• Ik heb het driehonderdste bericht gepost in het vorige topic, dus hier is nummer 3. Ik heb de tekst even gekopieerd. (:



    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.




    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn personage gaat net haar beste vriendin Valerie voor de eerste keer bezoeken sinds ze in coma ligt. Ik begin medelijden te hebben met Brielle.


    comfort in c h a o s

    Joyable schreef:
    Ik zit nu op het punt dat mijn hoofdpersonage naar haar hut gaat in de kamp waar ze naar ontvoerd is. Hehe. Daarna zal het om leven en dood gaan draaien. Ik kijk er nu al naar uit. :3

    Hm, nu heb ik een beeld in mijn hoofd van iemand die met een mes op haar afstormt en in haar gaat hakken, een beetje zoals dit:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn personage mag net haar twee zoontjes mee naar huis nemen.


    Ex astris, sciencia

    Austen schreef:
    Mijn personage gaat net haar beste vriendin Valerie voor de eerste keer bezoeken sinds ze in coma ligt. Ik begin medelijden te hebben met Brielle.

    Leuke naam (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Hm, nu heb ik een beeld in mijn hoofd van iemand die met een mes op haar afstormt en in haar gaat hakken, een beetje zoals dit:



    Hmm, nou, niet zo. Maar je zit wel in de buurt. (':
    Die film is echt geweldig :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Oeeh, awesome. Als mijn droom ook werkelijkheid was, was ik nu zwanger =D
    Haha (:
    Ik heb nu heel erg veel zin om mijn hele plot te verraden aangezien ik zelf vind dat het best wel grappig in elkaar zit, maar ik doe het toch maar niet x)

    @ Austen: Kende je het nummer Brielle van Sky Sailing al toen je de naam koos? Dat zou voor mij namelijk echt de motivatie zijn om die naam te kiezen, haha. Adam Young spreekt Brielle zo lieflijk uit<3


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Haha (:
    Ik heb nu heel erg veel zin om mijn hele plot te verraden aangezien ik zelf vind dat het best wel grappig in elkaar zit, maar ik doe het toch maar niet x)

    @ Austen: Kende je het nummer Brielle van Sky Sailing al toen je de naam koos? Dat zou voor mij namelijk echt de motivatie zijn om die naam te kiezen, haha. Adam Young spreekt Brielle zo lieflijk uit<3

    Ik heb de naam een half uurtje geleden veranderd, dus ja. (bloos)
    Daarom heb ik hem ook gekozen en veranderd.


    comfort in c h a o s

    Eurydice schreef:
    (...)Haha (:
    Ik heb nu heel erg veel zin om mijn hele plot te verraden aangezien ik zelf vind dat het best wel grappig in elkaar zit, maar ik doe het toch maar niet x)

    @ Austen: Kende je het nummer Brielle van Sky Sailing al toen je de naam koos? Dat zou voor mij namelijk echt de motivatie zijn om die naam te kiezen, haha. Adam Young spreekt Brielle zo lieflijk uit<3

    Doe maar gewoon =3
    Ik heb geen eens een plot. Die moordenaar blijft een stomme moordenaar, mijn hoofdpersonen gaan allebei dood, end of story.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Doe maar gewoon =3
    Ik heb geen eens een plot. Die moordenaar blijft een stomme moordenaar, mijn hoofdpersonen gaan allebei dood, end of story.

    Dat is nog meer plot dan ik heb, hoor :'D Ik weet nog niet eens hoe het verder gaat.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    IK heb nog zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo veel te schrijven voor het plot er aan komt. ik denk niet dat ik het in 50000 woorden haal


    Ordo ab Chao

    Ik klok vandaag af op 13.350. Morgen beter


    comfort in c h a o s

    Oppugno schreef:
    (...)
    Doe maar gewoon =3
    Ik heb geen eens een plot. Die moordenaar blijft een stomme moordenaar, mijn hoofdpersonen gaan allebei dood, end of story.
    Het gaat over een meisje dat nooit heeft leren dromen (allemaal familiedrama verklaart het, maar ik heb even geen zin om dat uit te leggen). Doordat haar ouders haar alleen maar verzorgden qua dat ze zorgden dat ze te eten kreeg en een dak boven haar hoofd had maar verder geen aandacht aan haar gaven, had ze al een enorme sociale achterstand toen ze op de basisschool kwam en die is alleen maar gegroeid. Het verhaal speelt zich af als ze in haar laatste jaar op de middelbare zit.
    Haar sociale achterstand is dus enorm, ze praat dan ook nooit met iemand en heeft geen vrienden.
    Haar mentor (meneer Van Laaren) bekommert zich om haar en vertelt haar dat ze moet leren dromen, terwijl dat het enige is wat haar vader vertelde niet te doen (verder liet hij haar met rust).
    Woow, wacht, dit is echt pas 1000 woorden in het verhaal. Ik ga er even wat sneller doorheen x)
    Komt er op neer dat ze de droomwereld (=titel van het verhaal, trouwens) veel en veel te leuk vindt en ze zich er uiteindelijk in verliest. Ze heeft geen controle meer over haar dagdromen en dagdroomt nog alleen maar over Daniël, een zelfverzonnen jongen.
    Dat is dan ook de jongen die in haar werkelijkheid stapt. & de logische verklaring daarvoor is dat Daniël de zoon is van meneer Van Laaren, en haar 'zelfverzonnen' jongen een jongere kopie is van hem. (vadercomplex aangezien ze zo weinig aandacht van hem kreeg, meneer Van Laaren was de eerste volwassenen die aandacht aan haar besteedde, zich om haar bekommerde, vriendelijk was, bla bla bla)

    en dan zitten er nog meer plotten in en zo (het verhaal is hier ook nog niet afgelopen), maar ik heb geen zin om alles uit te leggen.

    Het klinkt zo nogal vreemd, trouwens, maar als het uitgewerkt is, is het wel wat beter.
    Maar ik probeerde in elk geval origineel te zijn, hopelijk is dat wel gelukt ;')


    Carry me away, I hope that you don't break.

    @Eurydice: Het klinkt juist heel leuk :'D Waarschuw me maar als het ooit op Q komt (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    @Eurydice: Het klinkt juist heel leuk :'D Waarschuw me maar als het ooit op Q komt (:
    Maar nu weet je het halve plot al (no_chears)
    (But I'm flattered and feel honoured<3)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Maar nu weet je het halve plot al (no_chears)
    (But I'm flattered and feel honoured<3)

    Een verhaal uitgeschreven zien is nog altijd anders dan de beschrijving lezen (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.