• Wie weet een leuke film?
    en dan het liefst een film met heel veel drama, zoals deze;
    http://www.moviemeter.nl/film/14503

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 juli 2009 - 12:21 ]


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Oooh god, Thirtheen. Die wil ik altijd al een keertje zien maar ik en mijn vriendin kregen hem niet mee uit de videotheek omdat we nog geen 16 zijn. -.-'
    Ehm, nou, eigenlijk weet ik geen film. Misschien Wildchild?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Oooh god, Thirtheen. Die wil ik altijd al een keertje zien maar ik en mijn vriendin kregen hem niet mee uit de videotheek omdat we nog geen 16 zijn. -.-'
    Ehm, nou, eigenlijk weet ik geen film. Misschien Wildchild?

    Kom naar hier man :') Ik heb die film op dvd x')

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Kom naar hier man :') Ik heb die film op dvd x')

    iemand die ik ken ook. xd'


    None but ourselves can free our minds.

    Ja, die wil ik ook wel es zien. Genoeg tienermeiden om eens flink af te zeiken _O_

    En ONtopic: Mijn alltime favorite Enemy At The Gates. Veel dramatischer kan ik het niet maken. Het is wel een oorlogsfilm. En misschien kun je The Virgin Suicides ook eens proberen, als ik uitga van de titel is het ook een en al drama :']

    EDIT: Ik heb er nog eentje, een echt meesterwerk imo. The Life Of David Gale.
    Er wordt een moord gepleegd en een vrouw (naam kwijt) moet die oplossen. Er wordt iemand aangehouden die wil bewijzen dat er in de VS nog zat mensen onterecht sterven door de staat.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2009 - 12:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Blondine schreef:
    Oooh god, Thirtheen. Die wil ik altijd al een keertje zien maar ik en mijn vriendin kregen hem niet mee uit de videotheek omdat we nog geen 16 zijn. -.-'
    Ehm, nou, eigenlijk weet ik geen film. Misschien Wildchild?

    je kan hem downloaden?

    en hij was laatst nog op tv, maar daar heb je nu niet zo veel meer aan XD.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!