• Dan kan ik je helpen.



    Ik maak:
    Covers
    Banners
    Plaatjes voor je hoofdstukken
    Computer achtergronden
    Avatars
    Filmstrips



    Wat ik wil weten:
    Wat wil je dat ik maak?
    Tekst: [of niet]
    Welk lettertype + Kleur:
    Welke illustraties?:
    Groote van het plaatje?:
    Welke sfeer?:
    Andere eisen?;

    Voorbeelden


    Als je geen foto's geeft kan het langer duren.


    Wachtlijst:
    Geen wachtende

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 15:23 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @MustacheMe: momenteel ben ik WeHeartit aan het plunderen voor meisjes met wit haar :'D

    Maar hey, als ik jongens emt roze haar kan maken, moet dit ook lukken. *wijst naar profielplaatje*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    @MustacheMe: momenteel ben ik WeHeartit aan het plunderen voor meisjes met wit haar :'D

    Maar hey, als ik jongens emt roze haar kan maken, moet dit ook lukken. *wijst naar profielplaatje*


    Stoer :3 Oké ik zoek nog even naar een plaatje van iets anders, dus wacht pls nog even met bewerken want er komt zo nog een plaatje aan ^-^


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Trouwens de sfeer zwart/wit, savvy?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rizardo schreef:
    (...)

    *kijkt naar duizende ongeordende plaatjes* Vast wel o.o en anders heeft het internet het wel voor me. :) Is geen probleem.

    Oke, bedankt!
    Ik heb foto's gevonden en ik hoop dat je er wat mee bent..
    Zelf vind ik niet echt goede. Ik zal je ze via pb sturen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Stoer :3 Oké ik zoek nog even naar een plaatje van iets anders, dus wacht pls nog even met bewerken want er komt zo nog een plaatje aan ^-^


    No problem

    @Caribbean: okay. :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Negligible schreef:
    (...)
    Oke, bedankt!
    Ik heb foto's gevonden en ik hoop dat je er wat mee bent..
    Zelf vind ik niet echt goede. Ik zal je ze via pb sturen (:


    Is goed! :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Deze er graag nog bij :3
    http://weheartit.com/entry/17225906


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Tekst: We all have our scars
    Welke illustraties? Deze, deze, deze en deze -kan je ook als achtergrond gebruiken-.
    Welke sfeer? Iets met oorlog en haat.
    Andere eisen? Kan je het zo maken dat het meisje en het huis in het midden komen en de twee jongens aan de zijkanten?
    Thank you so much_O_

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:34 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ashmore schreef:
    Tekst: We all have our scars
    Welke illustraties? Deze, deze, deze en deze -kan je ook als achtergrond gebruiken-.
    Welke sfeer? Iets met oorlog en haat.
    Andere eisen? Kan je het zo maken dat het meisje en het huis in het midden komen en de twee jongens aan de zijkanten?
    Thank you so much_O_


    makkelijkste request van de avond :'D
    Je komt op de lijst, bedankt voor je aanvraag.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tekst: Kiss from a rose graag in sierlijke letters en geen kleuren.
    Welke illustraties? Iets met Amanda Seyfried, schaatsen, liefde.
    Welke sfeer?; Liefde en winters.
    Andere eisen? Geen felle kleuren, gewoon een beetje modest ^^

    Jouw covers zijn mooi!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tekst: -
    Welke illustraties? Een meisje met oranje haar en dit plaatje -> http://weheartit.com/entry/17225906
    Welke sfeer? Herfstachtig
    Andere eisen? Nope, alleen een mededeling ^-^ Het is voor hetzelfde verhaal niet dat je denkt dat ik een andere cover wil C:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Tekst: [of niet] de zin
    When Layla died Dawn has to be The Replacement
    Welke illustraties?twee meisjes die erg op elkaar lijken met krullend haar en opvallende kleur ogen.
    Welke sfeer?Spooky, geheimzinnig
    Andere eisen?Het meot duidelijk zijn dat de een de nader vervagnt
    En ik zeg het je ik ben kieskuerig jij bent namelijk al de derde aan wie ik het vraag.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.




    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.