• [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 17:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    LegoHouse schreef:
    (...)
    Je zit te zeggen dat ik alles kan zeggen, maar je moet weten dat dat ook andersom geldt<3

    <3


    Some things are changing too much.

    Fijn. Pww stress. Hoofdpijn. Never let you go.
    Geen goede combi


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Cheeky schreef:
    (...)Stomme taal D:

    Yep, maar les 18 heeft gewoon te veel verschillende grammatica met het wederkerend voornaamwoord enzo en allemaal van die rijtjes van het bijvoeglijk naamwoord die ik nooit voor morgen uit me hoofd ga weten D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Cheeky schreef:
    Fijn. Pww stress. Hoofdpijn. Never let you go.
    Geen goede combi


    Pww stress. Hoofdpijn. Leren wat niet lukt. I love you- Avril Lavigne. En andere shizzle.


    Remember when...

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    Nee, hij ging verder op jouw stukje.
    ik zal doorschrijven
    *schrijft door*

    ahah rustig aan hoor, anders schrijf ik morgen wel als ik straks te moe ben, want ik ben morgen om 3u thuis en donderdag is de hele school om 12:50 uit dus dan ben ik ook vroeg thuis (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Yep, maar les 18 heeft gewoon te veel verschillende grammatica met het wederkerend voornaamwoord enzo en allemaal van die rijtjes van het bijvoeglijk naamwoord die ik nooit voor morgen uit me hoofd ga weten D:
    Ik kan les 18 niet meer herinneren :') mmmm...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    Ik wil jou als echte moeder.
    we zouden zeker weten de beste moeder-dochter band hebben (:


    ZEKER WETEN !
    dan sliep je misschien zelfs nog bij je moeder op de kamer door het uren lang praten terwijl we zouden moeten slapen Mhihihi


    i'm broken, do you hear me.

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Pww stress. Hoofdpijn. Leren wat niet lukt. I love you- Avril Lavigne. En andere shizzle.
    Ik wil jou morgen voor het 1e pw heel hard huggen, ja


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    ahah rustig aan hoor, anders schrijf ik morgen wel als ik straks te moe ben, want ik ben morgen om 3u thuis en donderdag is de hele school om 12:50 uit dus dan ben ik ook vroeg thuis (:

    Ik ben morgen om 3 uur uit xd
    nee, ik zal wel even opschieten, het gaat wel lekker xd


    Some things are changing too much.

    Mijn beppe -oma- zit ook weer op msn:

    f.e.eringa Eringa zegt (20:17)
    Hester wil jij wel weer briefjes maken met namen er op voor sinterklaas, dan kunnen we zondag weer briefjes trekken.


    HAHAHAHA. dit is een redelijk normaal bericht, maar meestal is het echt in brief-vorm geschreven.


    Remember when...

    Noh, die tt in Engeland van Frankie he, waarom moet hij zoveel haat krijgen D:
    Edit; het is zelfs wereldwijd ):

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 20:16 ]


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ik ben al bijna klaar met proloog^^
    die niet zo heel lang wordt xd


    What's so bad about being different?

    Ik moet gaan ;c
    Weet niet of ik zo nog kom...
    Ik zie wel even. In ieder geval; slaap lekker schatjes c: <3333333333


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NiallsNandos schreef:
    Noh, die tt in Engeland van Frankie he, waarom moet hij zoveel haat krijgen D:
    Edit; het is zelfs wereldwijd ):


    Echt he.


    Remember when...

    LegoHouse schreef:
    Mijn beppe -oma- zit ook weer op msn:

    f.e.eringa Eringa zegt (20:17)
    Hester wil jij wel weer briefjes maken met namen er op voor sinterklaas, dan kunnen we zondag weer briefjes trekken.


    HAHAHAHA. dit is een redelijk normaal bericht, maar meestal is het echt in brief-vorm geschreven.

    hahahha mijn oma doet het ook altijd he en ze heeft facebook x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!