• Hoi mensen,
    Failhare en ik, organiseren een meeting voor 19 november.
    Uiteraard zal deze in Tilburg plaatsvinden, zoals je in de titel al kunt zien. We spreken om 12 uur af bij de Bruna op het station. Bezwaar hiertegen? Meld dat alsjeblieft even in dit topic.

    Wat neem ik mee? Je neemt drinken mee, en eventueel iets lekkers voor jezelf of anderen. Als je wilt, kun je altijd nog geld meenemen.

    Hoelaat eindigt het? Ik heb al eerder gemeld dat het begint om 12:00, we vertrekken om 12:14 bij de Bruna. Hoelaat het eindigt moet je zelf weten. Je kunt eventueel nog met andere mensen afspreken dat je blijft eten in de stad.

    Wie komen er?
    Pariah
    Counterpoise
    Bouvier
    Bluefure
    TheCosplayer [Iets later.]
    Jackal
    Buddy

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 21:04 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    jammer anders zou het een super grote veels te hyperactieve meeting worden xd


    Haha, ik had idd wel graag willen gaan. Maar ja, ten eerste is het te ver weg, ten tweede heb ik ook een wedstrijd op dezelfde tijd. Ik kan mezelf moeilijk in tweeën hakken. xDxD Ik ga het maar niet proberen. Wat is er mis met een hyperactive meeting?? Zou alleen maar gezellig zijn. :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    zet mij trouwens maar op mss ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Guys, even een voorstel;

    Iemand vraagt mij of ik deze meeting samen wil doen met hem. Die persoon is niet van Q, maar hij meldt zich als het goed is zometeen aan.
    Ik vond dat ik niet zomaar 'Ja' kon zeggen, dus heb ik besloten het eerst aan jullie te vragen. Vertel alsjeblieft even of je dit wel wilt, en als meerderen dit niet willen, dan doen we het gewoon niet samen, oké?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik vind het wel goed


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Pariah schreef:
    Guys, even een voorstel;

    Iemand vraagt mij of ik deze meeting samen wil doen met hem. Die persoon is niet van Q, maar hij meldt zich als het goed is zometeen aan.
    Ik vond dat ik niet zomaar 'Ja' kon zeggen, dus heb ik besloten het eerst aan jullie te vragen. Vertel alsjeblieft even of je dit wel wilt, en als meerderen dit niet willen, dan doen we het gewoon niet samen, oké?


    Samen organiseren wordt zwaar overschat. Ik heb ook al een keer samen georganiseerd maar uiteindelijk was wel degene die het topic had geopend degene die alles bepaalde. Met andere woorden, mij maakt het geen zak uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    mensen jullie meeting is gelijk met die ik organizeer lijkt het jullie wat om het samen te doen zo niet oke jammer voor de personen die liever op een plek zitten en dan lekker druk doen of lekker roken enz kun je je ook aanmelden voor die van mij via hyves
    hier een link http://www.hyves.nl/agenda/18740600/Meeting_Tilburg/
    maar het liefte heb ik iedereen samen want das veel gezelliger
    groeten dj

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 22:01 ]

    op een plek hangen en maar wat roken lijkt me ook niet echt iets xd dan toch liever samen xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    deadmandj schreef:
    mensen jullie meeting is gelijk met die ik organizeer lijkt het jullie wat om het samen te doen zo niet oke jammer voor de personen die liever op een plek zitten en dan lekker druk doen of lekker roken enz kun je je ook aanmelden voor die van mij via hyves
    hier een link http://www.hyves.nl/agenda/18740600/Meeting_Tilburg/
    maar het liefte heb ik iedereen samen want das veel gezelliger
    groeten dj


    Heb ff de link klikbaar gemaakt :'3
    Meeting Tilburg


    Only those who listen can hear

    DarkReunion schreef:
    (...)

    Heb ff de link klikbaar gemaakt :'3
    Meeting Tilburg

    dankje wel

    deadmandj schreef:
    mensen jullie meeting is gelijk met die ik organizeer lijkt het jullie wat om het samen te doen zo niet oke jammer voor de personen die liever op een plek zitten en dan lekker druk doen of lekker roken enz kun je je ook aanmelden voor die van mij via hyves
    hier een link http://www.hyves.nl/agenda/18740600/Meeting_Tilburg/
    maar het liefte heb ik iedereen samen want das veel gezelliger
    groeten dj

    Niemand begrijpt iets van dit verhaal, weetje. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Maar goed, om op het samen organiseren terug te komen, dit gaat niet door. Ik heb een aantal mensen benaderd, en die hebben ook gezegd dat ze dit niets vinden. Ze vonden dit veel leuker om dit alleen met Quizlet te doen.
    Misschien vinden andere mensen dit wel leuk, maar iedereen moet het met zoiets eens zijn, zodat het wel voor iedereen leuk blijft.
    Sorry voor de mensen die dit wel wilden, en jeej voor de mensen die dit niet wilden. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ach wie weet komen we die groep alsnog tegen in tilburg xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Nu heb ik zin om dan nog even langs de AH te lopen om ze even gedag te zeggen en een tong uit te steken (cat)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Nu heb ik zin om dan nog even langs de AH te lopen om ze even gedag te zeggen en een tong uit te steken (cat)

    Hahah, ze spreken op dezelfde tijd af, dus ga je gang. :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    oeh mss dat ik dan even met jullie meeloop en dan me daarbijvoeg (A)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.