• Hoi mensen,
    Failhare en ik, organiseren een meeting voor 19 november.
    Uiteraard zal deze in Tilburg plaatsvinden, zoals je in de titel al kunt zien. We spreken om 12 uur af bij de Bruna op het station. Bezwaar hiertegen? Meld dat alsjeblieft even in dit topic.

    Wat neem ik mee? Je neemt drinken mee, en eventueel iets lekkers voor jezelf of anderen. Als je wilt, kun je altijd nog geld meenemen.

    Hoelaat eindigt het? Ik heb al eerder gemeld dat het begint om 12:00, we vertrekken om 12:14 bij de Bruna. Hoelaat het eindigt moet je zelf weten. Je kunt eventueel nog met andere mensen afspreken dat je blijft eten in de stad.

    Wie komen er?
    Pariah
    Counterpoise
    Bouvier
    Bluefure
    TheCosplayer [Iets later.]
    Jackal
    Buddy

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 21:04 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Stinco schreef:
    (...)

    Ik vind het wel een idee hoor. Misschien zijn heel die mensen wel superaardig en anders zijn we zo weer weg toch ?

    Ze zijn ook aardig, maar die Mike ofzo, die jij volgens Kimberlee helemaal niet aardig vindt, komt ook. Ze zei ook dat het een beter idee was jullie uit elkaar te houden, maar goed.
    I'm cool with it. (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    We kunnen ze ook stalken. (cat)

    Agree.


    Let it come and let it be

    Pariah schreef:
    (...)
    Ze zijn ook aardig, maar die Mike ofzo, die jij volgens Kimberlee helemaal niet aardig vindt, komt ook. Ze zei ook dat het een beter idee was jullie uit elkaar te houden, maar goed.
    I'm cool with it. (bloos)

    Hebben jullie al ervaring met Hyves Meetings? -Voelt zich buitengesloten :'D-


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Agree.

    Kijken of we dit ongezien kunnen doen, best een uitdaging eigenlijk. :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Ze zijn ook aardig, maar die Mike ofzo, die jij volgens Kimberlee helemaal niet aardig vindt, komt ook. Ze zei ook dat het een beter idee was jullie uit elkaar te houden, maar goed.
    I'm cool with it. (bloos)


    Wtfffff ?
    Ik ken hem al sinds we zes zijn ofzo en ik mag hem gewoon hoor , hij is best aardig O_o ?

    Maar hij is alleen veel veranderend en we hebben geen contact meer en ja , af en toe werd ik gestoord van zn jankende gitaar , maar verder heb ik helemaal niets tegen hem hoor O__o


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Hebben jullie al ervaring met Hyves Meetings? -Voelt zich buitengesloten :'D-

    Nee, maar ik kom wel eens in de muze, waar die mensjes zo ongeveer hun hele leven zitten. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Stinco schreef:
    (...)

    Wtfffff ?
    Ik ken hem al sinds we zes zijn ofzo en ik mag hem gewoon hoor , hij is best aardig O_o ?

    Maar hij is alleen veel veranderend en we hebben geen contact meer en ja , af en toe werd ik gestoord van zn jankende gitaar , maar verder heb ik helemaal niets tegen hem hoor O__o

    Oh, Kimberlee zei dat jullie een hekel aan elkaar hadden. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Nee, maar ik kom wel eens in de muze, waar die mensjes zo ongeveer hun hele leven zitten. :W

    En waar de fuck is de Muze? :"D


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    En waar de fuck is de Muze? :"D

    Bij de Schouwburg. :W
    Niet iets speciaals, maar gewoon een plek met heel veel mensen. :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Bij de Schouwburg. :W
    Niet iets speciaals, maar gewoon een plek met heel veel mensen. :Y)

    Oooooh, daar :"D


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Oooooh, daar :"D

    Sevda heeft een helder moment. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Sevda heeft een helder moment. :W


    lol xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Pariah schreef:
    (...)
    Ze zijn ook aardig, maar die Mike ofzo, die jij volgens Kimberlee helemaal niet aardig vindt, komt ook. Ze zei ook dat het een beter idee was jullie uit elkaar te houden, maar goed.
    I'm cool with it. (bloos)


    Probleem opgelost. Schijnbaar mag hij mij niet om een of andere reden die mij compleet onduidelijk is (bloos)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:23 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik wil ook komen.. (no_chears)

    Starkiller schreef:
    Ik wil ook komen.. (no_chears)


    dan kom je? :Y)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.