interviewen, wordt ze weggestuurd. De tweede en derde keer zit ze buiten het hek in haar auto te wachten, hopend dat er iemand langs zal komen die wél haar vragen wil beantwoorden.
    De mannelijke hoofdpersoon is dus iemand uit die groep, en hij is degene die haar 'weg moet jagen' voordat ze te dichtbij komt, want ze willen niet dat zij hun geheim ontdekt, de reden dat ze op zo'n verlaten plaats wonen.
    En dan nu het probleem - die mannelijke hoofdpersoon moet een plan hebben om haar weg te jagen waarbij hij steeds bij haar in de buurt rondhangt, want anders loopt het hele verhaal verkeerd af. Het zou ook een soort weddenschap kunnen zijn, maar dat is misschien wat vreemd. Oké, dit hele stukje klinkt erg vreemd als ik het teruglees, maar is er misschien iemand die het snapt en een idee heeft wat ik zou kunnen doen? Ik zit nogal vast. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb een probleem met mijn verhaallijn. D:
    Dus, het meisje moet een stukje voor de schoolkrant schrijven. Ze besluit dat te doen over een groep "krakers" die in een nooit afgebouwd winkelcentrum leven (met toestemming van de eigenaar). De eerste keer dat ze daar komt en hen vraagt of ze hen mag interviewen, wordt ze weggestuurd. De tweede en derde keer zit ze buiten het hek in haar auto te wachten, hopend dat er iemand langs zal komen die wél haar vragen wil beantwoorden.
    De mannelijke hoofdpersoon is dus iemand uit die groep, en hij is degene die haar 'weg moet jagen' voordat ze te dichtbij komt, want ze willen niet dat zij hun geheim ontdekt, de reden dat ze op zo'n verlaten plaats wonen.
    En dan nu het probleem - die mannelijke hoofdpersoon moet een plan hebben om haar weg te jagen waarbij hij steeds bij haar in de buurt rondhangt, want anders loopt het hele verhaal verkeerd af. Het zou ook een soort weddenschap kunnen zijn, maar dat is misschien wat vreemd. Oké, dit hele stukje klinkt erg vreemd als ik het teruglees, maar is er misschien iemand die het snapt en een idee heeft wat ik zou kunnen doen? Ik zit nogal vast. :/

    Uhm, dat jongen als weddenschap met zijn vrienden heeft: "Als het je lukt om haar bang te maken, krijg jij [beloning]" En dan interpreteert (is dat een woord?) die jongen het verkeerd en doet hij als zo'n vieze oude pedo die haar gaat verkrachten, maar het meisje pikt het juist goed op want die vind hem heel erg knap. Ofzo.
    Sorry, geen idee... Misschien wel iets met dat hij het meisje bang moet maken?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Square schreef:
    Lol, opeens heeft iedereen 40k. D:

    Ik hoop vandaag nog de 20k te halen. x'D

    Ja, dat viel me ook al op, ik moet de 30K nog halen, nog zo'n 1800 woorden. Maar, bij dat andere kan ik je jammer genoeg niet helpen, sorry.


    Ex astris, sciencia

    Oppugno schreef:
    (...)
    Uhm, dat jongen als weddenschap met zijn vrienden heeft: "Als het je lukt om haar bang te maken, krijg jij [beloning]" En dan interpreteert (is dat een woord?) die jongen het verkeerd en doet hij als zo'n vieze oude pedo die haar gaat verkrachten, maar het meisje pikt het juist goed op want die vind hem heel erg knap. Ofzo.
    Sorry, geen idee... Misschien wel iets met dat hij het meisje bang moet maken?


    Dat zou op zich wel kunnen. Die jongen is alleen niet echt het type om in te gaan op zo'n weddenschap. Aan de andere kant, misschien zou ik dit er juist wel heel goed in kunnen passen als Taylor hem uitdaagt, al moet ik van de pedo dan meer een stalker maken, denk ik. Hmm, ik vind het steeds beter passen. Dankje, hier kan ik wel wat mee. :'D

    En ja, interpreert is een goede vervoeging van interpreteren. (:

    @ Bronte;
    Dat geeft niet, toch bedankt. En jij loopt ook al behoorlijk voor, goedzo. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben tot de conclusie gekomen dat als ik nog eens mee doe aan Nano een verhaal moet kiezen waar iets meer plot in zit. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Misschien een stom vraagje, maar wat is een plot nou precies? Allemaal dingen die achter onderwerpen in je verhaal zaten, zoals dat Snape uiteindelijk goed blijkt te zijn?
    Want dan zijn al mijn stories plotloos ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb nog steeds geen plot, kan iemand er eentje voor me bedenken?
    Het gaat over een meisje met een niet bestaande vriend, ze weet alleen niet dat hij niet bestaat. Ze leert hem kennen op haar 5de, tot haar 8ste zijn ze altijd bij elkaar maar dan vind ze zichzelf te volwassen en laat ze hem achter. Op haar 13de komen ze weer bij elkaar, meer heb ik niet. :c


    Your make-up is terrible

    @Oppugno: Het plot is het verloop van het verhaal, ja.

    @Assasin: Ik heb ook geen plot :c Maar ik zal eens nadenken over jouw idee.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb mijn plot echt waar serieus veranderd :Y)


    comfort in c h a o s