• Dan kan ik je helpen.



    Ik maak:
    Covers
    Banners
    Plaatjes voor je hoofdstukken
    Computer achtergronden
    Avatars
    Filmstrips



    Wat ik wil weten:
    Wat wil je dat ik maak?
    Tekst: [of niet]
    Welk lettertype + Kleur:
    Welke illustraties?:
    Groote van het plaatje?:
    Welke sfeer?:
    Andere eisen?;

    Voorbeelden


    Als je geen foto's geeft kan het langer duren.


    Wachtlijst:
    Geen wachtende

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 15:23 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annabeth.... *voodoo voice* I know you're online... Tell me the meassurment... or however you spell that...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tekst: Love them (met een hartje erachter)
    llustratie: Het moet een computerachtergrond worden, dus One Direction is goed.
    Lettertype en kleur: Lettertype moet sierlijk zijn. Er moeten niet te veel 1D plaatjes zijn, zodat er nog een witte ruimte overblijft waar de tekst in kan.
    Grootte van plaatje; Al aangegeven ^^
    Sfeer: Rustig
    Alvast bedankt, je bent echt goed!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 18:48 ]


    Being happy is a choice ~


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    HeartFlower schreef:
    Tekst: Love them (met een hartje erachter)
    llustratie: Het moet een computerachtergrond worden, dus One Direction is goed.
    Lettertype en kleur: Lettertype moet sierlijk zijn. Er moeten niet te veel 1D plaatjes zijn, zodat er nog een witte ruimte overblijft waar de tekst in kan.
    Grootte van plaatje; Al aangegeven ^^
    Sfeer: Rustig
    Alvast bedankt, je bent echt goed!


    komt er aan ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    komt er aan ^^


    Dankk<3


    Being happy is a choice ~

    ik wil graag robert pattinson,kristen stewart en mackenzie foy naast elkaar. Alsof ze bij elkaar horen. als bureauachtergrond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lukt het? (A)


    Being happy is a choice ~

    HeartFlower schreef:
    Lukt het? (A)


    :W Nou, eht word laat vanavond of morgen, aangezien ik de achetrgrond wit moet maken en een van die gastjes kurllen heeft, het is neit het makkelijkste request.
    Maar no worries, het lukt wel. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    :W Nou, eht word laat vanavond of morgen, aangezien ik de achetrgrond wit moet maken en een van die gastjes kurllen heeft, het is neit het makkelijkste request.
    Maar no worries, het lukt wel. ^^


    Okee. MooiZoo. Maar als het echt niet lukt, moet je het gewoon zeggen ;)


    Being happy is a choice ~

    Ik heb hier al een topic over, maar ik wil graag nog een paar opties dus tja. (krul)

    Tekst: Last Kiss.
    Welke illustraties?: Deze en de linkerhelft (dus de jongen) van deze
    Welk lettertype + Kleur: Ik weet nietzo goed, misschien een beetje sierlijk? Kleur weet ik ook niet, uuh. Jij hebt vast wel ervaring met dit soort dingen, kijk maar wat mooi is!
    Groote van het plaatje?: Geen idee, wat gewoon een normaal plaatje? Niet te klein, hihi.
    Welke sfeer?: Rustig, ze zijn verliefd enzo. Sierlijk, en charming. Dat soort dingen. ^^
    Andere eisen?; nope.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 19:47 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    @Painted: no problem ^^

    @Heartflower: nope, het is gelukt, geef me nog een halfuurtje om hem af te maken (ik moest met de hand de achetrgrond wit maken, my god wat een werk.. XD]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    denkje dat dat van mij gaat lukken. ik heb nameljk al een soort ervan maar wil er nog 1


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rizardo schreef:
    @Painted: no problem ^^

    @Heartflower: nope, het is gelukt, geef me nog een halfuurtje om hem af te maken (ik moest met de hand de achetrgrond wit maken, my god wat een werk.. XD]


    Super bedankt dat je er zoveel moeite voor hebt gedaan! X en nu even afwachten, haha.


    Being happy is a choice ~

    tof :D en handig om te weten :D ;)


    Life is a bitch, but make sure that bitch is beautiful