• Ik heb het driehonderdste bericht gepost in het vorige topic, dus hier is nummer 3. Ik heb de tekst even gekopieerd. (:



    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.




    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heb de laatste paar dagen wat minder geschreven, maar lig nog op schema. Eerst aan die *^$#*()$ Flash werken, dan weer an die Arbeit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo, studie op school dus kan ik eindelijk nog wat schrijven. *O*


    comfort in c h a o s

    Joyable schreef:
    (...)

    Ik zit nu op 39.000 woorden. Ik denk dat ik wel op schema lig (': Maar ik heb geen toetsen meer. Alleen de tentamens, dus ik hoef alleen maar huiswerk af te raffelen, lol. :'D
    Misschien wel ja, maar schrijven is veel leuker :'D


    Lol, je ligt ver voor op schema. Goedzo! :'D

    @ Eurydice;
    Mijn ouders weten het sinds kort wel omdat mijn zusje er in haar leesautobiografie voor school over heeft geschreven. --'
    Ze vinden het trouwens wel heel leuk en proberen enthousiast te zijn, en dat vind ik heel lief van ze, maar mijn vader staat er nu op een van mijn verhalen te lezen. En nou ja, de meeste zijn HP fanfics (behalve twee keer in de bioscoop heeft hij nog nooit een hele film gezien, laat staan de boeken gelezen) en van de rest weet ik ook niet zo zeker of ik wel wil dat hij het leest. :x

    Oh, en als ik 50.000 woorden ooit haal zal dit nog steeds niet mijn langste verhaal zijn. Het tweede verhaal dat ik ooit vrijwillig schreef en mijn eerste HP fanfiction heeft bijna 120.000 woorden. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yeah, 30K! en 9 woorden.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Square schreef:
    (...)

    Lol, je ligt ver voor op schema. Goedzo! :'D

    @ Eurydice;
    Mijn ouders weten het sinds kort wel omdat mijn zusje er in haar leesautobiografie voor school over heeft geschreven. --'
    Ze vinden het trouwens wel heel leuk en proberen enthousiast te zijn, en dat vind ik heel lief van ze, maar mijn vader staat er nu op een van mijn verhalen te lezen. En nou ja, de meeste zijn HP fanfics (behalve twee keer in de bioscoop heeft hij nog nooit een hele film gezien, laat staan de boeken gelezen) en van de rest weet ik ook niet zo zeker of ik wel wil dat hij het leest. :x

    Oh, en als ik 50.000 woorden ooit haal zal dit nog steeds niet mijn langste verhaal zijn. Het tweede verhaal dat ik ooit vrijwillig schreef en mijn eerste HP fanfiction heeft bijna 120.000 woorden. (nerd)
    Oh, wat stom dat ze er op die manier achter zijn gekomen! Als mijn ouders het ooit te weten komen, heb ik liever dat het is omdat ik het ze zelf heb verteld. Maar wel leuk dat ze er zo enthousiast over zijn (:
    Vrijwel geen van mijn vrienden weten ook dat ik schrijf, juist om die reactie van jou vader te voorkomen. Ik heb liever niet dat mijn vrienden/ouders mijn verhalen gaan lezen, dan ben ik veel te bang voor wat ze er van vinden.

    En je eerste HP fanfictie heet die toevallig The Potters? (wbw)

    @Oppugno: die negen woorden zijn ongelooflijk belangrijk^^


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Oh, wat stom dat ze er op die manier achter zijn gekomen! Als mijn ouders het ooit te weten komen, heb ik liever dat het is omdat ik het ze zelf heb verteld. Maar wel leuk dat ze er zo enthousiast over zijn (:
    Vrijwel geen van mijn vrienden weten ook dat ik schrijf, juist om die reactie van jou vader te voorkomen. Ik heb liever niet dat mijn vrienden/ouders mijn verhalen gaan lezen, dan ben ik veel te bang voor wat ze er van vinden.

    En je eerste HP fanfictie heet die toevallig The Potters? (wbw)

    @Oppugno: die negen woorden zijn ongelooflijk belangrijk^^



    Ik heb maar één vriendin die weet dat ik op Q zit, maar dat komt doordat ze me zelf op deze site heeft gewezen een paar jaar geleden. Maar zij leest heel weinig en sowieso geen Harry Potter.

    En ja, dat was The Potters. Als ik daarvan nu stukken teruglees krijg ik echt de neiging om het te herschrijven, maar ik laat het lekker staan zoals het nu is, met spellingfouten en al. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eurydice schreef:
    (...)Oh, wat stom dat ze er op die manier achter zijn gekomen! Als mijn ouders het ooit te weten komen, heb ik liever dat het is omdat ik het ze zelf heb verteld. Maar wel leuk dat ze er zo enthousiast over zijn (:
    Vrijwel geen van mijn vrienden weten ook dat ik schrijf, juist om die reactie van jou vader te voorkomen. Ik heb liever niet dat mijn vrienden/ouders mijn verhalen gaan lezen, dan ben ik veel te bang voor wat ze er van vinden.

