• Hoi mensen,
    Failhare en ik, organiseren een meeting voor 19 november.
    Uiteraard zal deze in Tilburg plaatsvinden, zoals je in de titel al kunt zien. We spreken om 12 uur af bij de Bruna op het station. Bezwaar hiertegen? Meld dat alsjeblieft even in dit topic.

    Wat neem ik mee? Je neemt drinken mee, en eventueel iets lekkers voor jezelf of anderen. Als je wilt, kun je altijd nog geld meenemen.

    Hoelaat eindigt het? Ik heb al eerder gemeld dat het begint om 12:00, we vertrekken om 12:14 bij de Bruna. Hoelaat het eindigt moet je zelf weten. Je kunt eventueel nog met andere mensen afspreken dat je blijft eten in de stad.

    Wie komen er?
    Pariah
    Counterpoise
    Bouvier
    Bluefure
    TheCosplayer [Iets later.]
    Jackal
    Buddy

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 21:04 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Imaginaerum schreef:
    (...)
    Fo reaaal? D: Stond je bij Caroline enzo? ;o Bleeeh en precies déze pauze stond ik daar niet t.t


    Jep. Ik kwam aangelopen en ik werd gelijk besprongen door vijf man XDD


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Pariah schreef:
    (...)
    Reeshof brofist.

    Woeh, Reeshooof :Y) Ken jij de Meander? (cat)


    Alis volat propriis.

    Stinco schreef:
    (...)

    Jep. Ik kwam aangelopen en ik werd gelijk besprongen door vijf man XDD

    Nouwww, als ik er nou gewoon bijstond :c Kon ik meedoen haha ookal ken je mij nog niet echt heel erg x'D


    Alis volat propriis.

    Imaginaerum schreef:
    (...)
    Woeh, Reeshooof :Y) Ken jij de Meander? (cat)

    Is dat niet een school?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Imaginaerum schreef:
    (...)
    Nouwww, als ik er nou gewoon bijstond :c Kon ik meedoen haha ookal ken je mij nog niet echt heel erg x'D


    XDDDD


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    ): Waarom moet papa mij altijd ergens voor opgeven, mij best maar doet dat dan niet op de dag van de meeting ...
    IK WOU KOMEN GVD


    Where words fail, music speaks

    Imaginaerum schreef:
    (...)
    Oeh, waar dans je? ;o
    Haha bussen is leeuk :Y) En me tooo ;D
    Alleen ik moet nou gaan, anders word ik er zo afgesleurd ben ik bang ._.
    Dagdag
    (bloos)

    Heyhoef :3
    Doeidoei!


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Heyhoef :3
    Doeidoei!

    Dan ben jij elke vrijdagavond op de plek, waar ik vroeger elke vrijdagavond was. :Y)
    Wat voor dans doe je?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Dan ben jij elke vrijdagavond op de plek, waar ik vroeger elke vrijdagavond was. :Y)
    Wat voor dans doe je?

    Ballet(headbang)
    Als iemand ooit zin heeft om met mij rond een uur of 5 de Reeshof onveilig te maken, geef maar een gil, alleen moet ik om tien voor half 7 bij het wijkcentrum staan
    (bat)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Ballet(headbang)
    Als iemand ooit zin heeft om met mij rond een uur of 5 de Reeshof onveilig te maken, geef maar een gil, alleen moet ik om tien voor half 7 bij het wijkcentrum staan
    (bat)

    Meheh, ik zou wel willen, maar dat is het moment dat ik vertrek naar het paardrijden.
    Bij ons in de Reeshof stikt het ook van stomme mensjes. ;c


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Meheh, ik zou wel willen, maar dat is het moment dat ik vertrek naar het paardrijden.
    Bij ons in de Reeshof stikt het ook van stomme mensjes. ;c

    Lol, de twee ietwat alternatievere mensjes van de afgelopen Tilburg-meeting zitten onder mierzoete sporten als Paardrijden en Ballet, stiekem klink dat best wel awesome :3


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Lol, de twee ietwat alternatievere mensjes van de afgelopen Tilburg-meeting zitten onder mierzoete sporten als Paardrijden en Ballet, stiekem klink dat best wel awesome :3

    Mihih, dat is nu alternatief. Lekker doen waar je zelf zin in hebt. :Y)
    Maar het klinkt indeed wel leuk. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    lol over alternatief gesproken xD

    ik voeg me er maar tussen :Y)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Elloh :{D
    Yep de Meander is een school haha :Y) De Schotse Hooglanders waren eerst weg, ik zat echt van nooooh D:
    Haha ik ben ook ietwat alternatief maar ik zit lekker niet op een sport :Y) Maar ik ga bij Puur ofzoiets nu sporten, eigelijk zou ik bij Ooms gaan op de Heyhoef, maar dat vonden mijn vriendinnen te duur (no_chears)


    Alis volat propriis.

    Zaterdag heb ik een intocht van Sinterklaas in mijn dorp, en ben ik Zwarte Piet. (no_chears) Later moet ik dan werken als zwarte piet. Fml. Kan niet komen, gaiz.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)