NiallsNandos schreef:
(...)
Ja, maar dat is juist het punt, ze heeft nog nooit gedaan als dat en normaal ik ze ook gewoon normaal enzo, maar ze is nu ook al een paar dagen chagrijnig omdat ze mijn tweets enzo had gelezen en het niet vond kunnen dat ik mensen heb die zo close voor me zijn terwijl ik ze op het internet heb ontmoet. en ik krijg nu zo'n gevoel dat ze jaloers is ofzo omdat zij dat dan niet heeft. maar dan snap ik ook weer niet waarom ze dan jaloers zou zijn op mij, want kijk naar mij dan daar zou ik niet jaloers op worden al haar zijnde..
maar ik ga ophouden met mijn gezeik en over vrolijke dingen praten, yippie zo een leuk gesprek over regenboogpony's xdd
Maar wat moet zij sowieso op Twitter als ze er niks aan vindt & er zelf geen account heeft? Een beetje jouw Twitter in de gaten houden? Ehm, als ze er niks over wilt weten, moet ze het gewoon niet lezen.
En mocht ze jaloers zijn, dan denk ik eerder dat ze jaloers is op ons, dat ze denkt van: ''Kut, kon ik maar zo met Fabienne overweg, kon ik haar maar helpen,''
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''