    En je eerste HP fanfictie heet die toevallig The Potters? (wbw)

    @Oppugno: die negen woorden zijn ongelooflijk belangrijk^^

    Uhuh, I know ^.^

    Mijn ouders weten er trouwens ook van dat ik schrijf, en ik heb ze een verhaal laten lezen. Dat doe ik nooit meer, want als het er niet over ging hoe goed en geweldig het wel niet was, gingen ze álles opsommen wat ik fout had gedaan. Lekker aanmoedigend x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Trouwens, mijn 2 hoofdpersonen zijn nu in Afrika waar geen oorlog meer is, maar hoe moet ik een van de twee dood laten gaan? Het moet zo dramatisch mogelijk zijn, wat lijkt je leuker:
    -Alle boeken op de wereld komen tot leven en eten hem op.
    -Vlak voor de ogen van het meisje wordt zijn kop eraf gerukt door de moordenaar die daarna het meisje vermoordt.
    -Hij verbrandt levend -wbw-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Uhuh, I know ^.^

    Mijn ouders weten er trouwens ook van dat ik schrijf, en ik heb ze een verhaal laten lezen. Dat doe ik nooit meer, want als het er niet over ging hoe goed en geweldig het wel niet was, gingen ze álles opsommen wat ik fout had gedaan. Lekker aanmoedigend x)


    Ik zou juist willen dat ze dat deden. Mijn ouders en zusje geven meestal reacties zoals 'Oh, wat leuk' en 'Ik vind het echt knap van je'. Dat soort dingen zijn wel leuk om te horen, maar ik zou juist willen dat mensen eens wat kritiek leverden op mijn werk, want het is echt niet perfect en ik wil het graag verbeteren, maar het is altijd lastig om zelf te zien hóé.

    Oh, en ik zou voor de eerste optie kiezen. Dat is tenminste origineel. x'D

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:10 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Klinkt vrij gruwelijk allemaal. I loooooove gruwelijk^^
    De eerst is.. nogal onwaarschijnlijk. Ligt eraan hoe de sfeer van je boek is, maar als dat heel serieus is en zo is het raar al er boeken tot leven gaan komen.
    Tweede kan alleen als je genoeg dingen overhoudt om over te schrijven als de twee hoofdpersonages dood zijn, anders kom je nooit aan 50K
    Derde kan gaaf zijn, maar nu weet ik nogal weinig om daar over te oordelen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Square schreef:
    (...)

    Ik zou juist willen dat ze dat deden. Mijn ouders en zusje geven meestal reacties zoals 'Oh, wat leuk' en 'Ik vind het echt knap van je'. Dat soort dingen zijn wel leuk om te horen, maar ik zou juist willen dat mensen eens wat kritiek leverden op mijn werk, want het is echt niet perfect en ik wil het graag verbeteren, maar het is altijd lastig om zelf te zien hóé.

    Dat vind ik ook en het was ook wel fijn hoor, alleen soms een beetje irritant =3 Al met al, ik laat ze geen verhalen meer van me lezen. Daar heb ik jullie voor ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eurydice schreef:
    Klinkt vrij gruwelijk allemaal. I loooooove gruwelijk^^
    De eerst is.. nogal onwaarschijnlijk. Ligt eraan hoe de sfeer van je boek is, maar als dat heel serieus is en zo is het raar al er boeken tot leven gaan komen.
    Tweede kan alleen als je genoeg dingen overhoudt om over te schrijven als de twee hoofdpersonages dood zijn, anders kom je nooit aan 50K
    Derde kan gaaf zijn, maar nu weet ik nogal weinig om daar over te oordelen.

    Hm, dat is wel waar ja. Ik ben nu bij de 30405 woorden en kan moeilijk 20000 woorden schrijven over hoe ze dood gaan. Of ik schrijf wel dat de moordenaar de jongen had gepakt en het meisje wilde hem redden, maar dat lukte niet en het is allemaal verdrietig =3 Mijn boek is trouwens heel serieus, maar ik houd er wel van om het een hele andere wending te gaan geven.

    EDIT: Sorry, ik post steeds 2 berichten achter elkaar >.<

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:13 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Hm, dat is wel waar ja. Ik ben nu bij de 30405 woorden en kan moeilijk 20000 woorden schrijven over hoe ze dood gaan. Of ik schrijf wel dat de moordenaar de jongen had gepakt en het meisje wilde hem redden, maar dat lukte niet en het is allemaal verdrietig =3 Mijn boek is trouwens heel serieus, maar ik houd er wel van om het een hele andere wending te gaan geven.

    EDIT: Sorry, ik post steeds 2 berichten achter elkaar >.<
    Als je van andere wendingen houdt, kan je het best doen zolang het geen afbreuk doet aan je verhaal (:

    En ik post ook heel erg vaak dubbel x)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    1683 woorden vandaag, en nu stop ik.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bij mij is de countdown ook begonnen.
    Nog 10K. :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.