• [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 17:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    CHARRY schreef:
    (...)

    Nou wat een bitch, met zo'n persoon moet je ook niet omgaan, die zijn niet goed voor je. Dat mens heeft naar mijn mening een iets te groot ego, alsof zij zo goed weet hoe jij je voelt ofzo.
    En het gaat er niet om of onze problemen erger zijn of niet, het gaat erom of het met je gaat en of je het aan kan, dan pas kan je meten of hoe zwaar een probleem is. Wij zijn er voor jou, that's all that matters.

    Ja, maar dat is juist het punt, ze heeft nog nooit gedaan als dat en normaal ik ze ook gewoon normaal enzo, maar ze is nu ook al een paar dagen chagrijnig omdat ze mijn tweets enzo had gelezen en het niet vond kunnen dat ik mensen heb die zo close voor me zijn terwijl ik ze op het internet heb ontmoet. en ik krijg nu zo'n gevoel dat ze jaloers is ofzo omdat zij dat dan niet heeft. maar dan snap ik ook weer niet waarom ze dan jaloers zou zijn op mij, want kijk naar mij dan daar zou ik niet jaloers op worden al haar zijnde..

    maar ik ga ophouden met mijn gezeik en over vrolijke dingen praten, yippie zo een leuk gesprek over regenboogpony's xdd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    maar gisteren was mijn hele make up uitgelopen van het huilen HAHA.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    OneThing schreef:
    (...)

    sanne gaat dingen zeggen die ze nooit zegt (nerd)


    toen sanne moest huilen omdat ze jb had gezien, vond ik dat wel schattig maar ik dacht toen ook van; beetje overdreven. Maar nu begrijp ik dat dus helemaal. Kijk sommige mensen hebben helemaal geen obsessie en die kunnen dit nooit begrijpen. Ze vinden je overdreven en all die shit.
    Ik had ook nooit echt zo'n obsessie als one direction. Zelfs niet voor twilight. Maar mensen die nooit een obsessie krijgen, zullen het nooit begrijpen


    Ik was vroeger eerst heel erg obsessed met Paramore -groep 8/ klas 1-, toen kregen we Only Seven Left- klas 1,2- en dat is overgegaan in One Direction -klas 2, tot nu- En ik ben altijd al een Potterhead geweest. (krul)


    Remember when...

    HELLOOOOOO GIRLS!! ((:
    <33


    every little thing is gonna be alright.

    Niallator schreef:
    Lianne je moet ook nog een deeltje voor onze story schrijven (:

    wanneer moet ik weer gaan schrijven???


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    CHARRY schreef:
    (...)

    Nou wat een bitch, met zo'n persoon moet je ook niet omgaan, die zijn niet goed voor je. Dat mens heeft naar mijn mening een iets te groot ego, alsof zij zo goed weet hoe jij je voelt ofzo.
    En het gaat er niet om of onze problemen erger zijn of niet, het gaat erom of het met je gaat en of je het aan kan, dan pas kan je meten of hoe zwaar een probleem is. Wij zijn er voor jou, that's all that matters.


    Remember when...

    HAAAAY MARIT ! <3


    i'm broken, do you hear me.

    hadden al die jongens uit jullie klas het ook allemaal over zo een nieuw spel ofzo, Modern Warfare 3 ofzo HAHA.
    iemand kwam serieus het laatste uur met zo een Media Markt tasje de klas binnen lopen 0.0


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    wanneer moet ik weer gaan schrijven???
    nu moet Lianne, dan moet Robin, dan moet ik en dan jij pas weer (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Ja, maar dat is juist het punt, ze heeft nog nooit gedaan als dat en normaal ik ze ook gewoon normaal enzo, maar ze is nu ook al een paar dagen chagrijnig omdat ze mijn tweets enzo had gelezen en het niet vond kunnen dat ik mensen heb die zo close voor me zijn terwijl ik ze op het internet heb ontmoet. en ik krijg nu zo'n gevoel dat ze jaloers is ofzo omdat zij dat dan niet heeft. maar dan snap ik ook weer niet waarom ze dan jaloers zou zijn op mij, want kijk naar mij dan daar zou ik niet jaloers op worden al haar zijnde..

    maar ik ga ophouden met mijn gezeik en over vrolijke dingen praten, yippie zo een leuk gesprek over regenboogpony's xdd


    Maar wat moet zij sowieso op Twitter als ze er niks aan vindt & er zelf geen account heeft? Een beetje jouw Twitter in de gaten houden? Ehm, als ze er niks over wilt weten, moet ze het gewoon niet lezen.
    En mocht ze jaloers zijn, dan denk ik eerder dat ze jaloers is op ons, dat ze denkt van: ''Kut, kon ik maar zo met Fabienne overweg, kon ik haar maar helpen,''


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Ik was vroeger eerst heel erg obsessed met Paramore -groep 8/ klas 1-, toen kregen we Only Seven Left- klas 1,2- en dat is overgegaan in One Direction -klas 2, tot nu- En ik ben altijd al een Potterhead geweest. (krul)


    ONCE A POTTERHEAD, ALWAYS A POTTERHEAD.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Niallator schreef:
    hadden al die jongens uit jullie klas het ook allemaal over zo een nieuw spel ofzo, Modern Warfare 3 ofzo HAHA.
    iemand kwam serieus het laatste uur met zo een Media Markt tasje de klas binnen lopen 0.0


    JAAAA!!
    mijn broer en broertje hebben het ook gekocht.
    en die waren het vandaag ook heel blij aan het spelen.
    XD


    every little thing is gonna be alright.

    Niallator schreef:
    hadden al die jongens uit jullie klas het ook allemaal over zo een nieuw spel ofzo, Modern Warfare 3 ofzo HAHA.
    iemand kwam serieus het laatste uur met zo een Media Markt tasje de klas binnen lopen 0.0


    bij ons kwam iemand bij economie -vooronsheteersteuur- te laat omdat hij dat spel op moest gaan halen. Echt een kwartier ofzo, hij moest alleen maar een briefje halen en verder was er niks terwijl ze wist dat het daarom was.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Niallator schreef:
    hadden al die jongens uit jullie klas het ook allemaal over zo een nieuw spel ofzo, Modern Warfare 3 ofzo HAHA.
    iemand kwam serieus het laatste uur met zo een Media Markt tasje de klas binnen lopen 0.0


    CALL OF DUTY (:
    hahahha ik vind het altijd leuk als de jongens over games gaan praten. :Y)


    Remember when...

    Niallator schreef:
    hadden al die jongens uit jullie klas het ook allemaal over zo een nieuw spel ofzo, Modern Warfare 3 ofzo HAHA.
    iemand kwam serieus het laatste uur met zo een Media Markt tasje de klas binnen lopen 0.0

    Ja, er was zo'n jochie bij mij in de klas en die praat er al een week non stop over xd
    maar hij was dus echt super zenuwachtig omdat hij hoopte dat dat spel vandaag binnen zou komen enzo en hij heeft er echt heel veel over getweet enzo ;d


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!