• [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 17:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NOG IETS GEMIST? :Y)
    en zitten jullie weer op Tinychat? (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ALOHA SANNE <3333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Chiam schreef:
    (...)

    oei, wil je over die gewoontes/gevoelens praten?


    Nah liever niet zo hier alles hahah. xd


    Remember when...

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Nee fabienne, ik stel me pas aan hoor.
    Ik snap je echt totaal, mijn beste vriendin -voor zover ik dat kan noemen- haat hun ook. En ze weten gewoon niet wat het is om geobsedeerd te zijn.

    Nee jij stelt je niet aan. Jou problemen zijn 92487389743x zo erg als die kleine dingetjes waar ik aan het zeuren over ben.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    Serieus vandaag ook he, mijn beste vriendin had dus gister op twitter gelezen dat ik moest huilen -terwijl ze altijd zeurt dat twitter nutteloos is enzo en ze heeft het ook niet- en toen was ze echt de hele dag van: je stelt je echt aan en ik straks niet meer met je om als je zo raar doet en toen had ik echt zoiets van wtf ik praat er bijna nooit over tegen haar omdat ik weet dat ze ze niet leuk vind, maar dit vind ik gewoon echt onzin. En toen ging ze ook de hele klas tegen mij opstoken over dat ik geobsedeerd was en me heel erg aanstelde enzo. Maar dan vind ze het niet raar dat ik er dan wat van zeg en dat ze altijd over voetbal praat, want dat doet ze echt 24/7 en ze moest ook huilen enzo vorig jaar toen Ajax kampioen werd, omdat ze ze echt haat.
    Maar ik heb nu echt geen idee wat ik er nu van moet vinden enzo..
    En wss stel ik me nu ook aan hoor, want jullie problemen zijn veel echter en ik heb nu wss ook een heel lulverhaal, maar sorry ik hou er al over op...
    schat jij stelt je echt niet aan, als jij erom moet huilen, dan moet jij dat. daar kan je niks aan doen, je bent gewoon fan en dat is alleen maar goed om je emoties te uiten -wow dat zeg ik echt nooit maarja- maar jij mag gewoon huilen als jij dat wilt, daar moet ze toch geen probleem om gaan maken?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HAAAAAI, die clip is echt geweldig :9~


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Nee jij stelt je niet aan. Jou problemen zijn 92487389743x zo erg als die kleine dingetjes waar ik aan het zeuren over ben.


    Ik zeur pas over het minste en geringste dus tjah. boem.


    Remember when...

    SANNE <3333333


    i'm broken, do you hear me.

    JOYCE <33


    i'm broken, do you hear me.

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Nah liever niet zo hier alles hahah. xd


    haha, dat snap ik wel.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    FU MIJN INTERNET WIL LIANNE NIET KUDO'EN.


    Remember when...

    en toen werd mijn inbox overspoelt xd


    What's so bad about being different?

    JOYCE & SANNE<33


    What's so bad about being different?

    JoyceStyles schreef:
    HAAAAAI, die clip is echt geweldig :9~

    ALOHA (flower)


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HAHAHAHAHAHHA VANDAAG BIJ MAATSCHAPPIJLEER.
    iemand zijn potlood kwam bij de jongen voor mij, en hij probeerde die te breken, ik zeg; ja ik sla die zo doormidden dus hij geeft die ik leg dat potlood tussen 2 tafels en sla die zo doormidden HAHAHAHHA

    EN LIANNE BIJ ENGELS ZEIDEN ZE; JA GA IN DIE KAST ZITTEN DAAR IS HET LEKKER WARM, OH EN DAN KOM JE OOK NOG EENS UIT DE KAST HAHAHAHHAAHHAHAHAHA


    If you spread your wings, you can fly away with me.