• [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 17:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HAHAHAHHAHAHH KUT MODERN WARFARE HAHAHAHAHAH.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    OEH, WELKE??


    Robiinn_x Robin
    Er zijn geen woorden voor om uit te drukken hoe blij ik ben met de meisjes van Q... niemand die mijn gevoel beter begrijpt dan hun.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Oeh, ik weet al welke je bedoelt Robin <333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    robin dit wordt echt het beste jaar van mijn feestje ooit, die 3 hiervoor waren super, maar deze gaat alles overtreffen <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HAHAHAHAHHA IN DE PAUZE.
    robin en ik praatten over 1D komt er een vriendin bij, die vraagt; waar praten jullie over, zegt ze; oh ik weet het al, ik zie het aan Giulia haar gezicht HAHAHA.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    CHARRY schreef:
    (...)

    En anders kom ik eens een keertje bij je school langs eens kijken wat ze dan moeten. Ook al zijn ze langer, maar maakt niet uit.

    hahha ze is 1,58 x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    en het leeuke is.. ahahhaa mijn crush vind Call of Duty een gay spel xD
    ahahahaha ik ging helemaal stuk toen hij dat vandaag vertelde xd ahahahahaa

    okaay maarhij speelt ook iets heel falends xd


    What's so bad about being different?

    Dat meisje vna mijn school dat naar holland is geweest heeft me geblokt op twitter HAHAHAHAHA


    i'm broken, do you hear me.

    Hee ik heb jullie allemaal nog niet op twitter! XD


    every little thing is gonna be alright.

    StarrySky schreef:
    in mijn vriendengroep is het echt heel verschillend hoe ze reageren als ik over 1D begin.
    2 beginnen vrolijk mee te praten.
    1 vind het irritant.
    en de andere 6 die zeggen er niks over en gaan zelf een gesprek beginnen..
    en 2 daarvan hebben nu iets nieuw bedacht om mijn aandacht te krijgen. ze waren vandaag de hele tijd mijn naam aan het roepen maar ik was met iemand anders in gesprek dus toen riepen ze ONE DIRECTION en toen keek ik wel om.. dus zij zeggen zo: "oooh ja die moeten we vaker gebruiken! XD"


    ow dat klinkt bekend in mn oren

    jessie en tessa zijn er ook altijd wel over bezig, vooral jessie was er de hele tijd grapjes over aan het maken. maar ik heb vrijdag gezegd dat ze wel een beetje om mogen houden omdat het irritant werd. Maar toen zeiden ze dat ze het gewoon zo grappig en leuk voor me vonden dat ik zo een die-hard fan ben xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Niallator schreef:
    robin dit wordt echt het beste jaar van mijn feestje ooit, die 3 hiervoor waren super, maar deze gaat alles overtreffen <3

    ahahah dat denk ik ook he als jullie kunnen blijven slapen, dit jaar was hij al geweldig toen ik met mijn verjaardag naar disney ging en Buzz lightyear voor me heeft gezongen ;$


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    OneThing schreef:
    (...)

    Robiinn_x Robin
    Er zijn geen woorden voor om uit te drukken hoe blij ik ben met de meisjes van Q... niemand die mijn gevoel beter begrijpt dan hun.


    +1!


    i'm broken, do you hear me.

    NiallsSmile schreef:
    en het leeuke is.. ahahhaa mijn crush vind Call of Duty een gay spel xD
    ahahahaha ik ging helemaal stuk toen hij dat vandaag vertelde xd ahahahahaa

    okaay maarhij speelt ook iets heel falends xd
    WAT DAN? SPEELT IE RUNESCAPE? HAHAHAHAH


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hooi :3

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    hahha ze is 1,58 x'D


    En ik ben 1,55 dus dat betekend dat ik me hakken moet dragen dan. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''