• Hoi mensen,
    Failhare en ik, organiseren een meeting voor 19 november.
    Uiteraard zal deze in Tilburg plaatsvinden, zoals je in de titel al kunt zien. We spreken om 12 uur af bij de Bruna op het station. Bezwaar hiertegen? Meld dat alsjeblieft even in dit topic.

    Wat neem ik mee? Je neemt drinken mee, en eventueel iets lekkers voor jezelf of anderen. Als je wilt, kun je altijd nog geld meenemen.

    Hoelaat eindigt het? Ik heb al eerder gemeld dat het begint om 12:00, we vertrekken om 12:14 bij de Bruna. Hoelaat het eindigt moet je zelf weten. Je kunt eventueel nog met andere mensen afspreken dat je blijft eten in de stad.

    Wie komen er?
    Pariah
    Counterpoise
    Bouvier
    Bluefure
    TheCosplayer [Iets later.]
    Jackal
    Buddy

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 21:04 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Don't even try, je kunt niet ontsnappen. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ah kom op xD zo goed ben je heus niet xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Echt wel, I'm a ninja. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    pff im a better ninja xd en dan nog je wil niet heel de dag opletten of ik er nog ben of niet dat is saai en vervelend xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Dat houd ik op een.. hele rare manier in de gaten. Ik weet het gewoon als je probeert te ontsnappen. :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    nou dan probeer ik het gewoon heel veel keer dan moet het me wel lukken xd wat krijg ik als het me lukt> xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Maartje komt niet, omdat ze niet goed nagedacht heeft. Kimberlee komt ook niet, want die gaat naar die andere meeting [verrader]. Dat maakt minder van ons. :c


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    opzicht kan ik haar ook wel begrijpen xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Pariah schreef:
    Maartje komt niet, omdat ze niet goed nagedacht heeft. Kimberlee komt ook niet, want die gaat naar die andere meeting [verrader]. Dat maakt minder van ons. :c

    Misschien is het een idee dat we ook daar bij de AH gaan verzamelen, niet dat er echt samen opgetrokken word, amar gewoon eerst de kat uit de boom kijken en dan beslissen van : Oké, we blijven bij hun. Of. Oké, we gaan onze eigen weg :'D


    Let it come and let it be

    Pariah schreef:
    Maartje komt niet, omdat ze niet goed nagedacht heeft. Kimberlee komt ook niet, want die gaat naar die andere meeting [verrader]. Dat maakt minder van ons. :c


    Whut , welke andere meeting ? Van de muze tuin ofzo ?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Misschien is het een idee dat we ook daar bij de AH gaan verzamelen, niet dat er echt samen opgetrokken word, amar gewoon eerst de kat uit de boom kijken en dan beslissen van : Oké, we blijven bij hun. Of. Oké, we gaan onze eigen weg :'D

    Hahah, maar hun meetings gaan.. anders. Zij gaan naar de musetuin en daar blijven ze de hele tijd. Een soort van opgesplitst in kleinere groepjes. Do we want that?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Stinco schreef:
    (...)

    Whut , welke andere meeting ? Van de muze tuin ofzo ?

    Jup, daar gaat ze liever heen, en toen heeft ze ons in de steek gelaten. ;c


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Hahah, maar hun meetings gaan.. anders. Zij gaan naar de musetuin en daar blijven ze de hele tijd. Een soort van opgesplitst in kleinere groepjes. Do we want that?

    Muze tuin? Ik weet het niet, ik ga in ieder geval eerst even daar kijken, bevalt het me niet/mis ik jullie/verveel ik me/etc loop ik direct door naar de Bruna. Sowieso kom ik nog naar jullie toe, maar ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar hoe het daar 'is' :"D


    Let it come and let it be

    Pariah schreef:
    (...)
    Hahah, maar hun meetings gaan.. anders. Zij gaan naar de musetuin en daar blijven ze de hele tijd. Een soort van opgesplitst in kleinere groepjes. Do we want that?


    Ik vind het wel een idee hoor. Misschien zijn heel die mensen wel superaardig en anders zijn we zo weer weg toch ?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Muze tuin? Ik weet het niet, ik ga in ieder geval eerst even daar kijken, bevalt het me niet/mis ik jullie/verveel ik me/etc loop ik direct door naar de Bruna. Sowieso kom ik nog naar jullie toe, maar ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar hoe het daar 'is' :"D

    We kunnen ze ook stalken. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.