• eej mensen willen jullie mijn verhalen lezen ik heb 9 verschillende. Ik wil graag weten of ik een beetje goed kan schrijven en dat soort dingen.

    Dit zijn mijn verhalen:

    -Wish come true. (Naruto/Grijze Jager)
    het gaat zoals jullie zien over naruto en de grijze jager. (mijn eerste verhaal)

    Het gaat over een meisje met veel kracht en waar veel mense achter aan zitten. Ze willen allemaal haar kracht af nemen maar ze word steeds sterker en krijgt steeds meer lez van mensen. Ze krijgt zelf ook een groep aan gewezen die zij moet trainen waar haar twee adoptie kinderen in zitten

    Zo gaat het verhaal een beetje.

    -Dance Is My Live!
    Dit is een van mijn aller nieuwste verhalen. (mijn achtste verhaal)

    Het gaat over een meisje die veel talend voor dansen zingen muziek spelen en toneel spelen heeft.

    -Two Best Friends Become Sisters! (Twilight)
    Nouw dit is een twilight verhaal (mijn tweede verhaal)

    HEt gaat over een meisje en haar beste vriendin die vampieren worden en een tweeling blijkt te zijn. Ze worden deel van de cullens en ontmoeten bella (en zo het verhaal verder)

    -Love Will Always Find A Way! (Yu-Gi-Oh!)
    HEt gaat dus over yu-gi-oh. (derde verhaal)

    Een meisje heeft geen ouders meer en verhuisd naar de stad waar yugi in woont en gaat naar dezelfde school. Ze word meteen toegelaten in het groepje van yugi

    -Love For Ever Or Maybe Not! (Vampire Knight)
    Dit verhaal gaat over vampire knight(vierde verhaal)

    Dit gaat eigenlijk zoals de serie dus eigenlijk niks bijzonders over.

    -Twin Twins love! (Ouran high school)
    Dit verhaal gaat over ouran high school. (vijfde verhaal)

    Het gaat over een tweeling met een zus die er uit zien als jongens en door een gebroken vaas bij de club komen en ze daar erachter komen dat het meisjes zijn in plaats van jonges

    -The Best Or Maybe not! (Fairy tail)
    Dit gaat over fairy tail (zesde verhaal)

    Het gaat over een meisje waar van haar droom is om bij de magie club fairy tail te komen en meer magie blijkt te bezitten dan ze nu denkt.

    -Who Shall I Choose!? (Tokyo Mew Mew)
    Dit verhaal gaat over tokyo mew mew (zevende verhaal)

    Dit verhaal gaat over een meisje die een kleine zus heeft en worden allebij een mew. Zij word de leider van de groep als ze de andere mews ontmoeten.

    -I Never Wanted To Be....... (Shaman King)
    Dit verhaal gaat over shaman king. (mijn nieuwste verhaal en negende verhaal)

    Een meisje die een magtige shaman is maar niet alleen dat. Ze is een uitzondering en heeft de kracht over de hele gemeen schap (van alle krachten dus) en zo steeds sterker word samen met de verloofde van haar kleine zusje.


    Miracle!!